Yaren Akdağ |röportaj🎤

197 24 10
                                    

İlk olarak röportajı kabul ettiği için yarenakdag772 adlı yazarımıza teşekkür ederim 💖

1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?

"Ben Yaren. 15 yaşındayım Mavi Bina ve Arkamda Geçmiş Önümde Kaçış adında iki tane wattpad de yazdığım kitabım var. Aynı zamanda bir booktube hesabım var ve orayla ilgileniyorum. : )"

2-) Wattpade nasıl başladınız?

"Yaklaşık iki sene kadardır sadece kitap okuyordum. Son 4 aydır da kendi kitaplarımı yazmaya başladım."

3-) İlk yazdığınız kitap neydi?

"İlk yazdığım kitabım Mavi Bina"

4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?

"Mavi Bina'nın ilk zamanlar normal bir okunma sayısı vardı. Sonralarda benimde beklemediğim bir şekilde arttı. Böyle bir okunma sayısı beklemiyordum açıkcası."

5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldu mu?

"Mavi Binayı bırakmayı çok düşündüm ama vakit bulduğumda onada bölüm atıyorum."

6-) Bir kitabınızı bastırma şansınız olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?

"Arkamda Geçmiş Önümde kaçış' ı bastırmayı çok isterim. İnşallah da bastırabilirim."

7-) Yazmaktan en keyif aldığınız kitap?

"Arkamda geçmiş önümde kaçış."

8-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap var mı?

"Büşra yılmazın ölüme fısıldayan adam kitabı."

9-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?

"Genelde dinlediğim şarkılardan ve gördüğüm şeylerden."

10-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?

"Genç kurgu"

11-) En büyük hayaliniz nedir?

"İyi bir yazar olmak ve kendi ayaklarımın üstünde durabilmek."

12-) Hobi ve fobileriniz neler?

"Hobilerim resim çizmek ve film izlemek. Fobim yok."

13-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydın hangi karakter olmak isterdin?

"Işık Sarca"

14-) Benimle bu güzel ve eğlenceli röportajı yaptığınız için teşekkür ederim <3

"Asıl ben teşekkür ederimm ❤️"

Yazarın youtube kanalı ismi:  Yaren Akdağ

(Abone Olmayı unutmayın)

Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 💖

14.07.2022

Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin