Voirtoutenros |röportaj🎤

125 27 41
                                    

İlk olarak bu röportajı kabul ettiği için voirtoutenros adlı yazarımıza teşekkür ederim 💞


1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?

"Tabii, İsmim Şerife ama sosyal ağlar üzerinden Loki olarak adlandırılıyorum genelde. 21 yaşındayım. Üniversite de saçma sapan bir bölümden mezun olup yine saçma sapan bir işte çalışıyorum muhasebeci olarak. Yazmayı, okumayı, izlemeyi ve gezmeyi severin. Klasik insan özellikleri işte. Anormal ve farklı bir özelliğe sahip değilim. Bu kadar sanırım..."

2-) Wattpade nasıl başladınız?

"2015 gibi diğerlerine nazaran çok farklı bir niyetle başladım aslında. İlk zamanlar sadece espri ve fıkra kitapları okuyordum çünkü Wattpad'in diğer amaçlarından haberdar değildim. Sonra şans eseri kütüphaneme eklediğim kitaplardan biri (karantina bdjdnd) sağolsun okumaya başladıktan sonra devamı çok hızlı geldi ve ben aralıksız üç dört sene Wattpad okudum. Hem de her gün. Son birkaç sene de ise sadece yazıyorum."

3-) İlk yazdığınız kitap neydi?

"İlk ciddiyetsiz ve deneme kurgum 3+1 bir isimli mizah kitabıydı. Sonra Boyutlar Arası'nı (Felisya Tilkisi) yazdım. O diğerine göre biraz daha düşündürmüştü beni ama yazma açısından çok acemi olduğum için uzatmadan kaldırmıştım yayından. Şimdi ise daha iyi ve ismi değişmiş haliyle tekrar yayında."

4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?

"Kat 3 de ilk defa şoka sokan bir okunmaya ulaşmıştım. İki üç ay içerisinde 1 milyonu aştığıma eminim. Sonra tekrar yayınlamak zorunda kaldığım için en başından başladım ve yine bu okunmaya yaklaştım. Böylesine baştan savma yazılmış kısa bir hikayenin böyle değer göreceğini tahmin etmezdim."

5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldu mu?

"Hayır, henüz böyle bir an yaşamadım."

6-) Bir kitabınızı bastırma şansınız olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?

"Tabii ki Orenda '21 Gün' adlı kitabımı bastırmak isterdim. Bu yönde de elimden geleni yapmayı düşünüyorum."

7-)Hazır konusu açılmışken, Orenda '21 Gün' adlı kitabınız WattpadMysteryTR okuma listesinde bu konuda ne düşünüyorsunuz?

"İlk gördüğüm zaman aşırı mutlu olmuştum. O zamanlar okunmam 50k civarıydı ve pek okuyucuya sahip değildim, bu yüzden beklemediğim bir yerden gelip bir şeyleri başardığıma inandırmıştı."

8-) Yazmaktan en keyif aldığınız kitap?

"Bunun cevabını çok düşündüm şaka mı dhdjdn Kesinlikle Orenda değil bu yüzden Kat 3 diyeceğim sanırım."

9-) Hayranı olduğunuz bir yazar ve ya kitap var mı?

"Bunu ego veya kibir olarak görmenizi istemem ama hayır yok."

10-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?

"Yazarken ilham aldığım bir şey yok. Ondan öncesinde izlediğim filmler, diziler, okuduğum kitaplar veya gerçek dünyadan ne gördüysem hafızamda biriken olaylar ben yazarken bir bir dökülüyor. Ya da biricik uygulamam Pinterest bana bu konuda fazlasıyla yardımcı oluyor."

11-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?

"Fantastik aşk veya romantik komedi"

12-) En büyük hayaliniz nedir?

"Büyük bir hayalim yok. Sadece sorunsuz bir hayat geçirmek isterim sanırım."

13-) Hobi ve fobileriniz nedir?

"Kitapla alakalı olayları saymazsak eğer ben hobilerimin başına Marvel ile alakalı her şeyi koyabilirim. Başkaaaaa; Kdrama, hint dizisi veya eski Türk dizilerini izlemeyi çok severim. Klasik asosyal insan şeyleri yani. Fobim de yok."

14-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydınız hangi karakter olmak isterdiniz?

"Her karakter biraz acı çekmiş oluyor ama ben buna rağmen en güzel sevileni olmayı isterdim. Kusursuz isimli kitabında Narin karakterinin yerinde olmak isterdim doğrusu."

15-) Benimle bu güzel ve eğlenceli röportajı yaptığınız için teşekkür ederim <3

"Ne demek, bende çok eğlendim."


Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 💞

13.07.2022

Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin