Cap 29
Am luat masina lui Leon , Audi r8 negru, au vreo 6 masini Erik si Leon sau poate si mai multe, dar nu sunt aici.Tot drumul nimeni nu a vorbit si in masina sa asternut o liniste incomfortabila.In sfarsit, cand am ajuns ne-am dat jos din masina iar apoi am intrat in padure.
-Bine Stefania, sa incepem antrenametul.Mi-a spus Leon.
Mi-a aratat diferite miscari de lupta si ma pricepeam destul de bine.
-Uite Stefania, daca ma dobori si ma faci sa cad la pamant mergem acasa.Mi-a spus Leon.
-Asta o sa fie usor.Am spus eu cu un zambet pe fata.
M-am repezit la el si am incercat sa-l lovesc cu piciorul in burta dar el sa dat la o parte iar eu am ramas socata pentru doua secunde.Cand mi-am revenit din soc a fost prea tarziu deoarece Leon m-a lovit cu piciorul in burta.Am cazut la pamant fara vlaga.Ma durea atat de tare incat mi-a venit pe gura putin sange.
-Doar atat poti?m-a intrebat el cu o fata serioasa.
-Care-i problema ta?m-am ridicat eu tinandu-ma cu o mana de burta.
Acum eram nervoasa.
-Crezi ca cei ce iti sunt dusmani nu or sa te loveasca tare?ce?ai crezut ca o sa te loveasca incet doar ca tu sa nu te simti rau?Trezestete, aici nu mai esti la scoala asa ca misca-ti fundul si incearca odata sa ma dobori.A spus el.
Ce este cu Leon?azi dimineata nu sa purtat asa.Azi dimineata a fost bun si intelegator dar acum......Sunt confuza.
-Deci?mai stai acolo si dormi in picioare sau o sa vi sa ma ataci?m-a intrebat Leon.
Am fugit in pas de vampir la el si am incercat sa-l lovesc dar el sa dat din nou la o parte.
-Prea incet.A spus Leon si mi-a tras un picior in genunchi facandu-ma sa cad.
M-am uitat la Leon care statea si ma privea.Trebuie sa aiba un punct slab.Imi amintesc la ultimul antrenament Edwin mi-a spus ca fiecare trebuie sa aibe un punct slab.Dar Leon chiar nu pare sa aibe un punct slab.
-Draga, stiu la ce te gandesti acum dar sa sti ca eu nu am puncte slabe.Sunt un vampir de 1000 de ani.La ce te poti astepta?mi-a spus el incepand sa rada.
Are dreptate.El u are cum sa aibe puncte slabe.
-Stef, eu am de gand sa te bat pana nu ai sa mai poti merge pe picioare pentru un timp.Stiu ca este greu si mie imi este greu dar doar asa o sa te poti concentra si sa nu-ti mai lasi furia sa te doboare.Daca nu te concentrezi si nu ramai calma si nu te gandesti la urmatorul atac o sa mori.Mi-a spus el venind spre mine cu o viteza incredibila.
Deabea l-am putut vedea.M-a luat de umeri si m-a aruncat in copacul din stanga mea.Nu glumea.Chiar avea de gand sa ma bata daca nu ma concentrez.Sunt extrem de furioasa acum dar trebuie sa dau drumul stresului si furiei.Calmeazate.Mi-am spus eu in gand.M-am ridicat usor de pe pamant si l-am privit pe Leon in ochi.El a ramas socat in incremenit pentru cateva secunde dar apoi si-a revenit si mi-a zambit.
-Asa Stef.A spus Leon.
Am luat pozitie de lupta gandindu-mi fiecre miscare pe care aveam sa o fac.O sa ti-o iei Leon, o sa ti-o iei rau de tot.Mi-am spus eu in minte.Leon a venit la mine cu viteza mare si a incercat sa ma loveasca dar iam evitat lovitura si l-am lovit eu in schimb cu genunchiul in burta.Sa dat cativa pasi mai incolo socat dar nu a zis nimic.Stiu la ce se gandea.Trebuie sa-l dobor, sa-l fac sa cada la pamant.Am mers repede la el voind sa-l lovesc din nou dar el sa dat la o parte.Sa dus in spatele meu si m-a luat de gat.