Hei! ^_____^ Am postat o noua poveste pe wattpad :D. .Se numeste "Iubeste-ma daca indraznesti" . Chiar mi-ar placea sa stiu ce parere aveti despre ea. :)
Cap 5
Ma uitam la ei, doamne ce bine semanau ca deabia ii puteam deosebi.
-Deci sunteti doi, o perfect, deabia suport unul dar doi? deci tu esti Edwin.
-Da, eu sunt ala draga.
-Bine, in fine mersi mult Erik ca mi-ai salvat aseara viata, Edwin s-a intors spre Erik si i-a tras o privire ingamfata sau poate mi se parea, nu mi-am batut capul cu asta prea mult si am spus:
- Eu am plecat de aici, devine din ce in ce mai ciudat iar ciudat era putin spus mi-am spus eu in gand.Dar cand sa ma ridic am simtit cum corpul meu parca a fost strapuns de sute de gloante.
-Esti bine? m-a intrebat Edwin repezinduse impreuna cu Erik spre mine.
-Esti slabita, cum de ti-ai putut scula din pat, esti inconstienta!? ti-am zis aseara ai pierdut mult sange si...
-Stiu ca a gresit dar poti sa nu mai tipi asa la ea?
-Scuze.Mi-am facut griji pentru ea.
-Da bine .
-Mi-e sete.
-Iti duc eu apa.Au spus amandoi deodata, oare ce era cu ei?
Pana la urma a mers Edwin.Dupa ce a plecat dupa paharul cu apa am ramas singura cu Erik .Eu ma uitam spre podea iar el se uita atent la mine.Dintr-o data m-am enervat si am spus :
-Care mai ii si problema ta?
-CE, ce am facut?
-Vad ca te uiti cu ochii fixati pe mine, ciudatule.
Dar inainte sa mai rostesc vriun cuvant m-a sarutat.Era sa lesin in momentul acela pentru ca sarutul a fost minunat, atat de intens si m-a fermecat pe loc.S-a deschis usa Erik m-a sarutat in continuare.Cand a intrat inauntru l-am vazut pe Edwin cu un pahar plin cu apa.Atunci m-am trezit la realitate si l-am impins pe Erik.
-Ti-am adus paharul cu apa.
-A...aa, mersi.
Am baut toata apa din pahar, apoi mi-am ridicat privirea catre Edwin iar apoi spre Erik.Amandoi aveau fete triste, ma intrebam oare de ce.A trecut si ziua asta ma gandeam oare cat o sa mai stau in pat.Era cam ora 7:30.Imi era foame dar nu voiam sa dau ochi in ochi cu Erik sau Edwin.In momentul acela ma gandeam la Elena ca sigurat aveam o mie de mesaje si apeluri primite de la ea....a dar nu mai stiu nici macar unde-mi era telefonul, probabil l-am scapat in seara aceea cand m-a atacat vampirul.Sigurat Elena era ingrijorata dar ce sa fac nu prea am chief sa o sun chiar acum si nici daca aveam tot nu o sunam deoarece o sa imi puna o multime de intrebari la care unele nici eu nu stiam raspunsul.Bine macar ca era vacanta si nu mai trebuia sa ma duc la scoala, poate nu m-am dus vineri cand trebuia sa predau referatul la bio si la franca dar cateva apsente nu-mi faceau rau.Inainte sa ma mai gandesc la ceva a intrat cineva in camera cu un platou mare plin cu mancare.Barbatul acela nu are mai mult de 21 de ani, era foarte dragut dar imi amintea de cineva.Era imbracat cu un tricou negru stramt avea si pantalonii negri.WOW avea un corp de milioane, dar totusi parca imi amintea de cineva.Avea ochii verzi si era blond cu parul scurt.In urechea dreapta avea un pircing si arata marfa.
-BUna Stefania cum te simti? ti-am adus ceva de mancare.
-A...aa, mersi chiar imi era foame.
-Puteai sa strigi ca ti-e foame iar cineva iti aducea de mancare.Noi mancam la ora in care suntem noi obijnuiti dar tu poti sa trigi cum ti-am mai spus si mai devreme si iti aducem de mancare.Si orice altceva.Ne-am inteles?
-Bine, mersi.Dar totusi cine esti?
-Ce chiar draga nu ma mai recunosti sunt eu, Edwin.
-Ce?
-Da am crezut ca am nevoie de o schimbare de look asa ca am facut-o.
-Iti sta super bine, stiam eu ca semeni cu cineva doar ca nu-mi aminteam de cine.
Era ora 12:14 iar eu nu puteam dormi. Ba ma intorciam pe dreapta ba pe stanga.Dupa ce m-am cam enervat putin m-am sculat cu greu si m-am indreptat spre bucatarie dupa o cana cu ciocolata calda.In sfarsit am ajuns dupa cateva minute in bucatarie.DUpa ce am terminat de facut ciocolata calda m-am asezat si am sorbit un pic din din ea iar apoi m-am gandit la Edwin si la Erik.Ma gandeam cum ma tot sarutau amandoi iar lucrul asta ma enerva la culme... dar inainte sa mai ma gandesc la ceva a intrat in bucatarie Erik.De data asta stiu ca era el deoarece Edwin si-a schimbat total infatisarea parca nici nu mai era frate cu Erik.Cand Erik s-a indreptat spre mine am vazut ca era ciudat si m-am simtit ca atunci cand m-a atacat in seara acea vampirul ala.De atunci nu am mai simtit asta doar acum cand era Erik aici parca..... schimbat.El s-a apropiat mai mult de mine mi-a facut cu ochiul si mi-a zambit.
-Buna draga, ma mai ti minte?
Nu-mi venea sa cred imi aducea din nou aminte de vapmir.Nu inteleg ce era asa schimbat la el de imi aducea aminte de vampir.
-Ce este Erik?
-Erik? aaa!nu -mi vine sa cred ca ma confunzi cu ala.Frumoasa eu sunt Leon.
-Ce? nu-ti mai bate joc de mine si oricum lasa, ma duc in dormitor.
Dar inainte sa plec m-a prins de mana si m-a luat fortat in brate sarutandu-ma pe gat.
- Ce faci lasa-ma!
Am incercat sa-l imping dar el m-a strans si mai tare.
-Chiar nu-ti aduci aminte de mine?Cand ti-am supt sangele?
-Ce......?
Eram socata dar cum, el era Erik si stiu ca nu mi-ar face rau...cel putin asa cred pentru ca el mi-a salvat viata.
-Sti draga am chief sa ma joc putin.
O nu! asta a zis si vampirul din seara aia.Dar chiar nu inteleg era Erik si de ce imi spunea el toate astea, chiar nu stiu.Nu am mai scos nici un cuvant ca el a inceput sa ma sarute pe gat .Am incercat sa-l imping de cateva ori dar pur si simplu nu se dadea la o parte.