Hei! ^_____^ Am postat o noua poveste pe wattpad :D. .Se numeste " Hotter than fire" . Chiar mi-ar placea sa stiu ce parere aveti despre ea. :)
CAP 31
Sa-i zic ca da sau sa-i zic ca nu?
-Stef, daca vrei te mai poti gandi.Mi-a spus el.
-Bine.Asta a fost raspunsul meu ingenios.Hei, Leon?
-Da?
-Erik?nu mai iese si el?nu ca m-ar interesa dar doar asi fi vrut sa stiu.Cred ca Edwin este ingrijorat ca fratele lui nu mai iese .Am spus eu plimbandu-ma in continuare.
-Pai Stef, nu stiu cum sa-ti spun.Mi-a spus Leon.
-Spune.
-Nu stiu unde este Erik.Am vrut sa iau legatura cu el si sa vorbim , desigur in minte, dar pur si simplu nu raspunde.Cred ca blestemul a fost dezlegat, cred ca vampirul care a pus blestemul a murit.Dar, se pare ca nu eu am parasit corpul ci Erik.
Eu am ramas inghetata si ma holbam la Leon de parca avea trei capete.
-Edwin a aflat?l-am intrebat eu.
-Nu.A spus Leon intorcandu -si capul in stanga.
-Nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa faca Edwin daca afla.Am murmurat eu.
-Stiu Stef, dar ce sa fac?nu este vina mea.Mi-a spus el.
Daca afla Edwin despre asta o sa incerce sa-l ucida pe LEon, chiar daca stiu ca asta nu se prea poate deoarece Leon este mai puternic decat Edwin.
-Nu te poate ucide, nu?l-am intrebat eu.
-Este Alpha.
Cand am auzit cuvantul Alpha parca cineva m-a pleznit peste fata.
-Alp...ha?am intrebat eu.
-Da.
-Este mai puternic decat tine, deci te poate ucide.
-Nu-ti face griji, nu este mai puternic decat mine defapt eu sunt mai puternic decat el.Poate fi Alpha dar eu sunt un vampir care a trait o mie de ani.Nici un ALpha oricat ar fi el de puternic nu se poate compara cu un vampir care a trait atat de multi ani.Mi-a spus LEon.Awwww , esti ingrijorata pentru mine?m-a intrebat zambind.
-A...nu.Sigur ca nu. Doar am intrebat si eu.
Am vazut in ochii lui tristete.
-Sa mergem spre casa.Am spus eu.
Tot drumul spre casa a fost liniste.Niciunul dintre noi doi nu a vorbit.Nu era o liniste incomfortabila.Cand am ajuns in fata casei am deschis usa si am intrat.Nimeni nu era in living.
-Bine, ma duc in camera.Iam spus eu lui Leon.
-Vrei sa vin cu tine? te pot ajuta sa te dezbraci.m-a intrebat el zambind.
-O sa ma descurc si singura.Am spus eu in timp ce urcam scarile.
Cand am intrat in camera m-am dus direct la telefonul meu pe care l-am uitat in casa si m-am uitat la ceas.Este ora 18:00, deja?Oh.M-am asezat in pat .Oare sunt destul de puternica sa-l pot infrunta maine pe tata?stiu ca maine este sfarsitul.Eu sau el.Ori el va muri maine ori...eu.Eu stiu ca am sa mor oricum dar nu trebuie sa mor de mana altcuiva, de mana mea trebuie sa mor si nu oriunde.Trebuie sa mor de mana mea la cascada ascunsa din padure.Maine o sa fie o zi lunga.