IUBIRE DE VAMPIR cap 3

8K 221 17
                                    

Hei! ^_____^ Am postat o noua poveste pe wattpad :D. .Se numeste " Iubeste-ma daca indranesti" . Chiar mi-ar placea sa stiu ce parere aveti despre ea. :)

Cap 3

Ce mi-as fi dorit sa fiu acasa in patul meu si sa dorm acoperita de patura mea moale de culoare verde deschis, sau daca nu as fi putut dormi sa beau o cana fierbinte de ceai si sa stau in bucataria mea micuta gandinduma la baieti si la alte lucruri care imi face placere.Simtiam fiecare strop de sange pe care mi-l lua, mi-l sugea din corp, simteam cum ma stingeam incetul cu incetul in bratele lui.Mii de lacrimi mi s-au prelins pe obrazul aproape rece.

Dintr-o data am cazut pe pamant lipsita de vlaga, lipsita de puterea de a mai plange.Mi-am dat seama ca cineva la luat de pe mine, ce am putut vedea prin intuneric era acel barbat cu fata ca de criminal care se lupta cu....nu stiu cine era acel om daca puteam spune asa.Amandoi aveau o viteza supraomeneasca si o putere de necomparat.Am incercat sa-mi tin ochii deschisi dar i-am inchis pierdandumi cunostinta.

A doua zi de dimineata m-am trezit.Eram intr-o camera, sigurat era o camera.Doar tavanul il puteam vedea, am incercat sa ma ridic dar atunci am simtit o durere cumplita in tot corpul de parca cineva m-ar fi torturat toata noaptea dar nu ma omorat pentru ca voia sa ma vada cum sufar.M-am lasat mai in jos si am simtit cum odurere mai apasatoare si dureroasa decat prima mi-a strapuns corpul.Am auzit usa deschizanduse si niste pasi s-au indreptat catre mine.Cand mi-am intrptat privirea catre acea persoana ghici pe cine am vazut?era domnu increzut porecla data de mine.

-Buna somnoroaso, te-ai trezit?

-Da. unde sunt?

-La mine acasa , ieri te-am gasit afara cazuta jos si pierdiai mult sange asa ca te-am adus la mine acasa.Te-am salvat draga, daca nu ajungeam la timp muriai.

-A......acum imi amintesc totul, dar acel om era...era

-Un vampir,da era un vampir.

-Dar cum, nu inteleg asa ceva nu exista.

-Pai sa sti ca exista, oamenii nu cred in asa ceva dar sa sti ca exista.

M-am gandit oare ce voia sa spuna cu oamenii?oare putea fi si el un v...vamp

-Vampir?da, am spus-o dar tot nu credeam, dar cred ca dovada de aseara a fost evidenta.

-Stiu ca e cam greu dar va trebui sa te obisnuiesti cu asta pana la urma.

Stateam acolo si ma uitam la el socata, daca era si el un v... nu puteam sa roostesc din nou cuvantul acela sau daca..

-Te simti bine?mi-a spus el cu o voce joasa.

-Tu esti..?

-Pai...da si eu sunt tot un vampir.

La auzul acestui cuvant am inceput sa tremur ca o posedata de demoni si sa plang.Am inceput sa-mi acopar fata cu palmele dar el ma luat de mana inainte sa mi-o pun la fata spunandumi:

-Hey, stiu ca nu te simti bine, mai ales dupa acea muscatura care aproape ti-a luat viata si

dar nu a mai putut continua ca l-am intrerupt:

- Ce muscatura?

Eram eu mirata ca nu prea imi aminteam eu multe de cele petrecute aseara,imi aminteam anumite secvente in ceata.

-Da, te-a muscat barbatul acela de gat aseara, de aceea nu mai aveai asa mult sange cand te-am gasit si a trebuit sa-ti dau din sangele....

Dar sa oprit brusc si in acel moment cat eram eu de aiurita si ametita am trecut repede peste acel detaliu.

- Acum i-a mananca tu ceva ca sa prinzi putere,pentru ca esti foarte slabita dupa ce sa intamplat aseara.

De fiecare data cand ma intorciam spre el si-l priveam la fata nu-mi venea sa cred cat de dragut era.De data aceasta era imbracat intro camasa alba si niste pantaloni negri.Dupa ce mi-a intins tava cu mancare mi-a spus:

- A scuze am uitat sa ma prezint, ma numesc Erik Vangh poti sa-mi spui Erik si tu frumoaso cum te numesti?

-Stefania Rein si poti sa-mi spui Stefania.

IUBIRE DE VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum