IUBIRE DE VAMPIR Cap 13

4.3K 111 7
                                    

Hei! ^_____^ Am postat o noua poveste pe wattpad :D. .Se numeste " Iubeste-ma daca indraznesti" . Chiar mi-ar placea sa stiu ce parere aveti despre ea. :)

A trecut ziua foarte repede.In cele din urma am hotarat ca trebuie sa dorm pentru ca era ora 12:34 iar eu eram inca in picioare gandindu-ma la ce se va intampla maine.Am pornit spre dormitorul meu.Cand am intrat in camera m-am aruncat pe pat.Am incercat sa adorm dar nici o sansa.M-am tot rasucit in pat de parca aveam mancarimi.Cand m-am saturat in sfarsit sa ma mai tot fastacesc in pat m-am indreptat spre fereastra.Am iesit pe fereastra.Cerul albastru inchis era parca nesfarsit.Stelele care mai de care luminau puternic.M-am intins pe spate privind cerul instelat.Oare cum ma va antrena maine Erik?oare o sa fie greu.Sper ca nu.

-Stiam eu ca esti aici.Sa auzit din spatele meu un glas.

Cand mi-am indreptat privirea spre cel care statea in spatele meu m-am dezechilibrat si era sa cad de pe acoperis, din nou.Dar inainte sa cad.......Erik ma prins de mana tragandu-ma langa el.El sa asezat si sa uitat la mine.

-Ce faci aici Erik?am spus eu.

-Stiam ca nu o sa poti dormi din cauza ca acum esti vampir si am venit la tine.Si a.....nu sunt Erik, iarasi ma confunzi draga?

-Leon?am spus eu nedumerita.

-Ai ghicit.Ultima data cand ne-am vazut tu erai din nou sa cazi de pe acoperisi.

-Da, stiu.

-Te relaxezi privind cerul, nu-i asa?

-Da, imi place foarte mult sa ies seara si sa ma uit la cerul instelat care pare parca nesfarsit.

-Da, si eu de multe ori veneam pe acoperis si priveam cerul, imi aduce atat de mult aminte.....

Leon nu a mai spus nimic.M-am gandit oare de cine isi amintea?Probabil de cineva important pentru el.Nu voiam sa-l intreb dar eram atat de curioasa ca am spus:

-De cinte-ti amintea?bine chiar nu trebuia sa-l intreb, a fost o mare greseala, am spus eu in gand.

El sa uitat la mine si mi-a zambit.

-De viata mea de dinainte.A spus el intr-un final.

CE? viata lui de dinainte?nu prea aflasem multe despre Leon dar eram absolut sigura ca Leon era doar o alta personalitate a lui Erik, si doar atat.

-Nu te prea inteleg Leon, cum adica viata ta de dinainte?am spus eu.

-Viata mea de dinainte.De dinainte ca toate astea sa se intample.Din cauza incidentului cu blestemul asta eu am ramas blocat in corpul lui Erik.Si eu am fost candva un vampir.Acum ar trebui sa am cam 1000 de ani.Sa-ti explic mai bine Stefania.Orice vampir care implineste 1000 de ani este foarte puternic, mai de neanvins asa ca superiorii lui sunt nevoiti ca pe cel care a implinit 1000 de ani sa-l ucida iar apoi sa-l bage in corpul altui vampir, reprezentand astfel un blestem pentru posesorul sufletului vampirului de 1000 de ani

-Imi pare rau.Am spus eu.

-.Stiu ca este cam o drama dar......in fine.Acum trebuie sa plec ne vedem maine la ant renamente.Somn usor.

IUBIRE DE VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum