IUBIRE DE VAMPIR Cap 32

2.9K 71 17
                                    

Cap 32

- Deci , o sa te descurci maine ? m-am intrebat Leon in timp ce se aseza pe patul meu din mijlocul camerei .

Sunt cam putin dezamagita deoarece Leon nu are incredere in mine . Chiar atat de slaba sunt in lupta ? Mi-am zis eu in gand .

- Se pare ca nu ai incredere in mine Leon . Am spus eu in timp ce m-am asezat langa el pe pat .

- Stef, a spus el mangaindu-mi fata cu mana lui apoi a continuat uitandu-se in ochii mei, am incredere in tine mai mult decat in mine.

Dupa ce a spus asta sa ridicat si a iesit din camera inainte sa mai pot zice ceva . Ce a fost asta ? mi-am zis eu in minte .Ce a vrut sa spuna cu asta ? chiar nu-l inteleg cateodata .Deci maine este ziua cea mare, maine va fi sfarsitul si inceputul . Maine se va decide tot , cine va muri si cine va trai . Chiar nu-mi vine sa cred cat de multe sau intamplat . Trebuie sa inving .M-am indreptat spre dulapul cu haine si am scos din el pijamalele mele albe . Dupa ce m-am imbracat cu ele m-am asezat in pat . Maine va fi o zi grea . Fara regrete .

A doua zi de dimineata m-am sculat si am facut turul la fel ca in celelate zile . dupa ce m-am imbracat am iesit din camera si am coborat scarile . Cand am ajuns la parter nu am vazut pe nimeni . Unde sunt cu toti? M-am dus in bucatarie , nimeni .M-am dus pe terasa si iam vazut . Toti trei stateau si ma priveau in timp ce zambeau .Doamne....imi vine sa plang . Leon , Caitlin , Edwin si chiar si Erik chiar adca nu mai este si el printre noi . Nate , care si-a dat viata pentru mine , mama naturala si mama care m-a adoptat la fel si tatal care m-a adoptat .Am sa o fac azi , pentru toti cei pe care-i iubesc si ii respect . Nu am mai stat pe ganduri si am sarit la toti in brate .La Edwin la Leon si Caitlin .

- Va iubesc...Le-am soptit eu .

- Stefania...Mi-a pronuntat Leon numele . Si noi te iubim .

- Da . A spus Caitlin .

- Categoric , te iubesc .A spus Edwin .

Toti au inceput sa ma imbratiseze .Chiar sunt atat de norocoasa ca am alaturi de mine asa persoane . Ne-am asezat la masa de pe terasa . Edwin si Caitlin au inceput sa manance iar eu cu Leon ne uitam unul la altul . El pare ca se gandeste la ceva foarte mult , serios acum , ce se intampla cu el? oh...A mai stat doua minute iar Leon dintr-o data sa ridicat in picioare . Cu totii ne-am uitat la el.

- Stef , vin-o la mine in camera . Nu ai mai baut sange de ceva vreme si mai ales azi trebuie sa fi in plina forma .Mi-a spus Leon.

- Leon are dreptate Stef , nu ai mai baut sange de ceva vreme . A spus Edwin.

- Bine .Am spus eu .Dar stai un pic, Edwin tu cum de sti ca este Leon?

- Nu-ti face grijo Stefania , stiu tot , stiu ca Erik sa dus . A spus Edwin.

-Si nu zici nimic?l-am intrebat eu.

- Tu crezi ca nu imi pare rau ca Erik nu mai este? el , eu...stiam ca nu o sa mai stea mult printre noi . Mai avea doar cateva luni pana personalitatea lui disparea si ramanea Leon .Acum dute .

- O..ok . Am spus eu dupa care l-am urmarit pe Leon pana in camera lui .

Cand am intrat in camera lui el a inchis usa dupa mine iar apoi m-a privit .

- Leon , este ceva in neregula cu tine ? te comporti cam ciudat , ce ai?poti sa-mi zici mie .Am spus eu apropiindu-ma de Leon .

El doar si-a dat tricoul jos iar eu l-am privit cu o fata care zicea ,, ce dracu faci?" . El doar a zambit .

- Haide , bea .A spus el .

- B... bine . Am spus eu.

M-am apropiat de el si mi-am scos coltii .Cand miam infipt coltii in gatul lui am simtit ceva ciudat .Ce este asta? nu este acelasi gust de pana acum . Dintr-o data m-am simtit obosita si ametita .Ce se intampla? mi-am desprins coltii de gatul lui Leon si pentru cateva secunde l-am privit in ochi . El doar statea si se uita la mine cu o fata care imi zicea ''imi pare rau'' , pe naiba ii pare rau . Dupa inca doua secunde am vazut in afta mea totul in negru si am lesinat .

LEON POV.

Stiu ca nu am facut ce trebuia , dar ...oh . Am tradat-o pe Stefania . Nu-mi vine sa cred ca tatal ei m-a pus sa fac asta desi stei ca o iubesc . Da, o iubesc mai mult de cat ar trebui . Misiunea mea era de la inceput de cand am intalnit-o pe Stefania , sa o ucid sau sa o fac sa se alature tatalui ei . Eu totdeauna imi indeplinesc misiunile dar acum...acum este altfel deoarece am intalnit-o pe ....Stefania si m-am indragostit de ea . Dar nu mai pot continua asa , trebuie sa-mi duc misiunea la sfarsit . Cand m-a muscat a gustat dintr-o otrava pe care am introdus-o in corpul meu la care te face sa lesini pentru o jumatate de ora sau mai mult . Pe mine nu ma afecteaza deoarece am introdus-o intr-un loc in care sa nu ma afecteze . Trebuie sa o duc pe Steania la tatal ei . Vrea sa-i ia cumva puterile .Am auzit ca puterile lui Stefania sunt incredibile . Stefania este foarte puternica doar ca acum nu stie cum sa isi foloseasca puterile .

Am luat-o pe Stefania in brate si am mai sarutat-o odata pe buzele ei moi si dulci . Oh...o sa imi fie dor sa nu o mai sarut pe buze sa nu o mai ating si sa-i spun ca o vreau . M-am indreptat spre fereastra si am deschis-o usor . Am iesit pe fereastra cu Stefania in bratele mele .In drmul spre tatal ei m-am tot gandit la chestii ca , in tot acest timp am fost langa Stefania si am ajutat-o . Pana la urma totul se termina asa cum trebuie sa se termine si draostea mea pentru Stefania .Trebuie, nu pot sa o mai iubesc . Din cauza ei aproape am esuat in misiunea mea .Asa ceva nu mai trebuie sa se intample...niciodata.

IUBIRE DE VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum