İlk olarak bu röportajı kabul ettiği için amaya_151 adlı yazarımıza teşekkür ederim 💓
1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?
"Adım Gece, 17 yaşındayım. Kendi halinde kitap okuyan- yazan, her dakika müzik dinleyen, bir şeyler çizmeye bayılan bir insanım."
2-) Wattpade nasıl başladınız?
"Aslında tesadüf eseri olarak Wattpad'i keşfettim. İstediğim bir kitabın PDF'sini ararken karşıma çıktı ve yükledim. O günden sonra bir şekilde başladım."
3-) İlk yazdığınız kitap neydi?
"Düşman"
4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?
"Bayağı şaşırttı. Yani bu kadar kısa zamanda bu kadar hızlı yükselmesini beklemiyordum."
5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldu mu?
"Asla olmadı."
6-) Bir kitabınızın basılma şansı olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?
"Elbette hepsini isterim ancak sıranın ilk başında Düşman ve Mavi ile Siyah bulunuyor. Ayrıca yakında Allah nasip ederse Düşman kitap olacak gibi."
7-) Yazmaktan en keyif aldığınız kitap?
"Galiba aralarında seçim yapamayacağım :)"
8-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap var mı?
"Beyza Alkoç, Emre Gül, Victor Hugo ve daha nice yazar. Kitap olarak Yaralasar'a bayılıyorum. Klasiklerden Notre Dame'ın Kamburu mükemmel."
9-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?
"Genelde yaşadığım veya duyduğum olaylardan ilham alırım."
10-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?
"Gençlik"
11-) En büyük hayaliniz nedir?
"İstediğim mesleğe sahip olmak."
12-) Hobi ve fobileriniz neler?
"Hobi olarak; bir şeyler çizmek, dövüş sporu, okumak.Fobi ise; kapalı alan korkusu."
13-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydınız hangi karakter olmak isterdiniz?
"Yaralasar'dan Yankı olabilir"
14-) Benimle bu güzel ve eğlenceli röportajı yaptığınız için size teşekkür ederim <3
"Asıl ben teşekkür ederim <3"
Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 💓
12.07.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)
CasualeWattpad yazarlarıyla röportaj yapıyorum 🌙 Röportaj yapmamı istediğiniz yazar isimlerini özelden yazmanızı rica ediyorum 🌿 İyi okumalar 💜