Ferit Aydın |röportaj🎤

83 15 6
                                    

İlk olarak bu röportajı kabul ettiği için -feritaydin- adlı yazarımıza teşekkür ederim ♡


1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?

"Yani ismim Ferit. Fazla acemi ve hırslı birisiyim. Ha bir de bencilliğimle tanınırım. Kitap okumak ve yazmayı seviyorum. Bir de aşırı müzik dinlemeyi. Kendim hakkında bunları söyleyebilirim ancak (:"

2-) Wattpade nasıl başladınız?

"Kuzenimin bir hesabı vardı. Bana önerdi ben de öylesine takılmaya geldim. Sonrasında o kitaplar yazıyordu, ben de öylesine kendimce kitaplar yazılmaya koyuldum. Tabii ki ben o kitapların okunacağını falan düşünmüyordum. Hatta wattpadi silerim diye düşünüyordum ama bir baktım buraya bağlanmışım, bırakamıyorum."

3-) İlk yazdığınız kitap neydi?

"İlk Anket yazmışdım aslında, sonrasında kaldırdım onu yayından."

4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?

"Tabii ki de beklemiyordum, ben kitaplarım okunmaz diye düşünüyordum. Bu yüzden baya şaşırdım okunduğunu görünce."

5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldu mu?

"Evet, çok. Ama bir türlü bırakamadım, her seferinde aklımda yeni yeni kurgular canlanıyordu, kendimi yazmaktan alıkoyamıyordum."

6-) Bir kitabınızı bastırma şansınız olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?

"Sakın Ölme"

7-) Yazmaktan en keyif aldığınız kitap?

"Sakın Ölme"

8-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap var mı?

"Var. Aslı Arslan'ın Sokak Nöbetçileri kitabı."

9-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?

"Genelde şarkı dinlerken ilham geliyor bana."

10-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?

"Korku veya gerilim."

11-) En büyük hayaliniz nedir?

"Mutlu ve huzurlu, sorunsuz bir hayat yaşayabilmek."

12-) Hobi ve fobileriniz nedir?

"Hobim kitap yazmak, fobim yok."

13-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydınız hangisi olmak isterdiniz?

"Kendi kitap karakterlerimden biri olan Deniz Denizoğlu"

14-) Benimle bu güzel ve eğlenceli röportajı yaptığınız için teşekkür ederim <3

"Ne demek, rica ederim (:"


Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim  

13.07.2022

Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin