Özlem Çakmak |röportaj🎤

239 31 20
                                    

İlk olarak röportajı kabul ettiği için 3_kardesler adlı yazarımıza teşekkür ederim💙

1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?

"Tabii, ben Özlem Çakmak wattpaddeki ismimle 3_kardesler. 16 yaşındayım (Daha doğrusu 7 ağustosda tam 16 olcağım) 

2-) Wattpade nasıl başladınız?

"Wattpad'a Mart 2020'de katıldım. O zamanlar kitap yazmıyordum. Sadece kitap okumak için kullanıyordum. Bir gün ablam "Sen neden yazmıyorsun?" Dedi ve o andan itibaren ilk kitabımı yazmaya koyuldum. Yaklaşık 1 yıldır kitap yazıyorum (:"

3-) İlk yazdığınız kitap neydi?

"İlk yazdığım kitap Savcım'dı ama ilk bitirdiğim kitap Değişen Hayat oldu. Savcım bir süre hiç okunmayınca onu yazmaya başladım ve bitirdim. Şu an ise Savcım'ı bitirmek üzereyim."

4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyormuydunuz?

"Kesinlikle şaşırttı çünkü uzun bir süre kitabım keşfedilmedi. Bir anda olan artış beni çok şaşırttı ve bir o kadar mutlu etti. Bu kadar büyüyeceğim aklıma gelmezdi. Şu an 520 kişilik bir aileyiz (: Tabii hayalet okurlarımı da unutmayalım. Her ne kadar oy ve yorum yapmasalarda onlar da beni hiç yalnız bırakmadı"

5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldumu?

"Evet. İlk zamanlar zaten bıraktım. Bir süre aklımda şu vardı. "Kim onca kitap arasında benim kitabımla ilgilensin ki." Tam bıraktığım anda ilk okurlarım beni yüreklendirdi ve yazmaya koyuldum. Ayrıca ailem bu platformda yazdığımı bilmediği için birkaç sefer onlara yakalanmamak için bırakmak istedim ama Allah'a şükür şu an bir sorun yok.

Bu arada ilk okurum Sad_Dilara65'e buradan teşekkürlerimi ileteyim. O olmasa şu an uygulamayı sonsuza dek silmiş olurdum. İyi ki varsın ❤"

6-) Bir kitabınızı basılma şansı olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?

"Bunu hiç düşünmedim. Tüm kitaplarım benim için özel ama son yazdığım kitaplarda daha yetenekli olduğumu düşünüyorum. Sınav Çetesi ya da benim ilk çalışmam olduğu için Savcım'ı seçerdim yüksek ihtimalle.Bilmiyorum belki de o zamanda en çok seçilen hangisiyse onu bastırırımO an kararı okuyuculara bırakırdım Onlar benden daha iyi bilirler. Benim için hepsi aynı tecrübe ama onlar hangisini okumaktan zevk aldıklarını bilirler. Seçimi onlara bırakırdım."

7-) Yazmaktan en keyif aldığın kitap hangisi?

"Hmm. Hepsini yazmayı çok seviyorum ama Suskun şu an yazmaktan en zevk aldığım hikaye olabilir. Tabii yeni yazmakta olduğum kitap onun önüne geçmezse."

8-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap varmı?

"Evet. S.Mare adlı bir yazar var. Kitaplarını hayranlıkla okuyorum. Herkese tavsiye ederim. Keşfedilmemiş yazarlar arasında bildiklerimde var. Mesela Iluq14 gerçekten güzel yazıyor. Hatta benden iyi yazdığını bile düşünüyorum. Umarım daha iyi yerlere gelir."

9-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?

"Aslında çoğu yaşadığım şeyler, bazen yaşadıklarımı değiştirerek eklemeler yaparak yazıyorum. Onun dışında etrafta gördüklerimde yazmamda yardımcı oluyor."

10-) Okumaktan en çok zevk aldığın tür hangisi?

"Romantik/Komedi çok seviyorum. Hem tatlı hem de komik oluyor. Tabii içinde Fantastik olanlarda var. Onlara da bayılıyorum. Genelde okumayı sevdiğim türlerde yazıyorum zaten (:"

11-) En büyük hayaliniz nedir?

"En büyük hayalim kitap yazmaya devam edebilmek. (Basılması önemli değil)"

12-) Son olarak hobi ve fobileriniz neler?

"Hobilerim genelde spor konusunda basketbol tercih ediyorum bu aralar. Kitap okumak, kitap yazmak, film izlemek, müzik dinlemek. Bir fobim yok ama rahatsız olduğum durumlar var. Tebeşiri tahtaya sürdüklerinde sesten nefret ederim. Böceklerden pek haz etmem ve kalabalık ortamlarda durmayı sevmiyorum." 

13-) benimle bu keyifli röportajı yaptığınız için teşekkür ederim :)

"Ben teşekkür ederim (:"

YAZARDAN NOT: Son olarak kitabımı okuyan herkese teşekkür etmek isterim. İyi ki varsınız ❤

Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 💙

9.07.2022

Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin