Özlem Karaca |röportaj🎤

90 9 13
                                    

İlk olarak bu röportajı kabul ettiği için Ozlemziyagil adlı yazarımıza teşekkür ederim🧡

1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?

"Adım Özlem, 17 yaşındayım. Küçüklükten beri defterlere not ettiğim kitaplarımı hayata geçirme kararı aldım ve şu an buradayım. İstanbul'da yaşıyorum, Erzurum'luyum. Seneye Yks sınavına gireceğim. Dengesiz ve yorgun bir ruhum var, neşemi okuyucularımdan alıyorum. Onların ailesi gibi hissediyorum, onlar benim ailem. Kitaplar, müzikler, özgürlük ve okuyucularım benim her şeyim."

2-) Wattpade nasıl başladınız?

"Wattpad'de ünlenmiş ve bastırılmış bir kitap sayesinde bu uygulamayı keşfettim. Zaman sonra bende yükleyip buradan kitaplar okumaya başladım."

3-) İlk yazdığınız kitap neydi?

"Müzik Kokusu, onun bende çok farklı bir yeri var. Şu an düzenlemeye aldım. Yakında yayınlayacağım."

4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?

"Beklediğimden fazla bir okunma oldu, bu hem şaşırttı hemde mutlu etti."

5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldu mu?

"Hayır, kendimi yetersiz gördüğüm anlar oldu ama bırakmayı düşünmedim. Kitaplar benim hayatım, onları yarı yolda bırakamam."

6-) Bir kitabınızı bastırma şansınız olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?

"Sanırım buna cevap veremem.. Hepsinin bende büyük yeri, hatırası var."

7-) Yazmaktan en keyif aldığınız kitap?

"Dolandırıcı, mizah kitabım. O kitapta kendimden uzaklaşıyor, saf mutluluğa adım atıyorum. Beni eğlendiren bir kitap."

8-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap var mı?

"Şu sıralar yakından ilgilendiğim S-Mare ve Niğdenindelisi yazarların kitapları."

9-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?

"Her şeyden ilham alıyorum, hayatımdan, ruhumdan, insanlardan, müziklerden."

10-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?

"Aksiyona bayılıyorum, kaos nerede ben orada."

11-) En büyük hayaliniz nedir?

"Yıllar sonra, bir sahilde hayallerimi gerçekleştirdiğim için kendimle gurur duyduğumu haykırmak istiyorum."

12-) Hobi ve fobileriniz neler?

"Hobilerim gezmek, yemek yemek, müzik dinlemek, denizi izlemek, film izlemek. Fobi olarak gece insanların gözlerine bakamıyorum nedense korkuyorum. Aklıma şu anlık bu kadar geldi yoksa döktürürdüm sağdan soldan alttan üstten donaaat diyerek."

13-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydınız hangi karakter olmak isterdiniz?

"Aslında henüz yayınlamadığım kurgularımda bir karakter vardı ama şu an yayında olan ve yazmaktan zevk duyduğum Emir olmak isterdim."

14-) Benimle bu güzel ve eğlenceli röportajı yaptığınız için teşekkür ederim <3

"Ne demek ponçirellam, asıl ben teşekkür ederim. Kolay gelsinn <3"

Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 🧡

27.07.2022

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin