18.Részlet...(Dante)

153 4 4
                                    

A kellemes meghitt reggel után ahogy kitette Szilvi a lábát a lakásból már is felmentem öltözni és összekészülni. Kornél azért jött Jávorral, hogy közöljék probléma akadt és minél hamarabb be kell mennem a Szabóba. Bár egyikőjük sem mondta meg konkrétan mi a probléma de az az érzésem támadt, hogy gyorsan kell cselekednem. Így is tetem felöltöztem kivételesen farmerben és egy fekete pólóban indultam Kornél társaságában a Szabóba rendet tenni. Egy hátráltató tényező volt még hozzá Kornélia. Azóta nálam volt, hogy Zsófit kikérdeztem. Kornéliát biztosiénak hoztam el Győrből, hogy ha esetleg hatni kellene Zsófira de nem volt rá szükségem. Így Kornéliát feleslegesen hoztam el és még egy problémát csináltam a fejem felé. Kornélia a lépcsőn igyekszik lefelé amikor megállít minket. Kornél és én is felé fordulunk.


-Én is megyek! - szól ránk és elhalad mellettünk kilép a házból meg sem várja, hogy bármit is reagáljunk rá Kornéllal.

-Ennek nem lesz jó vége... - mondja elhaló hangon Kornél én pedig csak megvonom a vállam. Tény igaza van Zsófi ki fog borulni. Pluszban jelenleg túl nagy a titkolózás és nem tudom milyen probléma áll fent. A kocsiba szállva Kornélia hátra ül Kornél vezet én pedig az anyósülésre huppanok. Kornél teljes higgadtsággal vezet közeben a rádió tölti be a hármunk közé telepedet csendet. A pirosnál Kornél megigazítja a belső visszapillantó tükröt és látom, hogy Kornéliát tartja szemmel benne. Érthetetlen számomra köztük ez a feszültség. Tény én és az unokatestvérem sem vagyunk jóban azóta, hogy Zsófit konkrétan bezárattam és kikényszerítettem belőle Tamás iránti vonzalmát Kornél előtt. Ettől függetlenül Kornél ugyan úgy intézte a dolgait és még Zsófi társaságban is teljes mértékben határozott volt és kedves. Büszke voltam rá, hogy megpróbálja teljesen kihagyni az üzletből a magánéleti problémáit. Ellentétben velem aki most nyakig mártogatja bele a dolgokat. Viszont ez is csak egy állapot le fognak higgadni a kedélyek és akkor újra külön fogom kezelni az üzletet és a magán életemet. Kornél bekanyarodik a Szabó udvarára ahol Zsófi már az ital nagykeressel beszél és a számlázást intézi. Meglátja az autót és szélesen mosolyog. Még sem lenne akkora probléma? Kornél leálltja  a motort és mélyen sóhajt majd hátra fordul Kornéliához.

-Tudod mit kell mondanod? - kérdezi és Kornélia felhorkant majd a mellé elé kulcsolja a karjait.

-Igen...

-Akkor halljam. - förmed rá Kornél. Amikor elindultunk Győrből vissza meghagytam Kornélnak, hogy készítse fel minden eshetőségre Kornéliát. Ezek szerint tette amire kértem. Kornélia hezitál megfogatja a szemeit majd rám pillant végül Kornél elkezdi siettetni. Senki nem látja, hogy hárman ülünk a kocsiban mivel elvannak sötétítve az ablakok. Viszont ha perceken belül nem szállunk ki akkor Zsófi számára elkezdünk gyanúsak lenni.

-Dante felajánlotta, hogy segít feljönni Pestre mert megvolt elégedve a munkámmal. Tegnap reggel jöttem vonattal...

-Hol laksz most? - kérdezi Kornél.

-Egy apartmanba amit Dante fizet a Deáktértől nem messze. De pontosan nem tudom, hogy hol mert nem ismerem annyira Pestet...

-Tökéletes! Kisszállás. - vágja rá Kornél és végre kiszállunk a kocsiból Kornélia viszont hezitál. Így a testvérem kinyitja neki az ajtót és sürgeti, hogy másszon ki végre. A lány így is tesz és ahogy Zsófi felénk néz és észre veszi a lányt eldobja a díszijét és már is meg indul felém.

-Dante! - ordít és istentelen tempóban siet irányomba. Tudom mi fog következni. Ahogy elém ér a keze már is az arcomon csattan és elkapja a pólómat. Ezt megérdemeltem. A történteket Kornélia kikerekedett szemekkel nézi végig. Kornél pedig csak horkant egyet és be megy az épületbe ott hagyva engem a felajzott szukával.

Egy rossz ajánlatWhere stories live. Discover now