İlk olarak röportajı kabul ettiği için kubrasturk adlı yazarımıza teşekkür ederim 💘
1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?
"Kendimden bahsetmek fazla genel bir ifade gibi geliyor bana. Bazı sorular sorarak cevap alanını daha aza indirgersek cevaplamam daha kolay olur."
2-) Wattpade nasıl başladınız?
"Yazı yazmaya merakım 4.sınıftan beri varken bu mecrayı keşfetmem 8.sınıfta arkadaş ortamında gerçekleşmişti. İnsanların kendi hikayelerini yazabildiği ve dilediğin gibi kitap okuyabildiğin bu uygulamayı indirmeye karar verdim. Uzunca bir süre kitaplara göz attıktan sonra toparladığım cesaretimle yazma denemelerine başladım."
3-) İlk yazdığınız kitap neydi?
"İlk adını tam hatırlayamıyorum fakat sonradan değiştirdiğim ismiyle Çıkmaz Aşk Sokağı idi sanırım. Çokça başka kitaplardan esinlenmeler, yaşım gereği biraz ergence sahneler ve yazım yanlışları dolu olduğundan yazdıklarımın arkasında olsam dahi profilimi etkilememesi adına kaldırdığım bit kitaptı."
4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?
"Başlarda 70 okunmayı geçmeyen bir kitabın zamanla 170.000 küsürlü sayılara dayanması beni şaşırtmıştı biraz açıkçası."
5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldu mu?
"Bırakmak gibi bir mesele söz konusu olmamıştı fakat ara sıra yazdıklarımı kendime saklama isteği olmuyor değil."
6-) Bir kitabınızın basılma şansı olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?
"Şu an Acının Rengi - Günlük adı altında yayımladığım ve seri hâline getirmeyi planladığım eserin benim için yeri çok farklı. Belki ilerleyen zamanlar için onu düşünebilirim."
7-) Yazmaktan en keyif aldığınız kitap?
"Aynı şekilde bu soruya da Acının Rengi - Günlük diyebilirim."
8-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap var mı?
"Bu plartformda kitap okumayı uzun zaman önce bıraktığım için bu soruya net bir cevap veremeyeceğim."
9-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?
"Spoiler içermiş olur mu bilemiyorum ancak geneli yaşanmışlık içerdiğinden ilham pek söz konusu olmuyor. Fakat bunun dışında genelinde yalnız başına herhangi bir şarkı dinlerken aklıma kurgular gelebiliyor."
10-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?
"Sürükleyici ve olaylar zincirinin olduğu ters köşe kurguları seviyorum."
11-) En büyük hayaliniz nedir?
"Onları gerçekleştirene kadar hayallerimden bahsetmekten kaçınıyorum diyebiliriz bu soru için."
12-) Hobi ve fobileriniz neler?
"Kulaklıklarım takılı olduğu sürece saatlerce yürümek en büyük zevklerimden. Ufak tefek takıntılar dışında fobi olarak adlandırabileceğim bir korkum yok."
13-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydınız hangi karakter olmak isterdiniz?
"Çoğunlukla kendi hikâyelerimin kıyısından köşesinden bile başrolleri olduğum için yine kendi kurgularımın karakterleri olmak benim için yeterli."
14-) Benimle bu güzel ve eğlenceli röportajı yaptığınız için size teşekkür ederim <3
"Asıl ben zevkli sohbetiniz ve hoş sorularınız için teşekkür ediyorum."
Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için size teşekkür ederim 💘
12.07.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)
RandomWattpad yazarlarıyla röportaj yapıyorum 🌙 Röportaj yapmamı istediğiniz yazar isimlerini özelden yazmanızı rica ediyorum 🌿 İyi okumalar 💜