Este o zonă de război, dar și un paradis.
Katherina Stones și italianul arogant, Giovanni Moretti, intră într-o competiție pe viață si pe moarte. Cine minte mai bine, cine își folosește așii din mânecă mai bine si cel mai important...cine cedeaza primul în jocul seducției.
Așadar, cine va urma sa cedeze primul în acest joc periculos, în care regulile sunt inexistente?
Katherina Stones, cea care rămâne tare pe poziții în orice situație și care este un lider de excepție, sau Giovanni Moretti, cel care este mult prea îndrăzneț, insensibil și arogant?
Un lucru este însă, sigur: Katherina și Moretti nu cred în iubire.
"Iubește-mă dacă îndrăznești" este o comedie romantică.
Cap 8
-Luativa o camera!
Am auzit un glas in spatele meu.Cand m-am intors am vazut-o pe Brittney care statea cu 3 pasi mai departe de mine si se holba la Erik.Brittney era genul de fata care era o scorpie si se credea cea mai draguta fata si cea mai super.Dar nu era asa.Ea se dadea la toti baietii din scoala, iar ei fiind prosti au cazut in capcana.Din cate am auzit s-a culcat cu toata echipa de fotbal THIGHERS.Brittney avea parul pana la umeri blond, ochii ei erau de un albastru deschis.Avea un ten inchis la culoare si un corp bine dotat nu ca al meu nu este.Da, era ea frumoasa dar era o mare tir*a.
-Buna Stefania, ce mai faci?
-De cand iti pasa?am spus eu cu un glas obosit.
-OH...ce amuzanta esti, cine este prietenul tau?
-El este Erik dar in fine eu deja am intarziat pa.
Erik nu a mai avut ocazia sa spuna ceva pentru ca eu am luat-o la fuga spre intrarea in scoala.
Se pare ca deja scorpia a pus ochii pe Erik.Sigurat acum o invita in oras, oricum nu-mi pasa......SPER.
Am luat-o pe hol inspre clasa mea cand am vazut-o pe Elena stand de vorba cu un baiat.Wow, arata chiar super.Avea parul brunet iar ochii lui erau verzi.Era bine facut dar nici exagerat.Purta o bluza verde si niste pantaloni de treling negrii.M-am apropiat de Elena .
-Buna, ai ajuns?i-am spus eu.
-Da acum cateva minute.Stefania el este Nate,Nate ea este Stefania.
-Incantat.MI-a strans mana iar eu i-am strans-o pe-a lui spunand:
-La fel.Deci esti nou pe aici?
-Da.
-Pai iti urez succes in prima ta zi de scoala aici.
-Mersi.Mi-a spus pe un ton scazut.
Sigurat avea emotii mi-am spus eu in gand dar cand mi-am intors privirea spre el parea sa nu fie tensionat deloc.Am intrat in clasa.Privirile tuturor s-au fixat pe mine. Nu m-a deranjat chiestia asta asa ca mi-am facut loc printre banci si m-am asezat in locul meu.Am privit pe fereastra aburita.Dupa un minut toti eram la locurile noastre vorbind despre vacanta si depre cat de rau ne pare ca sa terminat.Am continuat sa vorbim cand deodata s-a deschis usa si a intrat profesoara in clasa.Cu totii ne-am intors privirile spre ea.