IUBIRE DE VAMPIR Cap 11

5K 119 11
                                    

Aici este descrierea de la noua mea poveste " Iubeste-ma daca indraznesti":

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aici este descrierea de la noua mea poveste " Iubeste-ma daca indraznesti":

Este o zonă de război, dar și un paradis.

Katherina Stones și italianul arogant, Giovanni Moretti, intră într-o competiție pe viață si pe moarte. Cine minte mai bine, cine își folosește așii din mânecă mai bine si cel mai important...cine cedeaza primul în jocul seducției. Așadar, cine va urma sa cedeze primul în acest joc periculos, în care regulile sunt inexistente? Katherina Stones, cea care rămâne tare pe poziții în orice situație și care este un lider de excepție, sau Giovanni Moretti, cel care este mult prea îndrăzneț, insensibil și arogant?Un lucru este însă, sigur: Katherina și Moretti nu cred în iubire.


Cap 11

Buna tuturor, am scris un alt cap din IUBIRE DE VAMPIR si sper sa va placa.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Era dimineata.M-am uitat in jurul meu fara sa ma ridic din pat.ERa o camera destul de draguta.Desigur, era camera de baieti.Pe pereti era o nuanta de albastru deschis ca si cerul ziua.Mi-am mai plimbat un pic privirea prin camera si am observat ca pe noptiera de langa pat erau doua poze inramate.O poza era cu o femeie cam de 33 de ani.Nu parea batrana.Impreuna cu acea femeie in poza mai era si un barbat putin mai inalt decat femeia.Ii dadeam in jur de 35 de ani.FEmeia era foarte frumoasa.Avea parul blond iar ochii ei erau de un albastru incantator.Avea tenul deschis la culoare iar in poza era atat de fericita.Barbatul cum am mai spus era putin mai inallt de cat femeia.Parul lui era de un negru inchis la culoare iar ochii ii erau caprui.Si el era destul de dragut.....bine asta devine destul de ciudat mai bine nu.........ah, am uitat de NATE.M-am intors spre Nate.WoW, ce dulce este cand doarme.Pielea lui perfecta era atat de neteda si luminoasa.Fata mea era atat de aproape de a lui, incat m-am imbujorat.Ce naiba Stefania?Bine gata inceteaza sa te mai holbezi la el.Cand am decis in sfarsit sa ma intorc si-a deschis ochii.O!perfect asta mai lipsea acum.

-Good morning beautiful.Mi-a spus el cu un zambet pe fata.

-Buna dimineata.

-Deci?

-Deci, ce?

-Deci de ce te holbai asa la mine?

-Eu?nu ma holbam.Si am simtit cum ma fac rosie ca un arici.

M-am sculat repede din pat si am luat-o spre hainele mele.Am plecat in baie sa ma imbrac.Cand va veni acasa Elena am sa o spanzur.Nici macar nu aveam haine la mine, iar aceste haine erau murdare.Am auzit o bataie in usa:

-Stefania, daca vrei iti dau eu ceva haine de la sora mea.Ea este plecata intr-o tabara si sta acolo o luna asa ca iti pot imrumuta niste haine de la ea.

-Bine, mersi.

-IEsi din baie si hai si alegeti tu hainele de care ai nevoie,ok?

Ce dragut era cu mine.Imi placeau oamenii de genul asta.Cui nu iar placea.

IUBIRE DE VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum