Cap 21
M-am apropiat de Nate si l-am sarutat.Am inchis ochii si am putut simti cum toti se holbau la niu.Nate mi-a pus mana pe par iar cealalta mana a pus-o pe spatele meu tragandu-ma mai aproape de el.Dupa ce sa terminat sarutul , m-am dus la locul meu iar ceilalti se holbau cand la mine cand la Nate.Mi-am intors privirea spre Leon care statea cu capul in jos.Nate saruta foarte bine.Si acum mai ii puteam simti gustul dulce al buzelor lui pe ale mele.Dupa ce am mai jucat putin prietenii mei au plecat si ei la casele lor.Era cam ora 21:00.M-am hotarat in cele din urma sa ma duc si eu in camera mea, dar nu eram obosita.Cand am vrut sa urc scarile cineva m-a luat de brat si m-a fortat sa ma intorc.Era Leon.
-Ce mai vrei si tu?am spus eu.
-De ce l-ai sarutat asa pe Nate?m-a intrebat un pic furios.Un pic mai mult.
-Cum adica de ce l-am sarutat asa pe Nate?
-De ce l-ai sarutat asa, vreau sa zic cu multa pasiune.
-Poftim?cu multa pasiune?sarutul ala nu a fost deloc profund.Pot da saruturi mai bune ca acela.Si chiar daca ar fi fost un sarut pasional , ce te-ar interesa pe tine?Si dupa mine, Nate saruta chiar foarte bine.
-Ma intereseaza.Ce, crezi ca saruta bine?Hahaha!
-Saruta mai bine decat tine, asta stiu sigurat.Acum plec, am vorbit cu tine doar cateva minute si m-ai plictisit deja.
Am vrut sa o iau pe scari in sus dar el nu m-a lasat.M-a intors din nou spre el si m-a sarutat.Simteam fluturasi de fiecare data cand ma saruta Leon.Oare de ce?nu-mi placea de el.Cred.Chiar sunt foarte confuza.Am incercat sa-l imping, nu cu prea multa forta.Pe o parte voiam sa ma sarute dar pe de alta parte...nu stiu.Iam pus mana pe piept.Ii simteam bataile inimii care zguduia pieptul.Asta mi se intampla si mie acum.Inima imi batea din ce in ce mai tare.Sa uitat la mine iar apoi eu mi-am dat mana jos de pe pieptul lui dar el a pus-o la loc.
-Simti Stef?m-a intrebat el.Inima asta bate pentru tine.
-Leon...
-Aici erati.A spus Caitlin venind din bucatarie impreuna cu Edwin.
-Veniti aici, Caitlin vrea sa ne spuna ceva foarte important.A spus Edwin asezandu-se pe canapea.
Eu impreuna cu Leon ne-am asezat langa Edwin pe canapea si am privit-o toti trei pe Caitlin asteptand sa spuna ceva.Caitlin sa asezat in fata noastra pe scaun.
-Bine, ceea ce am sa va zic este foarte important.Stefania, eu nu ti-am spus tot adevarul de la inceput.Ti-am spus doar jumatate.Jumatatea mai usoara.Mai tii minte cand ti-am spus ca tu erai mica , aveai doar 3 ani cand te-am lasat la pragul usii?
-Da.Am spus eu.
-Pai sti ca noi suntem gemene, si ar trebui sa avem aceasi varsta.Iti spun eu de ce nu aveam aceasi varsta atunci.Tu de cand erai mica ai fost hibryd.Deci, tu ai crescut foarte incet.La tine la 12 ani aveai doar cateva luni.Nu stiu de ce, niciodata nu am aflat.In fine sa trecem peste asta.Eu si cu tine la nastere...am...am fost blestemate.Tata mi-a spus ca am fost blestemate de un vampir batran care nu se intelegea deloc bine cu tata.Se pare ca din cauza ca tata ia ucis fica , vampirul acela ne-a blestemat pe noi ca sa se razbune.
