iubire de vampir cAP 14

3.8K 96 2
                                    

Cap 14

Poftim?nu nu cred asta.Nu are cum sa fie adevarat, sigurat era o minciuna de-a lui Caitlin ca sa ma faca sa ma simt rau.Si totusi daca era adevarat, dar nu avea cum sa fie, de unde stia asta?

-Ce este Stefania, nu crezi, vrei sa-ti demonstrez?a spus Caitlin cu un pic de amuzament in tonul ei.Haide cu mine.

-Nu vin nicaieri cu tine.Am spus eu.Oare chiar avea dovezi ca eu l-am ucis pe tatal meu? Daca avea trebuiau sa fie false.Eu niciodata in viata nu mi-as ucide tatal.Nu-mi amintesc sa fi facut asta.

-Ti-e frica , nu?a spus Caitlin cu o voce joasa.Ti-e frica sa nu cumva tu singura sa-ti fi ucis tatal.Nu-i asa?

Poate imi era frica dar eu nu as fi facut asa ceva in viata mea.NU MI-AS FI UCIS TATAL!

Imi tot repetam asta in gand.Cred ca am repetat deja de 7 ori, pana glasul lui Caitlin m-a intrerupt.

-Ce este?ti-a mancat pisica limba, criminalo?

Cand am auzit cuvantul acesta am ramas intepenita si nu am mai putut spune nimic.

-Bine, gata, a spus Caitlin, ma duc sa-i spun lui Edwin si lui Erik despre tine.Despre cum tu ti-ai ucis tatal.Oare ce o sa creada amandoi dupa ce le spun?sigurat or sa fie extrem de furiosi.PA PA Stefania.

-Nu, stai!am strigat eu prinzand-o de mana stanga.

-Da?a spus Caitlin.

-Vreau sa vad acele poze.

-Stiam eu ca ai sa te razgandesti.Urmeaza-ma.

Dupa cum a zis, am urmat-o.Am iesit din camera si ne-am indreptat spre camera ei.Cand am intrat in camera ei am simtit un miros placut de ghiocel.Ghiocel?ce naiba?Imi plac foarte mult ghioceii.Sunt florile mele preferate, ii ador.Plus ca si mamei ii placeau foarte mult.Camera lui Caitlin era luxoasa, ca si celelalte camere.Avea in mijlocul camerei un pat imens exact ca al meu.O noptiera langa pat cu o poza aflata pe ea.M-am uitat mai bine si am vazut ca Erik impreuna cu Caitlin erau in acea poza si se pare ca se sarutau.Cand am spus in gand cuvantul sarutau parca m-am simtit un pic geloasa.Trezestete Stef!nu-ti place de Erik.Chiar daca are el 6 pack si este foarte hot...GATA STEF!Mi-am intors privirea spre Caitlin care se uita in aceiasi directie in care ma uitam eu.Adica la poza de pe noptiera.Ea sa intors spre mine si a zambit.

-Acolo, desi cred ca deja ai observat suntem eu si Erik.A spus ea.

-Da, bine acu imi arati ''dovezile''?am spus eu un pic ironica.

SA dus la dulapul care era in dreapta ei si la deschis.A luat o cutie mai mare de culoare neagra iar apoi sa indreptat spre mine.Cand a deschis cutia am vazut in ea cateva poze.M-am uitat mai bine.LE-am luat in mana si...

NU SE POATE!Caitlin avea dreptate.Eu eram in poze impreuna cu un barbat.Eram deasupra lui si ii sugeam sangele.Barbatul din poza arata exact cu poza pe care mi-a dat-o mama cu 4 zile inainte sa moara.O lacrima sa prelins usor pe obrazul meu iar apoi din ce in ce mai multe lacrimi curgeau.M-am uitat la Caitlin care zambea de fericire ca ma vedea ca sufar si ca sunt un monstru.Inainte de ami arata pozele Caitlin eram foarte sigura ca eu nu aveam cum sa-mi ucid tatal dar acum cand vad aceste poze sunt sigura a eu l-am ucis.Adica ce dovezi mai bune decat poze?Am lasat pozele jos din mana si am luat-o spre iesirea din casa.Voiam sa fug, sa fug unde nimeni nu ma cunoaste.In clipa aceasta nu voiam sa vad pe nimeni.Nu-mi venea inca sa cred ca mi-am ucis tatal.Propriul tata.Am inceput sa plang in hohote in timp ce fugeam prin padure.M-am oprit brusc la baza unui copac inalt.M-am lasat jos plangand.A trecut cam 3 ore de cand am plecat.Sunt un monstru, sunt un monstru , sunt un monstru.Tot asta imi repetam in minte.Chiar eram un monstru, o criminala.Mi se facea din ce in ce mai rau.Simteam cum inima imi batea agitata in piept.Nu am mai fugit de 3 ore deci nu ar trebui sa fiu obosita, dar eram.Eram atat de obosita incat nici nu puteam in momentul acesta sa deschid gura si sa vorbesc.Imaginea era din ce in ce mai neclara iar corpul era tot mai obosit, mai un fel de a spune...mort.Afara deja era intuneric.Eu aveam mare nevoie de hrana si nu frana normala.Aveam nevoie de sange.Aveam nevoie sa dorm intr-un pat mare si cald iar dimineata sa ma trezesc odihnita si fericita.

IUBIRE DE VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum