İlk olarak bu röportajı kabul ettiği için LilyamaLisaolan adlı yazarımıza teşekkür ederim 💗
1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?
"Ben Lily. Aklımdan gelen ani fikirlerle yazmaya başladım. Boş vakitlerimde yazıyorum."
2-) Wattpade nasıl başladınız?
"Kitap okumak için indirmiştim. Sonra dedim ki bende yazsam ne olur. O şekilde merakla başlamıştım."
3-) İlk yazdığınız kitap neydi?
"İlk olarak başka bir hesaptan "Yağmur Damlası" adlı kitapta yazmaya başladım. Tabii 2 bölüm yazdıktan sonra bırakmıştım. Geri döndüğümde de beğenmeyip silmiştim."
4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?
"Aslında baya bir şaşırdım diyebilirim. Okunma yüksek olmasını hem istiyor hem bekliyordum ama bu kadar yüksek asla beklemiyordum."
5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldu mu?
"Oldu. Pek çok kez diyebilirim."
6-) Bir kitabınızın basılma şansı olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?
"Çınar Ağacı'm"
7-) Yazmaktan en keyif aldığınız kitap?
"Çınar Ağacı'm :') Yazıp taslağa aldığım her kitapta eğlendim ama bunun keyfi daha başka."
8-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap var mı?
"Beyza Alkoç hayranıydım bir aralar ama şu an değilim."
9-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?
"Anılarımdan , dinlediğim müziklerden, okuduğum kitaplardan bazen de arkadaşlarımdan."
10-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?
"Mizah, genç kız edebiyatı, macera tarzı şeyler. Aslında bütün türleri okurum ama bu üçü daha keyif veriyor. "
11-) En büyük hayaliniz nedir?
"İyi bir üniversite kazanıp kadına şiddeti durduramasam da önemli ölçüde azaltmak"
12-) Hobi ve fobileriniz neler?
"Hobim. Kitap okumak müzik dinlemek, arkadaşlarımla konuşmak. Fobim. Çok yüksek ses ve yüksek yerler. Bir de tam fobi sayılmaz ama böcekler."
13-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydınız hangi karakter olmak isterdiniz?
"Aslında kendi yazdığım kitaptaki ana karakterlerden biriyim. Çınar Ağacı'm kitabımdaki Aycan olmak isterdim."
14-) Benimle bu güzel ve eğlenceli röportajı yaptığınız için size teşekkür ederim <3
"Bende teşekkür ederim❤️"
Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 💗
12.07.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)
AcakWattpad yazarlarıyla röportaj yapıyorum 🌙 Röportaj yapmamı istediğiniz yazar isimlerini özelden yazmanızı rica ediyorum 🌿 İyi okumalar 💜