IUBIRE DE VAMPIR Cap 33

2.8K 67 10
                                    

Cap 33

Stefania Pov.

M-am trezit cu o durere de cap ingrozitoare . Am deschis incet ochii si nu am vazut decat intuneric . Unde sunt ?mi-am zis eu in minte . Ultimul lucru pe care mi-l amintesc este ca am baut din sangele lui Leon . Ce sa intamplat ? Am incercat sa ma ridic dar corpul nu ma asculta . Ce naiba ? am incercat si a doua oara dar tot nu am reusit . Deci , ce poate fi mai rau ? sa nu sti unde te afli , sa nu vezi nimic deoarece este bezna si sa nu iti poti misca corpul , deci ce poate fi mai rau de atat ? Da...uite ce poate fi mai rau . S-a deschis usa si cineva a intrat in incapere . Cand s-a aprins lumina am vazut cine era . In fata mea statea Leon , tata si inca doi vampiri , ii recunosc din noaptea aceea . Cand m-am luptat cu unul dintre ei .Dar , Leon ? nu-mi vine sa cred . Am avut incredere in el iar el m-a tradat . Si cand am crezut ca-l iubesc iar el ma iubeste pe mine .Dar...de ce m-a tradat ? pentru putere ? pentru ce ? acum chiar mi se face greata . L-am privit pe Leon iar el ma privea pe mine .

- Cum...de ce ?am zis eu lacrmile deja aparute in ochi si gata sa se prelinga pe obrazul meu rece .

El nu a zis nimic si doar a intors capul in dreapta .

- Of of...tradarea este un sentiment pe care nu-l poti duce Stefania ? a zis tata uitandu-se la mine cu greata .

Eu nu am zis nimic si doar am incercat sa ma opresc din plans , dar nu pot , pur si simplu nu pot . Nu pot sa uit tradarea lui Leon . Leon , ce-l pe care il iubesc ...dar acum il urasc . Adica, am baut din sangele lui , tot acest timp el...s-a jucat cu mine . Cand imi zice-a ca ma iubeste. Atat de proasta am fost sa-l cred . Mi-am intors capul spre el iar el se uita la mine .

- Chiar nu-mi vine sa cred ...tot timpul acesta petrecut cu tine a fost o minciuna . Acum de ce nu zici nimic !? am spus eu scarbita de situatie si dezamagita .

- Gata ! a strigat tata.

Toti din camera sau speriat un pic , inclusiv eu . Puterea vocii lui ma inspaimanta atat de tare incat am inceput sa tremur . Am incercat sa ma controlez dar este foarte greu .

- Trebuie sa incepem ritualul . A spus tata .

Despre ce vorbeste ?

- Poftim ? ce ritual ? am intrebat eu confuza .

- Stefania , tu nu sti cum sa-ti folosesti puterile asa ca mai bine le iau eu . A spus tata afisand un zambet pe fata .

Nu-mi vine sa cred . Daca tata pune intra in posesia puterilor mele va fi de neanvins . Am incercat sa ma dezleg de lanturile care imi strangeau mainile si picioarele dar nicio sansa .

- Degeaba incerci sa te delzegi , nu ai sa reusesti . A spus tata dupa a continuat . Leon du-mi cutitul Yakuzo .

Leon s-a dus catre un cutin mai ciudat , la luat de pe masa si i l-adus tatalui meu .

- Stefania , acesta este un cutit Yakuzo , folosit pentru ritualuri . Dar desigur , nu orice ritualuri , ritualurile vampirilor . A spus tata .

El a indreptat cutitul catre mana stanga . A stat o secunda apoi s-a taiat iar sangele rosu iese-a in toata splendoarea lui . Mi-am controlat coltii sa nu iasa , cu greu , dar am reusit . M-am uitatin continuare la tata . El sa indreptat catre mine ,am incercat din nou sa ma dezleg de lanturi dar fara nici un rezultat . Unul dintre cei doi vampiri a venit repede si ma tinut . Mi-a deschis gura cu forta ia apoi tataavenit si si-a scurs sangele in gura la mine . Da..gretos de-a dreptul . M-am impotrivit ca sa nu-i beau sangele . M-am inecat de cateva ori . Pana la urma am simtit cum sangele lui imi curge in jos pe gat . O senzatie placuta pentru vampiri dar acum nu era timpul sa ma gandesc la senzatiile placute . Tata si-a retras mana si s-a uitat in ochii mei . Am scuipat de cateva ori ca sa pot scapa de gustul sangelui tatei .

- Acum ca mi-ai baut sangele , voi putea face continua ritualul . A spus tata .

Vmapirul care nu ma tinut spune-a ceva dar nu am inteles . Parca spunea de mai multe ori acelasi cuvant .

- Hei ! am strigat eu tare .

Cu totii sau oprit din ce faceau si se uitau la mine . Mi-am indreptat capul catre cei doi vampiri care stateau unul langa altul .

M-am gandit ca ar fi mai bine daca am sa incep cu veriga slaba a grupului tatei . Adica , sper ca ei sunt veriga slaba .

- Voi chiar credeti ca tata va va mai lasa in viata dupa ce va termina cu mine ? eu nu cred . Am spus eu .

Ei sau uitat la mine si parca stateau pe ganduri .Da....veriga slaba . Mi-am zis eu in gand .

- Taci Stefania ! nu ti-am dat voi sa vorbesti , acum sa continuam ceremonia . A spus tata .

Mam uitat la Leon , iar el se uita la mine cu zambetul pe buze . Eu iam aruncat o fata de dispret si mi-am intors capul din nou catre cei doi vampiri .

- Acum ganditi-va , chiar credeti ca va va lasa in viata ? am mai sus eu inca odata .

- Taci am zis ! a strigat tata din nou .

De data asta cu totii am tresarit . A venit tata spre mine si m-a lovit cu forta in stomac . M-am ghemuit de durere . Mi-am ridicat capul in sus spre Leon care se uita in alta parte .

- Acum sa continuam . A spus tata .

A venit spre mine din nou cu cutitul in mana . Cand sa mai faca un pas , geamul sa spart si pe el au intrat Edwin , Caitlin si inca un baiat .

- A venit cavaleria ! sper ca nu deranjam . A spus Edwin .

- Ce...a spus tata . Ocupati-va de ei .

Leon si cei doi vampiri au fugit spre Edwin , Caitlin si acel baiat . Leon a fugit spre Edwin . A incercat sa-l loveasca dar Edwin sa ferit . Mi-am intors capul spre tata care se uita la mine . A venit spre mine cu cutitul si mi-a luat mana dreapta . M-a taiat iar sangele a inceput sa curga . Si-a scos colti tata iar apoi si i-a infipt in mana mea . Am simtit o durere imensa . Parca simteam cum eram pe moarte . A continuat sa bea din sangele meu . Am incercat sa trag mana dar nu ma lasa . Cred ...cred ca acesta imi este sfarsitul ,dar asa ? nici macar nu am luptat .

IUBIRE DE VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum