İlk olarak bu röportajı kabul ettiği için xxmarshmellow adlı yazarımıza teşekkür ederim 💌
1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?
"Tabii ismim Eylül 18 yaşındayım İstanbul da yaşıyorum bu yıl yks mağduru oldum kimya mühendisi olmak istiyorum kitap okumayı çok seviyorum ve arada sırada kafamda kitaptan çok farklı senaryolar kurduğumu fark ettikten sonra yazmaya merak saldım ama şu an o kadar da iyi değilim 2 yıl önce yazdığım kitaplar olduğu için biraz eksiklikler var bu konularda geliştirmeye çalışıyorum 2 tane de kız kardeşim var ortancaları benim basketbol ve voleybol oynamayı hatta izlemeyi de çok severim ❤️"
2-) Wattpade nasıl başladınız?
"Wattpade bir 4 yıl önce falan başladım kitap okumak için ilkin kullanıyordum sonra bir gün yazma isteği geldi ve ondan sonra daha çok kullanmaya başladım bu platformu."
3-) İlk yazdığınız kitap neydi?
"İlk kitabım Ateş'in Masal'ı idi ve hâlâ bende yeri çok ayrı yeniden düzenleyip devam etmeyi düşünüyorum."
4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?
"Okunma sayım ilk kitabımda fazla değil diğer kitabımda fazla ve bir beklenti içinde değildim hiçbir zaman çünkü kitabımı kimse okumaz sanıyordum ve beni en çok şaşırtan şey okunma sayısından çok sanırım ilk okuyucularımdı yerleri bende hâlâ ayrı."
5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldu mu?
"Aslında oldu sanırım yazdıktan bir üç ay sonra falan yazmayı bırakmayı düşünmüştüm çünkü yeteri kadar iyi olmadığım bilincindeydim ama sonra yine devam ettim daha iyisini yapabilmek için."
6-) Bir kitabınızın basılma şansı olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?
"Sanırım Ateş'in Masal'ı ama bilmiyorum belki ileride fikrim değişir ama kitabımın bu platforma özel olmasını daha çok isterim."
7-) Yazmaktan en keyif aldığınız kitap?
"Misafir Çocuğu :")"
8-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap var mı?
"Hayranı olduğum yazar yok ama kitap var Harry Potter :")"
9-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?
"Kendi hayatımdan biraz garip bir huyum var mesela yaşadığım olayları düşünüp farklı şekilde kafamda kurmayı seviyorum ve aynı olayı kafamda bir sürü farklı şekile koyuyorum ve sonra en çok beni etkileyen olunca onu düzenleyip bölüm olarak yazıyorum ve kitap gelişiyor böylece."
10-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?
"En zevk aldığım tür macera ve bilim kurgu."
11-) En büyük hayaliniz nedir?
"Sevdiğim ünlüler ile tanışmak ve tüm acısı olan insanlara sarılıp hepsini onlardan almak sarılmanın ayrı bir gücü olduğuna hep inanmışımdır çünkü :")"
12-) Hobi ve fobileriniz neler?
"Hobilerim kitap okumak, voleybol ve basketbol maçlarını izlemek ve oynamak, müzik dinlemek ve kendimi üzmek :") fobilerim ise tüylü meyveleri falan elleyemem ve delikleri çok sık ve büyük olan cisimlere bakamam içim çok garip oluyor."
13-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydınız hangi karakter olurdunuz?
"Kitap Hırsızı kitabındaki Liesel büyük ihtimalle."
14-) Benimle bu güzel ve eğlenceli röportajı yaptığınız için teşekkür ederim <3
"Asıl ben teşekkür ederim başarılarının da devamını dilerim bebişim ❤️❤️"
Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 💌
13.07.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)
AcakWattpad yazarlarıyla röportaj yapıyorum 🌙 Röportaj yapmamı istediğiniz yazar isimlerini özelden yazmanızı rica ediyorum 🌿 İyi okumalar 💜