Bárhogy is gondoltam, hogy nyugtot lesz az estém vagy akár a napjaim azóta, hogy Szilvibe botlottam az életem mintha fenekestül felfordult volna. Nem működik semmi sem úgy ahogy én szeretném. Kornél vissza hozta Botondot a városba de nem győzte meg róla, hogy beálljon közénk. Ennek fényében a Szabóban kellet töltenem az estét a bizonyos erőszak tevő ügy miatt. Addig a pillanatig amíg fel nem szóltak az irodába teljesen jól elvoltam. Ültem a gép előtt kortyolgattam a whisky-m és néztem a kamera felvételeket. A telefon pedig mindent meg változtatott. Azért kerestek mert a beléptető kártyámmal jött be egy idegen. Méghozzá egy nő fekete zakóban. Ekkor hosszasan lehunytam a szemem és elképzeltem Szilvia testén a zakóm. Végül felkeltem az irodámból elindultam és ahogy az erkélyen sétáltam észre vettem a közjátékok. Szilvi táncolt de még, hogy úgy mozgót forgott bele szédültem a lendületébe és a kecsességébe. Hárman adták egymás kezére majd amikor Kornél meg jelent mind eliszkolt. Nekem pedig fel forrt az agyvizem. Zsófi rendes lány módjára leválasztotta a nem oda illő darabot az estélytől, hogy ne legyen nagyobb feltűnés. De a modor amit megütött Szilvivel szemben kiverte a biztosítékot, és itt is vagyunk egymással szembe Szilvivel kettesben. Szilvi mint egy riadt kismadár levegőért kapdos. Meg kell mondanom ez a ruha igazán ki emeli az adottságait és olyan szép kerekeken láttatja a melleit mit két érett almát amiben azonnal bele harapnék gondolkodás nélkül. De jelenleg a helyzet feszült és megoldást kell találni erre az előbbi közjátékra.
-Megmagyaráznád, hogy hogy találtál ide? Csak mert nem kellene itt lenned. - mondom határozottan és próbálok a legkulturáltabb módon viselkedni Szilvivel szembe. Nem érdemelte meg ami itt történt mivel csak a jó szándék vezérelte efelől semmi kétségem de vannak szabályok és lásuk be egy ilyen finom nőnek ebben a fertőben semmi keresnivalója. Annak pedig főleg nincs az ínyemre, hogy kézről kézre került a táncparketten. Fújtat egyet és a mellén összekulcsolja a kezeit amitől a két kegyes halmot kissé kinyomja. Vágyat érzek, hogy bámuljam de higgadtnak kell maradnom. A saját fa fejűségem sodort ebbe a balhéba most.
-Először is a kártyán a tartóban rajta van cím. Én csak visszaszerettem volna juttatni neked. Hiszen minden iratod benne van. Meg hát nem egy olcsó zakóról beszélünk... - mutat a zakóra az asztalon. A testtartásából tudom, hogy feszült és dühös. - ... de meg fogom folyatni azt a kis kurvát. Velem így nem bánhatnak semmi rosszat nem tettem...
-DE IGEN... -ordítom el magam. Összerezzen és hátrál egy lépést. Félt ölem, rendben Flórián le kell higgadnod ez nem vezet sehova.
-Szilvi figyelj rám. Ez nem a legalkalmasabb hely, hogy ezt megbeszéljük. Mi lenne ha haza vinnélek és nyugodt körülmények között ezt megbeszélnék? - kérdezem és teszek egy lépést felé kissé szét teszem a kezeim jelezve, hogy jók a szándékaim irányába. Az arcáról eltűnik az ijedség és gúnyos mosolyra húzódik a szája.
-Szóval szégyenled, hogy itt vagyok? - a kérdés mit derült égből villám csapás ként ér és teljesen összezavar. Mit? Mért szégyellném hisze semmi közöm nincs hozzá? Ez a nő kiborít. Huncut fény csillan meg a szemében.
-Értem már. Ez a hely a te kis vadász területed... - összeszaladnak a homlokomon a ráncok. Ő pedig folytatja az eszme cserét. -... gyanítom a pisztoly és a tetkók szerit valami nagyhalacska lehetsz. A modorod alapján pedig góré. Amit eddig meg tudtam rólad az az, hogy nagy kanállal habzsolod a nőket. Még azt is meg kaptam, hogy nem vagyunk egy súlycsoport ami lehetséges. Viszont egy valamit nem értek, ha én is egy vagyok a sok közül mért nem intézhetnék el itt és most? - ahogy beszél erősen gesztikulál és rá kell jöjjek, hogy egy igazán kemény nő áll velem szemben. Okos ez nem kétség és talpra esett vág az esze. Bár ezt a múltkor még spiccesen is villogatta de józanul teljesen más. Határozott és kibaszottul lélegzet elállító. Megrázom a fejem amikor ahhoz a részhez ér, hogy "intézünk el itt és most". Mit is kéne leintézni? Őt? Na azt nem! Mély levegőt veszek...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egy rossz ajánlat
Любовные романыSzereted a rosszfiúkat hát itt van akkor most neked egy igazán rossz szerzet. Szigeti Flórián mocskos kis titka most terítékre kerül és nem lesz aki megmentse a vihartól ami rá vár... A Buttrfly Trillogy harmadik része... Gyere velem Budapest igazá...