Ott ültem Flórián teraszán kezemben egy bögre meleg kapucsínóval és még mindig nem tértem napirendre abban, hogy mi is történt pontosan az elmúlt huszonnégy órában. Késő őszhöz képeset a reggel elég meleg volt ahhoz, hogy Flórián javaslatára kint reggelizünk meg a medence mellet a teraszon. A bejáró nője konkrétan a fél hűtőt kipakolta az asztalara reggeli gyanánt. Amint helyet foglaltam megkérdezte, hogy szeretem a kávét és perceken belül egy bögre kapucsínóval lettem megkínálva amit pont úgy készítettek ahogy szeretem. Felhúztam a lábam a székre és próbáltam úgy helyezkedni a köntösben, hogy ne látszón ki semmim. Flórián mellém telepedett le és rögtön két pirítós vett maga elé és vajazni kezdte. A telefonja ötpercenként csipogott a tányér mellet. Annyira nem zavart inkább meglepett, hogy ő meg sem mozdul a rezgő készülékre. Végig meredten bámulóm amikor pedig bele harap a pirítósban meg mozdul a belsőm. Hogy lehet valami ennyire szexi? Rám pillant és rögtön a szájához emeli a kávéját.
-Nem vagy éhes? Vagy készítések Évával valamit? - kérdezi közben a szájában a pirítóst rágcsálja de teljesen érthetően beszél hozzám.
-Nem szükséges köszönöm. Nem igazán vagyok egy reggeliző típus. - ahogy kimondom rámeredek a kezemben lévő kávéra és valamiért azt érzem, hogy szégyellnem kellene magam. Flórián finoman megsimítja az arcomat és maga felé húz kicsit. Megakar csókolni de vajas a szája, felnevetek.
-Vajas a szád. - jegyzem meg ő pedig még jobban csücsörit.
-Akkor a tied is az lesz. - veti oda kis humorral tovább cuppogva. Elhúzom a fejem és csak az arcomat éri el ezzel és érzem ahogy az arcomon a vaj szétkenődik. Nevetek és a belsőmben elterül a melegség a gyengéd még is vicces szituációra. Mintha minden nap ezt csinálnák. Mint ha ezer éve házasok lennék és ez teljesen természetes lenne. Viszont ezt a tökéletes pillanatot egy hosszú lábú szőke lány zavarja meg aki jó reggelt kívánva leül Flóriánnal szemben. Azonnal a gyümölcsös tárért nyúl a bejáró nő pedig narancs levet hoz a lánynak. Ő jó alaposan meghúzza majd felpillant és ahogy meglát lekerekedik a szeme. Flórián és köztem cikázik a szeme.
-Dante... - megszólal ahogy elveszi a szájától a poharat.
-Szilvi ő itt velünk szembe Zsófi unoka testvére Kornélia. - Flórián még mindig rajtam pihenteti a kezét és mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne reagálja le az egész helyzetet. A lány mosolyogva nyúl át az asztalon, hogy kezet rázzon velem én pedig elfogadom a gesztust és kezet rázok vele.
-Csak semmi pánik nem önszántamból vagyok itt ugye Dante? - veti oda szárazon Kornélia Flórián pedig kisfiús bájával mosolyog. Hol Kornéliát nézem, hol Flóriánra pillantok.
-Kornélia a biztosítékom... - Flóriánra emelem a tekintem ahogy megszólal. -... arra esetre ha kis ringyó testvére megint megpróbálná tönkre tenni az életünket. Jó reggelt! - a hang a jobb oldalmaról jön és a hang irányába emelem a tekintetem Rózsa sétál az asztalhoz. Az asztalfőn foglal helyet és szúrós szemmel méreget. Flórián keze pedig lecsúsztatja a térdemről a köntöst és az ujjával finom köröket ír le a térdkalácsomon. Teljesen nyugodt mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga. Kornéli annál inkább válik feszülté ahogy Rózsa elkezdi a reggelit. Egyenes ül és mereven néha néha falatozik egyet. Egy ideig csend telepszik az asztal köré csak is a bejárónőt lehet hallani ahogy köröz körülöttünk és csörög a tányérokkal.
-Drágám azt hiszem magyarázattal tartozol... - töri meg a csendet Rózsa és ahogy felnézek Flórián keze feljebb csúszik a combomon.
-Ez az én házam is és ahogy mondtad tegnap este jogom van itt lenni és jogom van vendéget fogadni is. Szilvi a vendégem sőt ha ennyire kíváncsi vagy alakul köztönk valami így feltehetően sokat fogtok találkozni reménykedek benne, hogy megpróbálod moderálni magad vele szemben. - Flórián mosolyog az anyára és erélyesen beszél. Jézusom mibe keveredtem bele. Tény, hogy nem válaszoltam Flórián monológjára, hogy próbáljuk meg a kapcsolatot együtt inkább megejtetünk egy reggeli dugást terelés képen. Viszont ez, hogy így adja elő az anyájának, hogy a barátnője leszek felettébb aggaszt. Ahogy Rózsára pillantok ő sem túl boldog int a bejárónőnek aki gyors léptekben távozik majd perceken belül egy hatalmas koktélos pohárral tér vissza. Ekkor Flórián elkapja róla a kezét és mielőtt az anya bele inni a pohárba rávág az asztalra. Kornélia és én is megugrunk. Rózsa lecsapja a poharat és felugrik.
YOU ARE READING
Egy rossz ajánlat
RomanceSzereted a rosszfiúkat hát itt van akkor most neked egy igazán rossz szerzet. Szigeti Flórián mocskos kis titka most terítékre kerül és nem lesz aki megmentse a vihartól ami rá vár... A Buttrfly Trillogy harmadik része... Gyere velem Budapest igazá...