Hei! ^_____^ Am postat o noua poveste pe wattpad :D. .Se numeste " Iubeste-ma daca indraznesti" . Chiar mi-ar placea sa stiu ce parere aveti despre ea. :)
Privind inca odata cadavrul , am respirat adanc . Am secat-o de sange pe saraca fata . Urasc sa ucid oamenii nevinovati . Trebuia sa fiu mai atenta , trebuia sa ma controlez mai bine . Auzind o masina , m-am ridicat in picioare , tragand cu ochiul dupa colt . Un Ferarri a parcat in curtea casei . Curioasa , am urmarit masina cu ochii . Privindu-l pe Seth cum iese din masina , am inghitit in sec . Daca afla ce am facut ? M-am intors incet , spre femeia care zacea pe betonul rece .
- Ce faci aici , Stefania ? L-am auzit pe Seth intrebandu-ma .
Se pare ca m-a prins . M-am intors incet , evitand contactul vizual cu Seth .
- Pai....Am spus eu , fastancindu-ma .
- Cea din spatele tau este cumva Lena ? M-a intrebat el , curios .
M-am tras la o parte , privindu-l pe Seth . Ochii lui s-au indreptat spre trupul neansufletit care se afla langa mine .
- Chiar este ea . A spus el , uimit .
- Pot sa iti explic ! Am spus eu , repede .
- Ti-a fost foame . A spus el , fara nici o expresie pe fata .
Nu am indraznit sa spun nimic , doar am dat din cap .
- Nu iti fa probleme . Am sa pun pe cineva sa scape de cadavru . Urmeaza-ma . A spus Seth .
L-am urmat fara sa scot vreun sunet . Ajuncand intr-un birou , Seth a inchis usa in spatele nostru , apoi sa asezat pe un scaun, privindu-ma in ochi .
- Fiind directorul companiei B.A.P. , trebuie sa semnez cateva hartii in Milano , personal . A spus Seth .
- Desigur . Am spus eu , mult mai calma ca inainte .
- Vreau sa vi cu mine . Maine v-om pleca . A spus Seth , zambind .
- Cum zici tu . Am spus eu , plictisita de toata situatia in care ma aflam .
Ei , bine , am sa vizitez Italia . Nu am mai fost niciodata acolo .
Ziua a trecut destul de repede . In acest moment ma aflam in fata plasmei din salon . Schimband canalele , plictisita , am inceput sa ma gandesc la toata situatia in care ma aflam . Inca nu-mi vine sa cred cat de multe s-au petrecut in viata mea . Multi ar crede ca viata fara moarte este superba . Ei ,bine, nu este deloc asa . In plus , la un moment dat devi nebun , cum sa intamplat si cu Leon . Eu nu sunt in viata de multi ani ca Leon . Uneori ma gandesc daca Leon mai este intreg la minte . Eu nu-mi pot imagina nici acum cum este sa ramai in viata pentru sute de ani , poate si mai mult . Sa vezi cum ceilalti se maturizeaza , devin batrani , apoi mor . Acesta este ciclul vieti , asa ar trebui sa li se intample la toti . Nu ar trebui sa existe creaturile noptii , vampirii si nu ar trebui sa existe hibrizii sau varcolacii . Ar trebui sa existe doar oameni normali cu sperante si visuri .
- Ce faci ? Mi-a soptit Seth la ureche , facandu-ma sa tremur .
- Ce crezi ca fac ? I-am raspuns , iritata .