*30.Részlet...(Dante)

17 3 0
                                    

Ott álltam és meredten bámultam a nőt akiről szentül megvoltam győződve, hogy nem sokára teljesen megkeseríti az életemet. Szilvi a kezében a  fegyverrel meredten állt és nézte ahogy Klaudia fejéből szivárogni kezed a vér a golyó ütötte helyen. Én pedig mint egy nagy rakás szerencsétlenség álltam és nem tudtam egyszerűen megmozdulni. Pedig tudtam, hogy meg kell mozdulnom és meg kell szereznem Szilvitől a fegyvert minél hamarabb mert ennek az estének nem így kellet volna végbe mennie. Tervem az volt, hogy Klaudiát megszabadítom a fegyvertől és addig ráncigálom míg oda nem adja amiért jöttem majd megfenyegetem volna és a pénz egy részével hagytam volna elsétálni. Erre most itt állok és azon matekozhatok, hogy a picsába tüntessem el Klaudia holtestét, hogy senki nem fogjon gyanút. Arról teljesen megfeledkeztem jelen helyzetben, hogy Szilvi hogyan is kerülhetett ide. A másik kérdés pedig nyomta a vészcsengőt a fejemben, hogy most tulajdon képen mért is ölte meg Klaudiát? Összezavarodtam teljesen de végre erőt vettem magamon és oda rohantam a nőhöz akit eddig simán levett a lábamról kicsavartam a kezéből a fegyvert félre dobtam és a karjánál fogva két lépéssel odébb cibáltam. Szilvi nem ellenkezett de még hangot sem adott ki magából. 

-Mér is mi a jó istent műveltél? - ordítok rá és szinte már az arcába mászok. Ő pedig annak ellenére hogy jobb karját szorítom a másik kezével taszít rajtam egyet. 

-Azt amit neked kellet volna! - ordít vissza nekem. 

-De tessék megkaptad a válaszod most már tudod hol van a kurva notesz! Megvan mentve a segged! - újfent rám förmed és megint taszít egyet rajtam ekkor elengedem és csak nézek rá. Itt valami nem stimmel. 

-Hogy kerülsz ide? - teszem fel már kicsit higgadtabban a kérdést hiszen tudom, hogy Szilvi a vér látványától kikészül és gyanítom egy roham közeledik kitörni belőle. 

-Jöttem, hogy lerójam a tartozásom! - ahogy rám ordít még jobban összezavarodok. 

-Mond csak mikor akartad közölni, hogy az apám pénzeli a picsádat az előtt, hogy jó alaposan újra és újra megkúrtál vagy az után? - Szilvi teljesen meredten bámul rám és az idegessége konkrétan tapintható ahogy nekem esik. Nem mozdulunk csak állunk egymással szembe. 

-Szilvi az apád...

-Nem nem! Az apám egy ugyan olyan nyomorult kis féreg mint te meg Tamás. Pénzéhes kutyák vagytok és ott nyaltok segget ahol a hatalom van. Megérdemelnétek, hogy mindhármatokat át küldjem a másvilágra amekkora szemetek vagytok... 

-Elég már ebből... -rá ordítok és ő csendben marad. Összefonja a karját a mellein és vár. Mély levegőt veszek és újra a szemem megakad a női holtesten. Édes istenem legyen már ennek a rossz szériának vége...

-Az apád és én nem üzletelünk! Régen az apámmal kooperáltak de én kijelentettem miután meghalt az apám, hogy nem szándékozok politikusokkal seftelni. Ha az apád valamit csinál is azt Révésszel ketten intézik nem velem! És nem, nem állt szándékomban erről veled beszélni mert nem az én dolgom és kettőnk ügyéhez semmi köze az apádnak! - ordítok már mert már be telet az a bizonyos pohár! Elfáradtam a hetek amik a nyakamba szakadtak és veszteség széria ami jelenleg ül a vállamon nem nekem való én nyerni szeretek. Mióta Iván megcsinálta nekem a szar kavalkádot nem tudok hosszabb heteket nyugodtan eltölteni mert mindig van valami szar amit el kell takarítani. Ha nem is juttatott börtönbe vagy nyit ki az a rohadék de elégé elintézte az elmúlt egy évemet, hogy teljesen elveszítsem a kontrollt minden felett és ez legyen a bukásom. Szilvi továbbra is csak áll majd hirtelen leengedi a vállait megfordul és a fegyverért megy amit félre dobtam. Felveszi a földről és a zsebéből kivesz egy anyag zsebkendőt és elkezdi törölgetni. Tényleg mint egy vérbeli profi úgy viselkedik mint akinek minden napra jut egy ilyen kivégzés. Mi történt, hogy ez látom? 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy rossz ajánlatWhere stories live. Discover now