-Dar cum ne-a blestemat?vreau sa zic...
-Stiu ce vrei sa zici.Pai, vampirul acela ne-a blestemat ca tu dupa 12 zile dupa ce ai implinit 18 ani sa...
-Ce?
-Stef!daca una dintre noi doua nu moare inainte de a 12 zi de la implinirea a 18 ani ai tai , vom muri amandoua.Si asta nu este cel mai rau.Se va intampla lucruri groaznice in lume.Simt asta, ceva rau se va intampla curand.Tata va invia din morti si va distruge , va ucide toti oamenii de pe pamant.Nici nu-ti imaginezi cat de puternic este tatal nostru si ce monstru este.Nu se da inlature de la nimic.Cand eram mai mica am intrat in biroul lui.Ma jucam.M-am ascuns intr-un dulapior deoarece am auzit pasi indreptandu-se spre birou.Cand a intrat persoana aceea in birou m-am ghemuit mai bine.Eu credeam ca este totul o joaca, sa ma ascund in dulap iar apoi sa-l sperii pe tata, ca , desigur era el, cine altcineva sa mai fie in biroul lui?L-am auzit vorbind cu cineva.Nu am putut sa vad cine este asa ca doar am ascultat.Vorbea ceva ce la varsta mea nu prea am putut sa inteleg.Vorbeau de crime, de ce gust bun aveau oamenii, si mai vorbeau despre cum or sa ucida fiecare om de pe planeta asta.A zis ca vrea sa-si creeze o armata.Dar nu a mai apucat deoarece l-am ucis eu.Si cum am mai zis , cu mama se purta groaznic, probabil voia sa o ucida si pe ea.
Nu-mi venea sa cred ce scotea pe gura.Una dintre noi doua trebuie sa moara, armata, tata, invie din morti.Ce naiba?toate aceste cuvinte mi se invarteau in minte si ma inebuneau.
-Una dintre voi doua trebuie sa moara?a intrebat Edwin ingrijorat.
-Da, altfel amandoua o sa murim.Nu putem sa murim amandoua deoarece nimeni altcineva din lumea asta nu o sa-l poata infrange pe tatal nostru.A raspuns Caitlin.
-Dar sa invie din morti?Stai putin, cine este tatal vostru?
-Antyrus Oroles.A spus Caitlin.
-Antyrus Oroles?el este cel mai puternic vampir din toate secolele.Dar cum are de gand sa invie?a intrebat Edwin.
-Am vorbit cu el in toti acesti ani.El niciodata nu a fost mort.A fost viu, dar este foarte slabit de puteri.Deabea poate vorbi.Mi-a spus lucruri ingrozitoare in toti acesti ani de sange si de ucis.Cum vrea el sa ucida oamenii.Am vorbit cu el prin telepatie, niciodata nu ne-am intalnit in persoana.Cand l-am ucis intre ghilimele nu l-am ucis de tot, el doar si-a pierdut puterile si a ramas asa slabit de puteri.Dar acum se va intoarce mai puternic ca niciodata iar una dintre noi doua trebuie sa-l infrunte.Iar acea zi este foarte aproape.
Una dintre noi doua trebuie sa moara.Nu am zis nimic pentru ca nu puteam.Era un soc pentru mine.Toata povestea asta m-a zdruncinat complet.
-Asa ca am ales.Eu am sa mor.Am sa ma duc la cascada ascunsa din padure.Trebuie un ritual anume pentru un astfel de blestem.Trebuie sa merg ac..acolo...si sa imi bag un cutit in inima.Eu am sa mor iar tu Stefania, o sa lupti cu tatal nostru si ai sa-l ucizi de-a binelea.A spus Caitlin uitandu-se in ochii mei.Vocea ii tremura si avea lacrimi in ochi.
Nu puteam sa-mi las sora geamana sa moara dupa ce am regasit-o.O iubesc, o iubesc atat de mult, mai mult ca viata mea.Nu ea trebuie sa moara...eu.