Eda Şahin |röportaj🎤

83 14 8
                                    

İlk olarak bu röportajı kabul ettiği için mrsedasahin adlı yazarımıza teşekkür ederim 💫


1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?

"17. Yaşımın son ayındayım yazmaya 13 yaşımdayken başladım. Genelde romantizm, genç kurgu, yeni yetişkin türlerinde yazıyorum onun haricinde kişisel gelişimle ilgileniyorum, sokak hayvanlarını çok seviyorum. Yazarlık ile ilgili birkaç şeye daha değinmem gerekirse aktif olarak yazarlık yapmaya devam ediyorum ileride kafama uygun düşen yayıneviyle çalışmayı da düşünüyorum."

2-) Wattpade nasıl başladınız?

"Maalesef hatırlamıyorum."

3-) İlk yazdığınız kitap neydi?

"4-5 sene öncesini pek hatırlamıyorum çok yazıp sildim ama yazmaya romantizm konulu bir kitapla başladığımı hatırlıya biliyorum."

4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?

"Açıkçası kalemime güveniyorum bu nedenle şuan ulaştığım rakamlar gözümde çok az."

5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldu mu?

"Bazen aklıma düşse de bu ihtimalden uzak duruyorum. Çünkü yazmak hayatımda önemli bir yere sahip."

6-) Bir kitabınızı bastırma şansınız olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?

"Mavi Kanatlar Serisi'ni düşünüyorum."

7-) Mavi Kanatlar Serisi | : Galata Kelebeği adlı kitabınız WattpadRomanceTR'nin okuma listesinde bu konuda ne düşünüyorsunuz? neler hissediyorsunuz?

"Mutlu oldum (:"

8-) Yazmaktan en keyif aldığınız kitap?

"Galata Kelebeği'ni yazarken çok keyif almıştım serinin 2. Kitabında da aynı şekilde ilerlemeyi istiyorum. Perde arkasında sizlerin görmediği bazı kurgularım da var onlar için de oldukça heyecanlıyım lakin kendimi hazır hissetmediğim için başlayamıyorum."

10-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap var mı?

"Stefan Zweig aşığıyım"

11-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?

"Genelde hayal gücümden sızıyor kurgularım fakat izlediğim filimler, şarkılar, en ufak bir detay bile birden çoğalıp ilham kaynağı haline gelebiliyor."

12-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?

"Zor kitap seviyorum bu nedenle türü önemli değil beni kendine bağlaması yeterli."

13-) En büyük hayaliniz nedir?

"Hayvan mezarlığı ve hayvan koruma evi açmak."

14-) Hobi ve fobileriniz neler?

"Bu konuda kendimi hala keşfedebilmiş değilim ◔‿◔"

15-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydınız hangi karakter olmak isterdiniz?

"Mavi Kanatlar Serisi'nde Kelebek olmayı çok isterdim (:"

16-) Benimle bu güzel ve eğlenceli röportajı yaptığınız için size teşekkür ederim <3

"Bana şans verdiğin için bende sana teşekkür ederim❤️"


Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 💫

14.07.2022

Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin