İlk olarak röportajı kabul ettiği için kayram3 adlı yazarımıza teşekkür ederim 💛1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?
"Ben iyi bir zararsız bir kızım saf temiz saygılı kibar bide zorluk çekmiş yokluk çekmiş mücadele etmiş biriyim Siirtliyim. Babası on yıl önce terk etmiş anneleri var babası gibi abisi kızım. Abim bizim için okulu bıraktı. şimdi onun adını burada abimin şiir diye geçiyor."
2-) Kaç yaşındasınız?
"26"
3-) Wattpade nasıl başladınız?
"Benim iki kuzenim onlarda Wattpad okuyordu kitap yazıyordu. Bende merakla bakıyordum Ve ilk kitabım mavi gökyüzünden yazmaya başladım Ve ardından mükemmel bir abla tanıştım vuslat tuna, ve biriyle daha tanıştım adı ölüm çiçeği yazıyordu."
4-) Hiç yazmayı bıraktığınız bir an oldumu?
"Olmadı. Olsaydı sekiz kitabı bırakmazdım"
5-) Yazmaktan en keyif aldığınız kitap hangisi?
"Düşler masalı, Ateşli mafia ve Dilan Hanımağa"
6-) Bir kitap karakteri olsaydınız hangi karakter olmak isterdiniz?
"Ben bir kitaba kendimi koydum onu oynuyorum."
Hangi kitap?
"Dilan Hanımağa"
7-) Bir kitabınızın basılma şansı olsaydı hangisinin basılmasını isterdiniz?
"Mavi gökyüzünden ve Düşler masalı"
8-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?
"Hayattan ve gerçek yaşanmış olaylardan alıyorum hayat öyle değilmi bizlerde kendi rollerimiz oynuyoruz geçiciyiz adaletliyiz"
9-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap var mı?
"Şehnaz Gülşen, Kürk Mantolu Adam ve Cemal Süreyya"
10-) Okuma sayıları sizi şaşırttımı yoksa böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?
"Ben beklemiyordum. Hatta çoğu kez şaşırıyorum, gülüyorum."
11-) En büyük hayaliniz nedir?
"Bir evim olması bahçeli. onun karşısında kitaplık olmasını isterim il dolaşmak isterdim."
12-) Okumaktan en çok zevk aldığın tür hangisi?
"Gizem, Aşiret ve Korku"
13-) Son olarak hobi ve fobileriniz neler?
"Temizlik (fobi), Müzik dinlemek (hobi)"
14-) Bu güzel ve eğlenceli röportaj için size teşekkür ederim <3
"Evet, Güzel bir röportaj oldu"
Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 💛
9.07.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)
RandomWattpad yazarlarıyla röportaj yapıyorum 🌙 Röportaj yapmamı istediğiniz yazar isimlerini özelden yazmanızı rica ediyorum 🌿 İyi okumalar 💜