....Nincs is a világon fájdalmasabb látvány talán mint az, hogy aki iránt érzel valamit éppen a teljes összeomlás szélén van miattad! Mert ezt láttam jelenleg, hogy az egész estés kalamajka ami relatív az életem és egy normális hétköznapom mert sajnos van amikor ezek kedden vagy akár hétfőn is megtörtének. Az, hogy a gyilkolás nekem természetes az nem jelenti azt, hogy másnak is. Kezdtem érezi azt amit Zsófi mondott. Tönkre fogom tenni Szilvit ha itt maradok vele és ez csak is azért lesz mert úgy élek ahogy...
Jávor leült a kanapéval szembe a karosszékbe ahol én ültem amikor először beléptem a lakásba. Szilvi csak fogta a fejét és minimális szipogást lehetett hallani tőle. Sírt. Miattam sírt mert kitettem mind ennek. Sajnáltam de én sem voltam fényesen. A biztonsága érdekében egész úton a csomagtartóban utaztam, hogy ha lesifotósok lennének a háznál. Majd amikor Jávor kiengedett Szilvi eszméletlen volt. Jávor hozta a be a lakásba és vitte a fürdőbe. Lesokkoltam. A látvány, hogy Szilvi eszméletlen és olyan mint egy rongybaba teljesen lefagyasztott... és ez mind miattam volt. Megdörzsöltem az arcom...
-Szilvi... - szólalt meg Jávor ekkor felemelte a fejét a szemei egy merő könny volt és láttam a mérhetetlen elkeseredettséget az arcán. Szilvi felkapta a díszpárnát a kanapéról és hozzá vágta Jávorhoz. Majd felugrott és fellökve az dohányzó asztalt neki indult. Azonnal oda ugrottam és elkaptam. Erősen szorítottam ő pedig ordított és kapálózott.
-Engedj el! Engedj el te rohadék! - ordibált kapart rugdosott harapdált de én erősen tartottam nem érdekelt egyetlen fájdalmas mozzanata sem. Tudtam, hogy most ezt nem hagyhatom ennyiben meg kell nyugtatni valahogy. Én bírom egy darabig majd csak elfárad gondoltam magamban. Jávor meg sem mozdult csak a széttört poharat és a kiömlött colát figyelte amit az előbb Szilvi nagy hévvel odavert az asztallal együtt. Felkelt és Szilvi szemébe nézett aki még mindig ordibált és vergődött a kezeim között.
-Dénes azért jön Pestre meg ki akar semmizni és megakarja zsarolni az apádat mert nincs semmi a kezében... - ahogy Jávor kimondja a mondatott Szilvi szeme kikerekedik és lenyugszik.
-Honnan tudod? - kérdezi teljesen összetört hangon.
-A leendő feleségének a barátnőjétől. Vannak Amerikában kapcsolataim és magán nyomozóim. Apád megkért, hogy szedjek össze mindent ami csak ütőkártya lehet. De nem találtam semmit csak azt, hogy Dénes apádat akarja használni arra, hogy megtörjön... - Szilvi összerogy egy kicsit még szerencse, hogy fogom mert lehet elesne. Segítek neki leülni és én is mellé helyezkedek a kanapén. Jávorra pillantok és látom szemeiben, hogy igazat mond. Jávor nem hazudik vagy ha igen nagyon rosszul általában. Ez az egész agyrém már. Nem vagyok elég teher Szilvinek én még az exférje is keményen oda ver neki.
-Meg kell halnia... -ahogy a hang elhagyja Szilvi száját rá kapom a tekintetem és összeszaladnak a ráncok a homlokomon. Ez lenne az a nő akit én megismertem? Jávor értetlenül bámul rá és én is hasonló képen érzek.
-Most mi az mért néztek rám így? Pokollá tette az életemet. Az apám gyűlöl miatta...
-Az apán nem gyűlöl Szilvi... - Jávor bele vág a szavába.
-O dehogy nem hiszen Dénes a tökéletes! Az igazi úri ember és még farka is van úgy ahogy Tamásnak. Mindig is azt kívánta bárcsak fia lett volna és nem egy mihaszna lánya aki még egy unokát sem tud neki összehozni. Szégyen! - azzal Szilvi felugrott és ott hagyott minket magunkra Jávorral.
-Jobb ha most megyek. - mondja nekem Jávor és fel kell majd halkan távozik a lakásból. Megdörzsölöm az arcom amikor hallom az ajtó zárját kattanni. Felkelek és a konyhában keresek egy rongyot, hogy feltakarítsak. Szilvi csendben van azóta és kezd aggasztani de jobbnak látom most kicsit egyedül hagyni. Felitatom a colát és szépen lassan összeszedem az üvegdarabokat. Majd jó alaposan feltörlők. A fürdőszoba felé veszem az irányt hát ha találok valahol felmosott vagy tisztítószer, hogy ne ragadjon a parketta. Ahogy belépnék Szilvit találom a vécé felett könyököl a deszkán és fogja a félig vizes haját.
YOU ARE READING
Egy rossz ajánlat
RomanceSzereted a rosszfiúkat hát itt van akkor most neked egy igazán rossz szerzet. Szigeti Flórián mocskos kis titka most terítékre kerül és nem lesz aki megmentse a vihartól ami rá vár... A Buttrfly Trillogy harmadik része... Gyere velem Budapest igazá...