Hei! ^_____^ Am postat o noua poveste pe wattpad :D. .Se numeste " Hotter than fire" . Chiar mi-ar placea sa stiu ce parere aveti despre ea. :)
Cap 27
Doamne, fa-l sa se dea la o parte altfel am sa sar pe el .Fi tare Stefania.Haide sa ma joc putin cu el.
-Ok.Am spus eu.
El sa uitat mirat la mine stand in continuare in spatele meu.M-a eliberat din stransoare asa ca acum puteam sa-l privesc fata-n fata.Iam zambit apoi m-am apropiat de el si mi-am pus mainile in jurul gatului lui.El a ramas socat pentru cateva secunde dar apoi a inceput sa zambeasca.M-a luat de solduri si a inceput sa ma sarute.Bine , acum trebuie sa am control, sa nu ma perd in saruturile lui dulci si pasionale.Mi-a atins cu limba buza de jos voind sa intre.Am ignorat iar el era iritat din ce in ce mai mult.Dupa cateva secunde l-am lasat sa intre.Ii simteam gustul atat de dulce.Eram atat de apropiati in cat piepturile noastre se atingeau iar eu ii puteam simti inima cum bate.Inima lui batea atat de puternic incat o facea si pe a mea sa se cutremure.Sa oprit din sarutat si m-a luat in brate si m-a dus lasandu-ma usor pe pat in timp ce ma saruta.In ochii lui vedeam dorinta .Stiu ce vrea Leon de la mine, dar sa nu creada ca daca ma saruta si imi face corpul sa o ia razna la fiecare atingere a lui pe corpul meu , ma va face sa ma daruiesc lui.Nici gand.Dar corpul meu zicea altceva.Control.Mi-am strigat eu in minte.Ii puteam simti ridicatura din pantalonii lui Leon.Saracu vampir!sa incins rau.Hahahha.Mi-am ras eu in gandul meu dar am si inceput sa ma inrosesc la fata.Leon si-a pus mana sub tricoul meu masandu-mi burta.Oh Doamne.Nu m-am putut opri si am scos un sunt de placere.De ce naiba nu m-am putut opri?El a inceput sa zambeasca in timp ce ma saruta pe gat si tot mai in jos pe burta.S-o crezi tu!mi-am spus eu in minte.Fix atunci cand Leon voia sa ma sarute eu m-am ridicat repede din pat si m-am uitat la el.Trebuia sa-l vedeti, avea o fata pretioasa.Daca as avea o camera foto i-asi face o poza sau mai multe.Am inceput sa rad.Leon sa uitat la mine confuz.
-Ce?ai crezut ca o sa ma las atat de usor?am spus ei un pic nervoasa.Nu sunt ca toate fetele, esti tu super dragut si ai un corp , mmmmmm, oh!dar asta nu conteaza, eu nu sunt ca toate fetele care se dau la tine si se culca cu tine.
-Stiu Stef, si nici nu vreau sa fi ca celelalte fete.Vreau sa fi Stef , Stef a mea.Nu a lui Edwin , nu a lui Erik, a mea.A spus Leon si mi se pare destul de sincer.Ce am facut noi aici a fost cel mai fierbinte lucru pe care l-am facut vreodata, ma inebunesti , imi inebunesti si corpul si vreau sa fi a mea.
Stie ca simt si eu acelasi lucru.Of Leon!de ce ma inebunesti atat de mult?adica, de ce trebuia sa fi tu?esti arogant si plin de sine si rupi inimile fetelor de varsta mea si poate si mai mari, pai, dupa cum arati.Nici nu stiu ce raspuns sa-i dau lui Leon.Am vrut sa-mi aplec capul in podea dar ochii mei sau oprit spre ridicatura din pantalonii lui.Acum m-am inrosit si mai tare.Perfect!mi-am strigat eu in mintea mea.Leon a observat ca ma holbam la ridicatura din pantalonii lui.
-Vezi ce-mi faci Stef?mi-a spus el in timp ce sa asezat pe pat si sa acoperit cu o perna de-a mea pe....
Ce naiba face in patul meu?Perna mea!?
-Ce faci in patul meu?l-am intrebat eu, de data aceasta cu voce tare.
-Stau?
-Dispari in camera ta!am strigat eu facand un pas spre el.
Acum eram mai aproape de el.
-Nu vreau.A spus el zambind.
Tipul asta ma calca pe nervi.
-Bine atunci, am sa ma duc sa dorm altundeva.Am spus eu indepartandu-ma de el si indreptandu-ma spre usa.
-Faci cum vrei.L-am auzit pe Leon spunand in timp ce inchideam usa de la camera mea.
Acum unde am sa dorm?In camera lui Leon.Dar cu ce haine am sa dorm?nici gand nu mai pun piciorul in camera mea in noaptea asta.
-Numai tu esti de vina Leon.Am murmurat eu dar cred ca Leon m-a auzit deoarece a inceput sa rada.
Un singur lucru stiu, Leon o sa mi-o plateasca.In drmul meu spre camera lui Leon ma gandeam doar la cum vampirul ala o sa mi-o plateasca.Am intrat in camera lui Leon.M-am aruncat pe pat direct cum am vazut patul.Bine, nu pot sa dorm asa imbracata, nu ma simt comod.Poate Leon are niste haine care sa-mi vina cat de cat.M-am dat jos din pat si m-am dus la dulapu.Erau o gramada de haine negre: tricouri, pantaloni scurti, lungi, si multe haine de firma.Baiatul asta chiar cheltuieste multi bani.Am luat din dulap un tricou negru.M-am dezbracat iar acum eram in tricoul negru care-mi cadea usor pe corp si un pic si pe coapse.Nu mai purtam pantalonii care erau destul de incomfortabili, eram doar in tricoul negru si in chiloti.
- Ahh.Am cascat.Ce obosita sunt.
Cand am pus capul pe perna am crezut ca sunt in Rai.Am adormit imediat dupa ce m-am asezat in pat.
-Buna dimineata frumoas-o.Am auzit un glas.
-Inca mmmm un mmmm pic Elena.Am spus eu somnoroasa si m-am intors pe partea cealalta.
Am deschis ochii si l-am vazut stand in fata mea pe , cine altcineva decat ...Leon.Ce naiba mai vrea acum?
-Cei?am spus eu.
-Imi place sa gasesc in camera mea o fata pe jumatate dezbracata.A spus el uitandu-se la mine in sus si in jos apoi a zambit.
-Ce?am spsus eu confuza.
A , da!Are dreptate, sunt pe jumatate dezbracata.Am uitat.Am luat repede patura si m-am acoperit cu ea.Cand spun ca m-am acoperit cu ea, vreau sa zic ca m-am acoperit din cap pana in picioare.Ah!cred ca m-am inrosit atat de mult ca orcine ma vede ma confunda cu o rosie.
-Esti bine Stefania?m-a intrebat Leon.
-Dispari perversule din camera.Am spus eu.
-Ok, ok.Ma duc sa fac un dus pana atunci tu te poti schimba.Si mai vreau sa-ti spun ceva.Arati sexi in tricoul meu.
- Taci din gura!am strigat eu iesind cu capul de sub patura si vazand ridicatura din blugii lui Leon.Ahhhhhh! acoperate!am strigat eu la el inchizandu-mi ochii si bagandu-mi capul la loc sub patura.