Cap 34
Am inceput sa ametesc din cauza cantitatii de sange pe care mi-o lua tata din corp .
- Aa ! amauzit un urlet venind din spatele tatei .
M-am uitat si l-am vazut pe Edwin cum avea un cutit in burta . Edwin ...nu...nu se poate . Mam uitat la el iar el s-a uitat la mine . Mi-a zambit apoi a inchis ochii .
- Edwin ! am strigat eu tare .
Parca ceva , nu stiu , din inauntrul meu vroia sa iasa cu orice pret . Am inchis ochii apoi iam deschis dintrodata si mam uitat la tata . El sa oprit din baut si sa uitat curios la mine . Eu l-am luat de brat si l-am aruncat intr-o masa care se afla in cealalta parte a camerei . Simt cum puterea imi curge prin vene . Oau..niciodata nu am mai simtit asta . Oare asta sa fie puterea de care tot imi zicea Edwin ?Este incredibila . M-am indreptat spre tata si l-am luat de gat . L-am ridicat in sus si l-am aruncat cu putere in perete .
- Stefania ...l-am auzit pe Leon ca mi-a pronuntat numele .
Eu m-am intors spre el . Ma simt atat de nervoasa si...nu pot explica in cuvinte ce simt . Cand m-am intors toata lumea sa oprit din a se mai lupta . De ce ? Toti se holbau la mine . M-am indreptat spre Leon cu o putere incredibila si l-am prins de gat . Mi-am apropiat fata de a lui , parca eram hipnotizata de el . Ce mi se intampla ? el a inceput sa zambeasca . Ce naiba ? termina Stefania ! mi-am zis eu in minte apoi am incercat sa-l lovesc pe Leon dar am esuat deoarece el s-a ferit . Leon a incercat sa ma atace din spate dar m-am ferit si eu . Lacrimile mi sau adunat in ochi . Leon la ucis pe Edwin . Edwin este mort . Din nou furia a pus stapanire pe mine .
- AAAA! am urlat eu tare apoi am fugit cu o viteza incredibil de mare si l-am atacat de cateva ori pe Leon dar nu am reusit nici o zgarietura sa-i fac .
L-am atacat in continuare . El nu ma ataca doar se ferea .
- Leon , uicide-o! a strigat tata .
El sa oprit pentru o clipa , m-a privit in ochi iar apoi a fugit spre mine m-a prins de gat si m-a aruncat in perete . Am simtit o durere mare in spate . M-am sculat de jos iar Leon m-a atacat din nou , de data aceasta l-am lovit cu putere in burta iar el a cazut la podea . M-am uitat la tata iar apoi am fugit spre el . Cand sa-l lovesc el ssa ferit . Din nou gandul mi-a zburat la Edwin care a....murit . M-am uitat la el iar el statea cu ochii inchisi pe podeaua rece . Lacrimi au inceput sa curga din ce in ce mai tare . Tata a fugit inspre mine . Mi-am amintit ce am zis cu o zi inainte de asta . Sa lupt , sa o fac pentru toti cei la care tin . Sa o fac ...sa o fac...dintrodata am explodat de atata putere care era in corpul meu . Am simtit cum creste puterea din ce in ce mai mult . Vedeam mia bine , simteam mirosurile mult mai bine . Am vazut cutitul cu care m-a taiat tata . Am fugit repede spre el , l-am luat si l-am aruncat in capul tatei .
- 1 mort . Am zis eu .
Am fugit spre Edwin repede . M-am aplecat ca sa-i pot vedea fata mai bine . Mi-am indreptat mana spre el , spre inima lui . Mai traieste . Am lasat mana in continuare pe inima lui iar apoi din mana mea a inceput o lumina galbena sa straluceasca . Ma seca de puteri dar nu puteam sa il las pe Edwin sa moara . Edwin a inceput sa se miste si sa deschida ochii .
- Stefania ...multu..mesc . A spus el . Dar..
Eu am continuat sa-l refac . Simteam cum ma seaca de putere . Dar..am continuat . M-am uitat la Caitlin care se lupta din rasputeri cu unul dintre cei doi vampiri iar apoi m-am uitat repede la celalalt varcolac care il lovea pe Leon , sau mai bine spus incerca . M-am intors inapoi concentrandu-ma la Edwin .Am inchis ochii apoi iam deschis .
- Stefania ! l-am auzit pe Leon strigand .
Eu m-am intors si l-am vazut pe Leon in fata mea stand in picioare cu spatele la mine . Am intrat repede in pozitie de atac dar inca eram cu mana pe inima lui Edwin . Apoi am vazut ca Leon m-a aparat , poftim ? cum adica m-a aparat .Parca trebuia sa ma ucida sau stiu eu ... M-am uitat mai bine si am vazut de cine m-a protejat . Tata . Nu a murit ? cum asa ?nu mai inteleg nimic . Leon m-a aparat iar tata a inviat . Acum srios , cine mai ar putea crede dupa ce sau intamplat atatea ? m-am uitat mai bine si l-am vazut pe Leon sangerand la picior . Am inceput din nou sa fiu nervoasa dar de data asta mam calmat , am avut control . Leon l-a luat pe tata si l-a lovit cu genunchiul in burta apoi l-a trantit la pamant cu putere . Tata sa ridicat repede apoi a fugit spre Leon l-a lovit cu piciorul in burta apoi inca odata . Tata la luat de gat si l-a aruncat in perete . A fugit repede spre el si l-a lovit atat de tare incat a spart peretele cu Leon . Leon sangera . De ce? de ce m-a ajutat ? LEon sa ridicat si l-a lovit pe tata cu piciorul in burta apoi l-a injunghiat cu un cutit in inima . Tata a cazut la pamant cu , cutitul in inima . Am simtit ...am simtit cum tata a murit . M-am uitat la Leon iar el sa uitat la mine si mi-a zambit apoi a cazut la pamant .
- Leon ! am strigat eu .
M-am uitat la Edwin , parea in regula . M-am ridicat si am fgit repede spre LEon . Leon deabea mai respira . M-am lasat in jos si iam pus mana pe fata , apoi pe inima . Mi-am folosit si ultima picatura de energie , pentru Leon . Dar de ce? pentru ca-l iubesc ..chiar daca m-a tradat . Il iubesc . Lacrimile au inceput sa imi curga din ochi si cad incet pe fata lui Leon . El a deschis ochii si m-a privit .
- Imi pare...rau . A zis apoi a inchis ochii .
Simteam cum Leon prinde din nou energie . A deschis din nou ochii . M-a privit iar eu m-am pierdut in ochii lui . Parca eram doar noi doi pe pamant . In acel moment nimic nu mai conta . Doar iubirea ...