Koronanur |röportaj🎤

101 14 6
                                    

İlk olarak bu röportajı kabul ettiği için koronanur adlı yazarımıza teşekkür ederim 💛


1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?

"Tabiki, Ben Hira Nur Coşkun 16 yaşındayım. İstanbul'da doğdum Ordu'da yaşıyorum. Benden küçük 2 kardeşim var. Lise üçe başlayacağım ve anadolu lisesinde okuyorum."

2-) Wattpade nasıl başladınız?

"8.sınıfta arkadaşımın bu uygulamada ki kitap önerisiyle başlamıştım. Daha sonra okudukça okudum ve 'neden bende yazmıyorum?' dedim."

3-) İlk yazdığınız kitap neydi?

"Kendi yazdığım ve kurguladığım sözler kitabım vardı. Ama o tutmayınca yayından kaldırdım ve abi-aile kurgusu yazmaya başladım."

4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?

"Abi kurguları çoğunlukla okunan bir kitle olduğu için ilk başlarda pek şaşırmamıştım. Fakat sonra o kadar çok okundu ki neredeyse bir milyon olacak yazdığım kitap. Elbette 1 senede böyle bir sonuç beklemiyordum."

5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldu mu?

"İlk başlarda büyük bir istekle başladım kitaplarıma. Fakat daha sonra sıkılmaya başladım çünkü eskisi kadar sarmıyordu çoğu şey. Yazmayı bırakmak istediğim bir an olmadı ama ara vermek istediğim hatta verdiğim oldu."

6-) Bir kitabınızı bastırma şansınız olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?

"Yeni Hayat hem tamamlanmış hemde şuanda en çok okunan kitabım olduğu için Yeni Hayat kitabımı düzenlendikten sonra elbette bastırmak isterdim."

7-) Yazmaktan en keyif aldığınız kitap?

"Hepsinin yeri ayrıydı bende yazarken. Yeni Hayatı yazarken büyük bir heyecanla yazıyordum. Belalı Site ise konusu bakımından keyifli bir kitap. Yazarken çok eğleniyorum. Hatta karakterleri düşünürken bile...bu iki kitap arasında kararsız kaldım sanırım :)"

8-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap var mı?

"Her yazar bence değerlidir. Öyle hayranıyım dediğim bir yazar yok. Sadece beni çok etkileyen bir kitap oldu. 'Sadako' cidden ilk ağladığım bir kitaptı. Çok sevdiğim bir öğretmenimin tavsiyesiyle okumaya başlamıştım. İyi ki de okumuşum ❤"

9-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?

"Bazen gerçek hayattan bazen de kurguladığım ve hayal dünyamın içinde yaşamak istediklerimden ilham alıyorum."

10-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?

"Romantik komedi veya aksiyon."

11-) En büyük hayaliniz nedir?

"İstediğim mesleği başarmak ve bununla ailemi gururlandırmak."

12-) Hobi ve fobileriniz neler?

"Hobim kesinlikle kitap okumak ve müzik dinlemek. Fobim yok."

13-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydınız hangi karakter olmak isterdiniz?

"Küçük Prens kitabındaki o küçük prens olmak isterdim."

14-) Benimle bu güzel ve eğlenceli röportajı yaptığınız için teşekkür ederim <3

"Asıl ben çok teşekkür ederim <3"


Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 💛

14.07.2022

Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin