Haninerdekitap |röportaj🎤

134 23 11
                                    

İlk olarak röportajı kabul ettiği için haninerdekitap adlı yazarımıza teşekkür ederim ❤


1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?

"Adım Fatma Nur. 17 yaşındayım ve üniversite sınavına hazırlanıyorum. Wattpad'i 2017 yılından beri kullanıyorum ve 2019 yılından beri yazdıklarımı bu platformda paylaşıyorum."

2-) İlk yazdığınız kitap hangisi?

"İlk yazdığım kitabım, ilk ismiyle "Işık" şimdiki ismiyle "Alena". Şu an yayımda değil fakat yakın bir zamanda yeniden paylaşacağım."

3-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldumu?

"Oldu. 2019'un son ayları yazmaya uzun bir ara vermiştim."

4-) Yazmaktan en keyif aldığın kitap hangisi?

"Şu an yayımda değil ama "Enç ve Ela" kitabım, karakterleriyle bana daha çok hitap ettiği için bambaşka bir keyif alıyorum."

5-) Bir kitap karakteri olsaydınız hangisi olurdunuz?

"Enç ve Ela'daki başrolüm Çisil Ela olurdum"

6-) Bir kitabınızın basılma şansı olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?

"Bu çok fazla geleceğe yönelik bir soru ve eğer kurgumdan tamamen eminsem ve hazırsam bu Lodos Rüzgarı olurdu."

7-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?

"Yaşadıklarımdan, gördüklerimden... Ben tuhaf biriyim aslında her şeyden ilham alabilirim. Dışarda insana saçma gelecek bir şey görsem beynim anında kurguyu şekillendirmeye başlıyor."

8-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap var mı?

"Hayranı olduğum tek yazar Maral Atmaca ve onun tüm kitapları."

9-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?

"Burada paylaştığım ilk kitap "abi-aile" konuluydu ve o sırada bunlar aşırı okunuyordu. Bu yüzden Işık'ta okunmaların ilk günde bini geçmesi beni çok şaşırttı. Demek istediğim wattpadde o sıra popüler olan neyse ve sen o konuya uygun bir kitap paylaşırsan okunman dolar gibi yükselir : D Bunun dışında diğer kitaplarımdaki okunma sayıları beni çok şaşırttı. Sayılar hızlı artmadı fakat sonucunda gördüğüm sayı yazdıklarımın değerli olduğunu hissettirdi."

10-) En büyük hayaliniz nedir?

"Yazar olmak. Sadece yazar olmak."

11-) Okumaktan en çok zevk aldığın tür?

"Ağır fantastik hastasıyım."

12-) Son olarak hobi ve fobileriniz neler?

"Hobim gezmek; fobim ise böcekler."

13-) Benimle bu güzel ve eğlenceli röportajı yaptığınız için teşekkür ederim <3

"Asıl ben teşekkür ederiiim, iyi bayramlaar❤️"

Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu. Tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim❤️

10.07.2022

Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin