Maviyazar |röportaj🎤

107 17 8
                                    

İlk olarak röportajı kabul ettiği için -maviyazar adlı yazarımıza teşekkür ederim 💙


1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?

"Tabii, Sude adım. Fakat Wattpad gibi sanal ortamlarda mavi lakabını kullanmayı seviyorum. Ankara'da yaşıyorum ve 17 yaşındayım."

2-) Wattpade nasıl başladınız?

"Bir arkadaşımın tavsiyesiyle, kitap okumayı sevdiğimi bildiği için bu uygulamayı önermişti."

3-) İlk yazdığınız kitap neydi?

"Mavişim, zaten yazmış olduğum tek kitap."

4-) Yeni bir kitap yazmayı düşünüyor musunuz?

"Yani, bilmiyorum. Aklımda baya kurgu var da eskisi gibi bir yazma hevesim yok nedense."

5-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?

"Bekliyordum çünkü İyi bir sonuç alacağımı biliyordum. Yazdığım şeye güvenerek paylaştım ne de olsa."

6-) Hayranı olduğunuz bir yazar ve ya kitap var mı?

"Sherlock Holmes hayranıyım (:"

7-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?

"Yazdığım zamanlarda ki arkadaş çevremden."

8-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?

"Mizah ve macera."

9-) En büyük hayaliniz nedir?

"İstediğim mesleği edinmek."

10-) Hobi ve fobileriniz nedir?

"Hobi olarak Müzik dinlemek, kitap okumak, uyumak ve gezmek. Fobi ise sanırım karanlık yerde kalmak :')"

11-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydınız hangi karakter olurdunuz?

"Hiç düşünmedim aslında. Sherlock Holmes olmak isteyebilirdim •-•"

12-) Benimle bu güzel ve eğlenceli röportajı yaptığınız için size teşekkür ederim <3

"Ben teşekkür ederim ❤️"

Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 💙

13.07.2022

Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin