IUBIRE DE VAMPIR Cap 10

4.9K 132 8
                                    

Hei! ^_____^ Am postat o noua poveste pe wattpad :D. .Se numeste " Iubeste-ma daca indraznesti" . Chiar mi-ar placea sa stiu ce parere aveti despre ea. :)

  Aici este descrierea:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Aici este descrierea:

Este o zonă de război, dar și un paradis.

Katherina Stones și italianul arogant, Giovanni Moretti, intră într-o competiție pe viață si pe moarte. Cine minte mai bine, cine își folosește așii din mânecă mai bine si cel mai important...cine cedeaza primul în jocul seducției. Așadar, cine va urma sa cedeze primul în acest joc periculos, în care regulile sunt inexistente? Katherina Stones, cea care rămâne tare pe poziții în orice situație și care este un lider de excepție, sau Giovanni Moretti, cel care este mult prea îndrăzneț, insensibil și arogant?Un lucru este însă, sigur: Katherina și Moretti nu cred în iubire.

Cap 10

WoW!deja am ajuns la cap 10.Le multumesc tuturor carora le place si citesc cartea mea

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imi suna telefonul.Nu prea am chief sa raspund.Suna in continuare.Dupa cateva secunde sa oprit.Apoi suna din nou.Offff.......ce naiba?M-am sculat din pat si m-am uitat la ceas.Era ora 12:23 dimineata.Soarele batea ca naiba in camera mea.Am ridicat telefonul de pe noptiera si m-am uitat cine este.Era Elena.

-Alo?

-Ce nu raspunzi la telefonul ala?chiar asa de greu este?

-Ma lasi, am dormit si tu m-ai sculat.

-Pana la ora asta dormi?da in fine, vezi ca am plecat acasa pentru ca mama mea este bolnava dar a zis ca nu este ceva grav dar eu ma duc sa vad cum se simte.Sunt deja in tren, aproape am ajuns.

-Bine, mersi ca mai anuntat si sper ca mama ta se va simti mai bine.

-Ok, acum trebuie sa inchid vine controlorul si este super dragut.

Mi-a inchis telefonul si sincer m-am bucurat.Mi-am pus capul din nou in perna.Am adormit foarte repde.

- DUPA O ORA -

M-am trezit simtindu-ma chiar foarte bine.Ah....acum mi-am amintit ca ma sunat Elena sa-mi spuna ca mama ei este bolnava.Sper ca se va face bine in curand.M-am dat jos din pat si am mers spre baie.Am facut un dus scurt iar apoi am mers din nou in camera.Camera arata la fel ca data trecuta cand am fost aici.Mi-am mai amintit si de seara trecuta.Oare ce face Brittney acum?imi tot spuneam eu in gand.Mi-am luat telefonul.WoW era ora !3:30, se pare ca eram foarte extenuata de am dormit atat.Am deschis usa mergand spre camera lui Edwin.Cand am deschis usa camerei lui Edwin nu am vazut pe nimeni.Perfect, acum trebuia sa ma duc sa-l caut.Am coborat jos la parter sa vad daca cumva Edwin era acolo dar nu am vazut pe nimeni.Ce naiba, unde erau cu totii?Voiam sa plec acasa dar nu voiam sa ma duc asa pe strada imbracata cu hainele lui Edwin.Voiam sa ma duc sus in camera mea dar inainte sa urc scarile am auzit niste voci venind de afara.Am plecat spre terasa sa vad cine este.

IUBIRE DE VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum