İlk olarak bu röportajı kabul ettiği için elomelo11 adlı yazarımıza teşekkür ederim 🖤
1-) İlk olarak kendinizden biraz bahseder misiniz?
"Ben 17 yaşındayım. Kendi halinde kitap yazan, ufak hayalleri olan biriyim. Ayrıca şiir yazmayı da fazlasıyla severim."
2-) Wattpade nasıl başladınız?
"Kendimi iyi hissetmediğim bir dönemde kafa dağıtmak için kitap okumaya başlamıştım. Zaten küçüklüğümden beri yazmaya meyilli olduğum için bu uygulamada da zihnimin içinde oluşturduğum dünyayı kaleme aldım."
3-) İlk yazdığınız kitap neydi?
"İlk yazdığım kitap, Mümkünat."
4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?
"Fazlasıyla şaşırttı. Bu döneme kadar gerçekten bir şeyleri başarabileceğimi düşünmezdim lakin okunma sayılarımı gördüğümde, "bu kez başardın." Dedim kendime. Okunmadan çok başardığımı hissetmek mutlu etmişti."
5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldu mu?
"Hiçbir zaman yazmayı bırakmayı düşünmedim. Aksine ne zaman kötü olsam kendimi yazarken buldum."
6-) Bir kitabınızın basılma şansı olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?
"Yol isimli kitabımın basılmasını çok isterdim. Her anlamda herkesin kalbine dokunan bir kitaptı."
7-) Yazmaktan en çok keyif aldığınız kitap hangisi?
"Yine Yol'u yazarken fazlasıyla keyif alıyorum ama Mümkünat'ı da atlamamak lazım."
8-) Hayranı olduğunuz bir yazar ve ya kitap var mı?
"Arthur Conan Doyle gerçekten hayranı olduğum bir yazardır."
9-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?
"Kendi hayatımdan, zihnimi yaralayan gerçeklerden."
10-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?
"Duygusal ya da genç kurgu türündeki kitapları okumayı severim."
11-) En büyük hayaliniz nedir?
"Hayatımla ilgili bir konferans salonunda konuşma yapmak."
12-) Hobi ve fobileriniz neler?
"Şiir yazmak hobim, fobim ise kuşlar."
13-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydınız hangi karakter olmak isterdiniz?
"Kendi kitabım olan Mümkünat'ta Asaf olmak isterdim."
14-) Bu güzel ve eğlenceli röportaj için size teşekkür ederim <3
"Asıl ben teşekkür ederim"
Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 🖤
11.07.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)
RandomWattpad yazarlarıyla röportaj yapıyorum 🌙 Röportaj yapmamı istediğiniz yazar isimlerini özelden yazmanızı rica ediyorum 🌿 İyi okumalar 💜