Hei! ^_____^ Am postat o noua poveste pe wattpad :D. .Se numeste " Hotter then fire" . Chiar mi-ar placea sa stiu ce parere aveti despre ea. :)
Cap 16
M-am ridicat din pat si m-am indreptat spre geam.Am iesit pe geam si m-am asezat pe acoperis.Nu era frig afara, dar nici nu era cald, era destul de racoare.Era comfortabil.Oare Caitlin mi-a ucis tatal?dar cum, sigurat nu era ea pentru ca nu avea cum.Eu eram in poza.Dar Caitlin avea exact acelasi tatuaj cu cel din poza care era nu stiu cum, pe gatul meu.Trebuie sa fie o coincidenta, dar era mult prea mare.
-Hei!
Am auzit un glas venind din spatele meu.Mi-am intors capul si l-am vazut pe Edwin care se uita la mine si-mi zambea.
-Hei.Am spus eu .
-Deci, aici iti petreci timpul.
-Da, ma linisteste.Dar acum nu prea merge.
-Ce te nelinisteste?
-Ah...nimic.Nu este important.
Nu prea voiam ca Edwin sa stie despre poza aceea.Nu prea voiam sa stie nici intrebarile care mi le pun in minte.Oh, ce nu as da ca totul sa fie doar un cosmar.
-Stefania!A strigat Edwin catre mine.
-Da!
-Ma asculti?vad ca esti prinsa in gandurile tale.
-Da, scuze.Am spus eu indreptandu-mi capul in cealalta parte.
-La ce te gandeai?m-a intrebat Edwin.
-Ah...la nimic.Am spus eu sperand sa o lase balta.
-Bine, vad ca doar raspunsul acesta il primesc asa ca o las balta.Mersi Doamne, am spus eu in gandul meu.Bine, deci maine este ziua ta nu-i asa?
Ah...am uitat complet.Cu atatea griji chiar ca am uitat.
-Ai uitat, nu?A spus Edwin.
-Da, am cam uitat.Am spus eu.
-Maine dam petrecere la noi acasa si invita-ti cat ma multi prieteni.
-Nu, nu trebuie sa faci asta.Nu trebuie sa dai o petrecere de ziua mea.
-Nici gand nu am sa te ascult.Am sa dau printesa o petrecere de ziua ta si tu nu prea ai ce face cu asta.Am vorbit deja cu Elena si ea a spus ca o sa cheme pe toata lumea de la scoala.O sa ne distram.
-Dar cum ai vorbit tu cu Elena?
-Mi-a dat umarul ei in caz de ceva.
-In caz ca vrei sa o scoti in oras?Am spus eu.
-Esti cumva geloasa?Nu trebuie sa fi, sti ca pe tine te iubesc.A spus el cu un zambet pe fata.
-CE?nu sunt geloasa deloc.Daca vrei poti iesi cu cine vrei.Dar nu trebuie sa-mi ceri mie acordul.
Edwin si-a pus o mana imprejurul meu iar cealalta mana a pus-o pe fata mea mangaind-o usor.Apoi si-a indreptat fata din ce in ce mai mult de a mea.A facut-o incet dandu-mi posibilitatea de al impinge, dar nu am facut-o.El vazand ca nu o fac a zambit iar apoi m-a sarutat.Cand mi-a atins buzele cu ale lui am simtit un "cutremur" in corpul meu.Buzele lui erau atat de moi si de calde ca ma faceau sa-l sarut si mai mult.Desigur ca iam raspuns la sarut.Cum nu puteam, vreau sa zic ca avea niste buze asa de moi si saruta atat de bine ca orce fata sau vampir sau varcolac l-ar fi sarutat inapoi.Dupa ce mi-a dat drumul am simtit cum un fior rece sa abatut pe buzele mele.Mi-am intors privirea la el si l-am vazut cum se uita la mine si zambea.WoW.Il urasc pe tipul asta care ma face sa ma simt atat de bine si atat de in siguranta cand sunt in bratele lui.Adica, de ce trebuia sa fie el?