8.Részlet...(Dante)

101 2 0
                                    

...Na mi az a mi elronthat egy ilyen gyönyörű pillanatot? A kurva telefonrezgés. Ami még nem lenne a világ vége ha az nem hajnali négykor lenne és nem Zsófi számáról. Épp, hogy csak feleszméltem az első rezgésre. Az egyik szememet voltam hajlandó kinyitni. Rögtön Szilvit láttam meg ahogy édesen összegömbölyödve a mellkasom mellet szuszog. Az éjjeli kis affér után még én is kifáradtam jól esett alvásban ejtőzni egy kicsit. Eldöntöttem nem foglalkozom a zaklatóval hanem közelebb húzom a nőt és majd reggeli szex után vissza térek a telefonhoz. Mire vissza bóbiskolhattam volna már harmadjára kezdte újra a rezgést. Nem adja fel. Finoman kimásztam Szilvi mellől és már is hiányzott a melegség amit a teste árasztott. Bele túrtam a gatyám zsebébe és akkor láttam meg amit nem akartam. Tíz nem fogadott hívás Kornéltól majd Zsófitól és öt sms.

Zsófi Sms:

-Hol a picsában vagy?

-Vedd fel azt a kurva telefont sos van!

-Oké, bunkó vagyok de kérlek vedd fel a telefont!

-Dante értem én, de akkor is ez most nagyon fontos!

-Kérlek csak adj élet jelet, hogy jól vagy és vedd fel...

Azonnal belebújtam a nadrágomba és megkerestem az ingem. A nappaliba siettem és próbáltam halkan beszélni, hogy fel ne keltsem Szilvit. Tárcsáztam Zsófit aki szinte azonnal fel vette.

-Hála az égnek akkor élsz! - hangos megkönnyebbülő sóhaj hallatszott a vonal másik oldalán.

-Ez jelenleg nem nyugtat meg! - próbálok halk lenni de még is erőteljes. Közben uralom a magamban felgyülemlő kétségeket. Zsófi írásai és, hogy mennyiszer keresett felkeltik bennem a gyanút, hogy valami nagyon nincs rendben.

-Gond van Győrben!

-Ezt sejtettem de kifejtenéd? - félig már ordítok még is meg kell erőltetnem magam, hogy lenyugodjak.    

-Botond éjjel felhívott, hogy a kaszinónkban amit jelenleg ő felügyel razzia volt. Ezen kívül lövöldözés is. Egy másik banda lehetett nem tudom biztosan de gyanítom, hogy Jónás maradék emberi lehetek. Kornél azonnal öltözött és elindult ennek úgy két órája. Azóta próbállak elérni... - elhalkul a hangja és mélyeket sóhajtozik. Tudom, hogy fáradt hallom a hangjában. Kétségbeesett és megijedt. -... Klaudiát is vele küldtem, hogy Botond megnyugodjon ne legyenek kétségei. Dante tartanunk kell a szavunkat ha azt akarjuk, hogy ő  legyen az emberünk... - arra céloz, hogy bármit is kér Botond arany tálcán kell neki vinni és a seggét is fényesre kell nyalni. -...de... Jobb lenne ha te is mennél. Elvileg egy rendőr megsérült és te vagy a tulaj... - ahogy ki mondja már a kezemet az arcomhoz szorítom és halk tátogás közben próbálok egyet ordítani.

-Rendben majd hívlak. - ahogy kimondom nem várom meg Zsófi válaszát. Írok egy üzenetet Rodolfónak és visszasétálok a szobába. Szilvi mélyen alszik hanyatt a karjai a feje mellet. A melli kilátszanak félig a tartó mentén. Itt kell hagynom. Azok után ami történt köztünk. Eddig sosem okozott problémát egy lányt sem magára hagynom most még is elnehezedik tőle a mellkasom. Ráadásképpen még életemben nem volt ennyire mohó nő sem a közelben. Többet akartam belőle de úgy látszik ez a pillanat nem ma és nem is holnap következik be. Csendben felvettem a maradék ruhámat elpakoltam a holmim és ahogy mentem volna ki. A zakóm a széken hevert mit első este. Most kivettem az iratokat belőle és a széken hagytam. Remélem Szilvi érteni fogja a célzást...

...Két órával később nyűgösen és kávé mentesen értem be Győrbe. Egész úton erőt kellet vennem magamon, hogy ne az éjszaka járjon az eszemben. Jelen helyzetben a spontán erekció nem opció. Nem segített az sem, hogy még zuhanyozni sem voltam hajlandó rögtön Szilvi lakásától indultam mert éreztem most hezitálásra nincs idő. A ruhámon és a bőrömön is az izzadságunk és az a nyavalyás chanel parfüm illata mámorított. Az ő illata. Elgyengültem volna? Hiszen engem nem érdekelnek komolyabban a nők. Nem tervezem a házasságot sem a komoly kapcsolatot. Akkor most mégis mért motoszkál folyamatosan ő a fejembe?  Arról a lendületről és a csípő mozgásról már ne is beszéljük. Megdörzsöltem az arcomat majd a megigazítottam a nadrágom. Már csak a gondolatól is tűzbe jövök ha felidézem, hogy mielőtt megérkeztem magát kényeztette és én már csak a hab voltam a tortáján. De jó kemény hab! Azt állította két éve nem szexelt amit elhittem alig mozogtam benne és már is a csúcsra ért. Viszont ez a bíz bennem  dolog nem nyugtatott meg. Sőt tudtam, hogy hazudik amikor rá vágta a kérdésemre, hogy fogamzásgátlót szed. Ha visszaértem ezt feltétlen meg kell vele beszélnem. Nincs helye gyereknek ebben az életvitelben amit én folytatok és lásuk be nem ismerjük egymást semennyire sem, hogy egy porontyot bevállaljunk. Hirtelen kiüt rajtam a pánik. Mi van ha csak sperma donornak kelletem és kapott az alkalom. Én pont leléptem, hogy ő visszamehessen Amerikába és felnevelje az én gyerekemet. Egyedül a tudtom nélkül. Na azt már nem!

Egy rossz ajánlatWhere stories live. Discover now