Bárhogy is vesszük a dolgot amikor az ajtón kopogtattak Flórián még erősen bennem volt. A ruhám széttépve ő meg szinte meztelenül leszámítva a nadrágját ami a lábfején hevert. Egymást ölelve néztük mind a ketten az ajtó fele. Én rázni kezdtem a fejem majd meg próbáltam a hasam aljáról feltornázni a ruhámat aminek mind a két pántja elszakadt. Flórián pedig elengedett és azonnal felkapta a nadrágját és ahogy csatolta az övet újfent kopogtak. Rám nézet de ő továbbra is félmeztelenül állt előttem. Mellém lépett és a feltűrt szoknyámat fogta és visszaterítette a helyére. Félig be volt mindenem takarva leszámítva a szétszakadt ruhám amit próbáltam a mellem tartani úgy hogy keresztbe fontam a kezem. Majd Flórián hangosan ordibált a betolakodónak, hogy beléphet a szexszaggal átitatott szobába. Arról nem is beszélve, hogy Flórián nedves egyenest az asztalát áztatta ahogy kihúzódott belőlem. Ennek ellenére ő még is fogadta a faragatlan kopogtatót. A kilincs perceknek tűnő lassúsággal mozdult meg majd Kornél finoman és óvatosan lép be és amint ránk nézett láttam rajta egy finom megszeppenést. Megköszörülte a torkát és már fordult is meg szinte azonnal. Megadva a lehetőséget annak, hogy ez pillant ne legyen még inkább frusztrált mint amilyen.
-Ajánlom azt mond, hogy megtaláltad és nem feleslegesen zavartál meg... - Dante a szavakat a fogai között préseli ki. A szenvedélynek már nyoma sem volt. Amit az előbb meglétünk az érzéki vágy és az egymás közötti megadás mintha meg sem történt. Frusztrálnia kellet volna még is arra gondoltam nem hiába van ez a nagy felhajtás. Hiszen fél lábban és is benne állok abba a bizonyos szaros pócsiójába. Bármit is akart Kornél le merném fogadni, hogy nyomos indoka volt arra, hogy megzavarja a mi kis heves légyottunkat.
-A helyzet az, hogy eltűnt és nem csak ő... - ahogy Kornél kimondja lassan a szomorú szavakat elképedek Dante pedig újra mit az elmúlt pár órában dühbe gurul. Nem messze tőlünk egy antiknak látszó bőrhuzatos szék pihent. Dante elé sétált megfogta és egy az egybe elkezdte a földhöz csapkodni. A szoba parkettás részén a két fa összeütközött és olyan reccsenés hangot hallatott mint mikor egy fa spontán eltörik. Megugrottam amikor először oda vágta és rögtön a mellkasomhoz kaptam a kezem de másodjára már megfogadtam a szemem. Dante nem elég, hogy itt ott véres volt és félmeztelen de most már a hasát is sebhelyek borították ahogy a fa megvágta. Ez a férfi ön és közveszélyes mért tetszik még is ennyire ezt a nyers düh? Dante nagyot sóhajtott amikor végzet a bútor darab ripityára törésével.
-Beszélj vagy kibelezlek... - Dante a fogait csikorgatja és fújtat mint egy állat. Kornél lassan megfordul és a szemét lesütve nyel egy nagyot.
-A helyzet az... - Kornél a mondatba is alig kezdett bele de Dante a mellet lévő burás asztali lámpát felé hajítja. Szerencsére Kornél még időben elhajol előle még mielőtt komolyabb sérülést szenvedne.
-MIT BASZTÁL MÉG EL A MA ESTE FOLYAMÁN? - Dante ordít és már teljesen összezavarodtam. Mi folyik itt? Dante ujjúbb tárgyért nyúlna de ekkor leugrok az aszatról természeten a ruhámat magamhoz szorítva és a szabad kezemmel elkapom Dante karját.
-Elég már! Ne törj és zúzzál. Nincs értelem hallgasd már végig. - hangosan szinte majdnem kiabálva állok Dante elé háttal Kornélnak. Viszont Flórán nincs abban az állapotban jelenleg, hogy és bár, hogy is te tudjam nyugtatni. A nagy hadonászásban elfeledkezek magamról és egy az egyben elengedem a szakadt vörös ruhámat. A ruha anyaga halkan gyűrődik össze a lábamnál. Még is ekkor csoda történik. Flórián egy percre megfagy mondahanti ez előbbi hadonászás közepedet megáll abban a testhelyzetben mikor észre veszi, hogy meztelenül állok előtte. Nem látom Kornél reakcióját hiszen háttal állok neki és konkrétan a szebbik felemet mutogatom. Felszisszenek és konstatálom, hogy most öntöttem egy benzines kanányi olajat a tűzre azzal, hogy meztelen lettem. Éreztem, hogy pillanatokon belül ki tör a vulkán Dantéból és itt mindenkinek vége lesz. Egy valamivel nem számoltam...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy rossz ajánlat
RomanceSzereted a rosszfiúkat hát itt van akkor most neked egy igazán rossz szerzet. Szigeti Flórián mocskos kis titka most terítékre kerül és nem lesz aki megmentse a vihartól ami rá vár... A Buttrfly Trillogy harmadik része... Gyere velem Budapest igazá...