İlk olarak bu röportajı kabul ettiği için liseli_bir_kizim adlı yazarımıza teşekkür ederim 🧡
1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?
"16 yaşındayım. Adım gül. kitap okumak, yazmak ve şarkı dinmeye bayılırım. Onun dışında gerekli gereksiz resimleri çekmek gibi Bir huyum var."
2-) Wattpade nasıl başladınız?
"Aslında ben wattpad'le şans eseri tanıştım. Başka Bir kitap uygulaması indirmek isterken wattpad'i görüyorum ve neden bilmiyorum ama gördüğüm anda indiriyorum. İşte Wattpad'le bu şekilde tanıştım."
3-) İlk yazdığınız kitap neydi?
"Atamanlar adlı Bir aile kurgusuydu. Ama bazı nedenlerden dolayı silmek zorunda kaldım."
4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?
"Aslında böyle sonuçlar bekliyordum ve hâlâ da bekliyorum. Çünkü kendime güveniyorum. Bu kimine göre ego olabilir ama benim için öz güven. Kitaplarım ve kendime güveniyorum ve ileride daha da iyi yerlere geleceğimi biliyorum."
5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldu mu?
"Olmadı ve olmayacak da. Benim kitap yazmakla alakalı garip Bir bağım var. Şöyle düşünün yazmak benim kalbim ve ben yazmayı bırakınca ölüyorum. Açık konuşursak yaşamak için kalbime yani yazmaya ihtiyacım var."
6-) Bir kitabınızın basılma şansı olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?
"Açıkçası ileride yazar olmak istiyorum ve şu an burada yazdığım kitaplar kendimi geliştirmek için yazdığım kitaplar. Aklımda kitap olmasını istediğim iki farklı kurgu var. Yani şu an yayımda olan kitaplarımın ikisinide çok profesyonelce yazmadığım sürece bastırmam."
7-) Yazmaktan en keyif aldığınız kitap hangisi?
"Ben ayrım yapmam. Her iki kitabımı da yazarken ayrı ayrı keyif alıyorum."
8-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap var mı?
"Hayranı olduğum yazar yok. Ama kendimi motive etmek için "ileride belki de onlardan bile iyi olacağım." Dediğim yazarlar var. Yanlış anlamayın bunları kötü anlamda değil tamamen kendime olan güvenimden yazıyorum."
9-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?
"Her şeyden, en baştada şarkılardan."
10-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?
"Fantastik ve aile kurgusu"
11-) En büyük hayaliniz nedir?
"Yazar olmak."
12-) Hobi ve fobileriniz neler?
"Şarkı söylemeyi çok severim ve yalnız kalmaktan korkarım."
13-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydınız hangi karakter olmak isterdiniz?
"Aslında ben hepsinden biraz olmak isterdim. Buke gibi dik başlı, ezmira gibi süslü Bir Pakize, Alina gibi duygusal , Alisa gibi saf ve masum. Bunların hepsinden Biraz olmak isterdim. Hiçbir karakterim arasında seçim yapmak istemiyorum ve bu yüzden hepsi olmak isterdim diyorum."
14-) Bu güzel ve eğlenceli röportaj için size teşekkür ederim <3
"Asıl ben teşekkür ederim. Geçerken çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu ❤️"
Gerçekten çok güzel ve eğlenceli röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 🧡
10.07.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)
RandomWattpad yazarlarıyla röportaj yapıyorum 🌙 Röportaj yapmamı istediğiniz yazar isimlerini özelden yazmanızı rica ediyorum 🌿 İyi okumalar 💜