Cap 23
Nu stiu ce simt pentru Leon asa ca nu ar fi corect sa-l sarut.Cand m-a atinge sau ma saruta simt cum pamantul imi fuge de sub picioare si ma cutremur toata. Simt fluturasi in stomac si cred ca totusi il plac, dar nu stiu cat de mult.Adica mai este si Nate, iar Edwin , cum am mai spus el este ca un frate pentru mine , cel putin asa cred. Edwin este mai mult un jucator.Se joaca cu inimile fetelor iar eu nu as vrea sa fiu una dintre ele, si in plus cred ca m-ar insela din prima saptamana.Acum sunt aici cu Leon , singuri si ne sarutam.Sarutul lui pasional si atingerile lui imi face ca, corpul meu sa o ia razna si trebuie sa recunosc, imi place.
L-am impins pe Leon usor iar el sa uitat la mine.M-a privit in ochi iar apoi a zis:
-Ce este Stefania?
-Leon, pur si simplu nu pot.
-Il placi pe Nate sau pe Edwin.Daca iti place de Edwin vreau sa sti ca ai sa te alegi cu inima franta pentru ca el se joaca cu inimile fetelor si cred ca sti si tu asta.De Nate nu stiu ce sa-ti spun.Nate este un simplu om, un muritor, tu esti un hibryd, deci esti nemuritoare ca si mine.Si mai vreau sa sti ceva.Cand ai sa faci dragoste cu Nate sa sti ca poti sa-l ucizi, deoarece in timpul in care tu faci dragoste cu Nate toate simturile tale se trezesc cum ar fi pasiune, sete si toate acestea.Adica se trezeste o fiara pe care tu nu o poti controla si mai ales ca simti miros de sange in tip ce-l saruti pe Nate si oricat de mult te-ai putea abitine pana la urma tot ai sa-l ucizi secandu-l de sange.
-Nu s...stiu daca-l plac pe Edwin sau pe Nate si nici nu stiu ce simt pentru tine.Am spus eu lasandu-mi capul in jos.
El sa dat la oparte lasandu-mi cale libera.Acum , cand Leon nu ma mai acoperea cu caldura corpului lui, simt o racoare care imi strabate corpul si imi da frisoane.In casa este destul de frig iar afara si mai si.Leon a iesit din casa dar eu nu vreau sa-l urmez , pur si simplu nu vreau.Cred ca amandoi avem nevoie de ceva timp.Am mai stat in casa pentru ceva vreme, nu vreau sa ies din casa, vreau sa stau aici in casa in care m-am nascut.Imi fac sperante desarte.Familia mea nu o voi mai intalni niciodata.Mama, tata, bine poate pe tata il voi intalni, dar atunci cand am sa-l vad va trebui sa-l ucid si el pe mine, cel putin asa cred ca va vrea el, sa ma ucida.Am sa-l ucid pe tata iar apoi am sa ma sinucid eu deoarece nu vreau ca Caitlin sa moara .Nu vreau.M-am ridicat in picioare si am iesit pe usa afara.Leon nu este pe nicaieri iar afara este bezna totala.M-am uitat in dreapta si in stanga dar nu stiu pe unde sa o iau.1 este foarte intuneric si deabea imi vad picioarele si 2 este un frig afara de imi ingheata mainile.Am facut un pas in fata iar apoi tot mai multi pana ce m-am impiedicat de ceva.
-Ouch! asta o sa lase urme.Am spus eu cu voce tare.
Bine acum, chiar sunt nebuna.Vorbesc singura.Da, clar, nebuna suta la suta.Am spus eu in gand schitand pe fata mea rigida din cauza frigului, un zambet.M-am ridicat in picioare stergandu-ma pe pantaloni.Nu vad ca sunt murdara din cauza intunericului dar sunt sigura ca sunt.Ah!am telefonul la mine.Mi-am spus eu in gand si am scos din buzunarul de la blugi telefonul meu iphone.Am mai facut cati-va pasi in dreapta deoarece sunt foarte sigura ca acesta este dumul.Mi-am luminat drumul cu telefonul.Cand am ajuns la locul unde ar fi trebuit sa fie Edwin si Nate , nu am vazut pe nimeni.Sunt cumva prosti, sau se fac?adica cum sa ma lase aici, in padurea asta, singura fara mancare adica sange, fara nimic.Si eu cum ar trebui sa ma intorc acasa?nu stiu drumul, adica m-as putea lua dupa miros daca as putea simti macar un miros de-a lui Nate sau Edwin sau Leon.Dar nu miroase a nimic.Miroase doar padurea si atat.Am continuat sa stau si sa ma gandesc ce am sa fac.Ce am sa fac?....nu stiu.Vantul bate dintr-o data cu putere iar crengile uscate ale copacilor se misca infiorator si ma cam sperie.Sunt un hibryd Stefania!sunt puternica!asta imi strigam in cap.Nu are de ce sa-mi fie frica.
Am auzit dintr-o data un zgomot in spatele meu.Cand m-am intors am vazut un barbat , cred ca asa este, un barbat, care zambeste si se uita la mine.Da, categoric un barbat.Ce mai vrea si cu ciudatul asta acum?
-Buna Stefania.A spus barbatul.
Avea o voce destul de groasa si ma cam enerva glasul lui.
-Cine esti tu si ce vrei?l-am intrebat .
El a zambit in continuare iar apoi a zis:
-Ce este Stefania? nu - l imbratisezi pe tata?
Bine, stiu ca capitolul asta este scurt dar nu am mai avut timp sa-l scriu intre asa ca va trebui sa asteptati sa scriu si urm cap ca sa puteti vedea ce se intampla mai departe.Am incercat sa pastrez pov la prezent si dupa cum ati observat nu am mai scris cuv in engleza.Cap asta nu este chiar cine stie ce dar nah...