İlk olarak bu röportajı kabul ettiği için MerveGeict18 adlı yazarımıza teşekkür ederim 💖
1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?
"Merhaba adım Merve , 27 yaşındayım 2 ay sonra 28 olacağım.Başak Burcuyum, Erzurum'da doğdum."
2-) Wattpade nasıl başladınız?
"Watpadda ilk başta internette gezerken keşfettim. Beyza Alkoç'un bir kitabını araştırırken karşıma çıktı.Hoşuma gidince de ben de neden denemeyeyim dedim öyle"
3-) İlk yazdığınız kitap neydi?
"İlk yazdığım kitap Kunduracı Hasandı. Daha sonra o hesap kapanınca bu sefer de Seni Kalbime Gömdüm Hikayesini yazmaya başladım 2016 yılından beri de yazıyorum."
4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?
"Okunma sayısı beni şaşırttı diyebilirim. Zaten ilk başta yazdığım zaman içimde her zaman tutmaz bu dediğim bir his olur.Ama daha sonra oylar gelmeye başlayınca mutlu olurum tabi."
5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldu mu?
"Evet oldu seni Kalbime gömdüm hikayesini yazarken 1 buçuk yıl filan ara vermiştim daha sonra devam ettim."
6-) Bir kitabınızın basılma şansı olaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?
"Seni Kalbime Gömdüm Hikayesini bastırırdım herhalde."
7-) Yazmaktan en keyif aldığınız kitap hangisi?
"Hepsi diyebilirim. Her biri yazarken keyif aldığım bir hikaye. Gözbebeklerim.Ama en çok Kavanozdaki Kız ve Sokak Lambası diyebilirim.Çünkü onlar bana daha yakın."
8-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap var mı?
"Beyza Alkoç, Beyza Özaydın, Zeynep Sey şu an aklıma gelenler.Okurken ise hoşuma giden yeni yazarlarda olmadı değil.RvydaKayYılmaz, merci, Kediciteyze2..."
9-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?
"Kurgularımı genellikle gerçek olaylardan esinlenerek onları hayal gücümle birleştiririm.Kavanozdaki Kız benim hayat hikayem. Sokak Lambası da gerçek bir hayat hikayesi.Seni Kalbime gömdüm rahmetli dayımın hikayesi."
10-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?
"Genellikle aşk romanı severim. Arada korku, macera kitapları da okurum. Bir tek klasik okuyamıyorum, oda alışkın olmadığım için.Onun dışında ilgimi çeken konusu olan kitapları okurum."
11-) En büyük hayaliniz nedir?
"Yazar olmak diyebilirim. Onun dışında ailemin sevdiklerimin sağlıklı ve huzurlu olması. Bir de denize bakan bir evim olsun."
12-) Hobi ve fobileriniz neler?
"Hobilerim kitap okumak, müzik dinlemek müze gezmeyi çok severim. Film izlemeye bayılırımFobi olarak da örümcek ve arı karıncalardan da çok ürkerim"
13-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydınız hangi karakter olmak isterdiniz?
"Kitap karakteri olarak Sokak Lambası hikayesindeki Rüya olmak isterdim."
14-) Bu güzel ve eğlenceli röportaj için size teşekkür ederim <3
"Ben teşekkür ederim iyi bayramlar dilerim."
Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 💖
11.02.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)
AléatoireWattpad yazarlarıyla röportaj yapıyorum 🌙 Röportaj yapmamı istediğiniz yazar isimlerini özelden yazmanızı rica ediyorum 🌿 İyi okumalar 💜