IUBIRE DE VAMPIR CAP 24

3.1K 76 5
                                    

Hei! ^_____^ Am postat o noua poveste pe wattpad :D. .Se numeste " Hotter then fire" . Chiar mi-ar placea sa stiu ce parere aveti despre ea. :)

Cap 24

-Ce ai zis?l-am intrebat eu dintr-o data furioasa.

-Ce ai auzit draga mea.Chiar asa reactionezi cand iti vezi tatal?

Am facut un pas in spate iar apoi am luat pozitie de lupta.

-O!se pare ca sti ca esti hibryd.Caitlin nu mi-a spus asta.A spus el facand un pas spre mine.

Lacrimile incercau sa iasa din ochi dar nu le pot lasa.A venit sa ma ucida.Mi-am zis eu in minte.Frica m-a cuprins iar eu parca sunt intr-o transa, parca sunt hipnotizata.Am incercat sa-mi misc picioarele dar pur si simplu ele nu ma ascult.Ce este in neregula cu mine?mi-am spus eu in minte.O voce din mintea mea spune sa fug, sa fug cat de repede pot dar picioarele mele nu se misca oricat de mult as incerca , ele raman intepenite..El a mai facut cativa pasi spre mine iar apoi sa oprit brusc.Puteam sa-i simt puterea care dadea sa iasa afara din corpul lui.Asta mi-a facut ca picioarele mele sa tremure.In spatele lui erau trei oameni, si ma gandesc ca erau vampiri.Categoric, vampiri.Toti trei se uita la mine de parca voiau sa ma manance.Nu pot sa ma lupt cu ei de una singura si in plus nu sunt pregatita.Mi-am simtit dpa cateva secunde picoarele si am profitat de asta.Am incercat sa fug dar inainte sa fac al doi-lea pas cei trei vampiri m-au inconjurat.Nu am nicio cale de scapare.Mi-am zis eu in gand.Dar nu am sa ma las eu atat de usor.M-am repezit la unul dintre vampiri care nu era chiar atat de inal.Era mai inalt decat mine dar mai scund decat ceilalti doi vampiri.Cand am ajuns la el l-am luat de haina si l-am aruncat puternic intr-un copac solid.El a gemut de durere iar apoi sa ridicat in picioare uitandu-se la mine urat.

-De ce vrei sa ma ucizi?am spus eu indreptandu-mi capul spre tata care statea si se uita la mine cu un zambet pe fata.Ma dezgusta.

-Draga mea, doar tu ma poti impiedica sa nu ucid toti oamenii asa ca de asta vreau sa te ucid.Dar, iti dau o sansa.Alaturate mie si vei trai.Am nevoie de tine pentru ca esti puternica, mai puternica decat Caitlin si Caitlin de asta a hotarat ea sa se sinucida deoarece ea a striut ca tu esti mai puternica si ca tu ma poti invinge.Hahahha.Eu cred totusi ca ea glumeste.Tu nu o sa ma poti invinge niciodata.Si sti de ce? ei bine, daca nu sti iti spun eu.Esti slaba.Un vampir, sau mai bine zis un hibryd care nu poate ucide un om inseamna ca nu este puternic indeajuns si da, am zis ca esti puternica dar nu te poti compara cu mine.Deci, ce ai sa alegi?Mi te alaturi si ai sa traiesti...sau nu?

-Nici gandAm raspuns eu serioasa si hotarata.

-Baieti.A spus tata celor trei vampiri facand semn sa ma atace.

Toti trei au venit cu o viteza incredibila spre mine incat nici nu am putut sa repsir.Unul dintre vampir m-a luat de gat si mi-a tras un picior in burta.M-am simtit ametita dar dupacea am revenit cu picioarele pe pamant , la figurat.Cei trei vampiri ma loveau in continuare in diferite parti ale corpului iar fiecare atingere o simteam perfect si ma durea...

Puteau sa ma ucida dar ei nu voiau.Simteam cum suferinta mea le facea placere.Nu voiau sa ma ucida pentru ca voiau sa ma vada intinsa pe jos fara nicio forta.Am incercat de multe ori sa ma ridic dar ei ma loveau in continuare facandu-mi sangele sa iasa pe gura si pe nas.Lacrimi imi curgeau din ochi si mi se prelingeau pe obrazul rece.Nu-mi venea sa cred ca am sa mor, chiar acum, chiar aici.Dar macar am sa o vad pe mama , ambele mame ,si cea adoptiva si cea naturala si pe tata, tatal adoptiv.Dar eu nu ii numiam asa.Eu ii consideram tata si mama.Parintii mei naturali.Caitlin!mi-am strigat eu in gand.Daca mor eu va muri si ea.Trebuie ca eu sa ma sinucid infingandu-mi un cutit in inima si sa fiu la cascada din padure.Nu pot sa o las pe Caitlin sa moara si ea.Am deschis ochii dintr-o data.Nu puteam vedea prea bine deoarece ochii imi erau acoperiti cu sange uscat.Am incercat sa ma sterg cum am putut.Cand unul dintre vampir a incercat sa ma loveasca in burta iam prins piciorul in mainile mele dintr-o data puternice.El a ramas socat iar eu iam zambit.M-am ridicat dintr-o data cu o viteza de neimaginat.WoW!simt cum puterea vrea sa explodeze dintr-o data afara din corpul meu iar inima mea accelereaza cu fiecare miscare pe care o fac.Simt cum sangele imi curge prin vene, sange rosu pur.Dintr-o data instinctele mele sunt mai bune iar simturile sunt mai fine.Puteam sa aud si vantul care batea destul de incet.Mi-am ridicat privirea la cei trei vampiri care se uitau socati la mine.Eu doar am zambit usor iar apoi am spus:

-Sa inceapa jocul baieti.

IUBIRE DE VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum