Hei! ^_____^ Am postat o noua poveste pe wattpad :D. .Se numeste " Iubeste-ma daca indraznesti" . Chiar mi-ar placea sa stiu ce parere aveti despre ea. :)
Cap 19
Nu mai sunt singura pe lume.Acum o am pe sora mea pentru multa vreme de acum incolo.Sunt foarte fericita si nu ia-si mai da drumul din imbratisare niciodata.Dupa ce am mai tinut-o un timp in brate ne-am hotarat sa mergem amandoua sa ne culcam deoarece suntem foarte obosite.Am urcat pe scari in sus spre camerele noastre si ne-am indreptat fiecare catre camera ei.Cand am deschis usa am intrat in camera si m-am asezat pe pat.Acum chiar aveam la ce ma gandi, aveam sa ma gandesc la sora mea, Caitlin.Nici acum nu-mi vine sa cred ca este sora mea.Inca nu o iubeam ca pe o sora dar am sa incep sa tin la ea pe parcurs, avem timp si pentru asta.In sfarsit o puteam lu-a de la capat cu Caitlin.Nu pot din nou sa dorm, mai bine ma duc pe acoperis.Ma mai linisteste, si asa pot sa-mi mai pun ordine in ganduri.M-am ridicat din pat si m-am indreptat spre fereastra.Cand am iesit afara pe fereastra am simtit o adiere de vant care imi face pielea de gaina.Era placut.M-am asezat in fund pe acoperis, dar de data aceasta m-am asezat usor sa nu cumva sa cad, din nou.Mi-am ridicat privirea spre cer.Era un cer instelat ca intotdeauna.Sper ca mama vede de acolo de sus ca mi-am gasit sora, defapt ea m-a gasit pe mine.
-Stefania?sa auzit o voce de jos.
Cand mi-am indreptat capul am vazut-o pe Brittney.Statea si se holba la mine.
-Ce faci aici?am intrebat-o eu in cele din urma rupand tacerea.
-Eu am venit la Erik si a spus sa nu ma vada nimeni de asta vin seara...ups!am mintit, aaa...aaa... nu este adevarat ce am spus mai devreme.Dar tu ce cauti aici?
Brittney nu este prea desteapta dupa cum se vede.
-Aici locuiesc.
-Poftim?a intrbat Brittney uimita.
-Cum ai auzit, aici locuiesc.
-Dar de ce?tu nu ai casa?adica cocioaba in care stai tu nu se poate numi casa.
-Vrei cumva sa vin la tine si sa-ti smulg capul de pe umeri?am intrebat eu furioasa.
-Gura si...
Dar nu a mai apucat sa spuna nimic deoarece eu am intrerupt-o luand-o de gat si tinand-o in sus.
-Acum mai imi zici gura?am intrebat-o eu.
-T..te....rog lasama.a spus Brittney.
-Nu vreau.Am raspuns eu si am strans-o si mai tare de gat.
-AAAAAAA!a inceput sa urle Brittney.
-Ce naiba faci Stefania?am auzit un glas din spatele meu.Era a lui Erik.
De data asta eram mai furioasa decat eram inainte.Cand mi-am intors capul spre el am vazut ca in spatele lui erau Edwin si Caitlin.
-Stef, da-i drumul.A spus Edwin.
Nu iam dat drumul si mi-am apropiat fata de gatul lui Brittney.Se pare ca nu prea imi controlez emotile prea bine.
-Nu vreau sa ii dau drumul.Brittney, ce zici, pot sa-ti gust sangele?am intrebat eu cu un zamet pe fata.
Erik si Edwin nu au mai stat pe ganduri si au venit in fuga la locul unde stateam eu cu Brittney.M-au luat de umeri si m-au tinut amandoi strans.Nu aveam nici o sansa sa ma eliberez, asa ca nu m-am fortat prea mult sa ma eliberez.