İlk olarak bu röportajı kabul ettiği için lluq14 adlı yazarımıza teşekkür ederim 💝
1-) İlk olarak kendinizden bahseder misiniz?
"Wattpad de anonim olarak yazıyorum. İlk girdiğimden beri bir şeyler yazıyordum ama kimseyle paylaşmamıştım. Sanırım kendime özel olmasını istemiştim. Yavaş yavaş hazır olduğunu düşündüğüm kurguları zamanı gelince paylaşmayı düşünüyorum : )"
2-) Wattpade nasıl başladınız?
"Aslında bir şeyler okumak için yüklemiştim bu uygulamayı. Çok fazla popüler olduğu için dikkatimi çekmişti."
3-) İlk yazdığınız kitap neydi?
"İlk yazdığım kitap hâlâ taslaklarımda. Ama ilk ve tek bitirdiğim kitap Sayonara adında ki mini bir kitap. Daha çok şiirsel bir kitap. Bu şekilde yazmayı daha çok seviyorum sanırım."
4-) Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa zaten böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?
"Okunma sayılarım istediğim seviyede değil. Bu moralimi biraz düşürüyor ama okunma almak için yazmadığımı hatırlıyorum sonra. Belki bir gün tatmin edici bir seviyeye gelir."
5-) Yazmayı bırakmak istediğiniz bir an oldu mu?
"Hayır. Yazmayı bırakmak hiç istemedim ama yazdıklarımı insanlarla paylaşmayı bırakmak gibi bir düşüncem oldu."
6-) Bir kitabınızın basılma şansı olsaydı hangi kitabınızı bastırırdınız?
"Taslaklarda olan bir kitabım var. Benim için çok özel. Onu bastırmak isterim."
7-) Yazmaktan en keyif aldığınız kitap hangisi?
"Bu cevaptan sıkılacaksınız gibi ama o kitapta taslaklarımda... Ama şu an yayımda olanlardan birini söylersem Sayonara derdim. Kısa bir kitap olmasının etkiside var ama keyifle, çok kısa bir sürede yazıp bitirmiştim."
8-) Hayranı olduğun bir yazar ve ya kitap var mı?
"Bir çok yazar ve kitap var. Hem wattpad yazarlarından hem de diğer yazarlardan. Beyza Aksoy, NG Kabal, Aslı Arslan, Binnur Şafak Nigiz, Sabahattin Ali, Franz Kafka, Oğuz Atay... Bu liste uzar gider."
9-) Kurgularınızı neyden ilham alarak yazıyorsunuz?
"İnsanlar, anılar, şarkılar..."
10-) Okumaktan en çok zevk aldığınız tür hangisi?
"Buna tek bir cevap veremem sanırım. Kitabın hoşuma gitmesi yeterli benim için. Ama tek bir türden örnek vermek gerekirse fantastik derim sanırım."
11-) En büyük hayaliniz nedir?
"Bir çok hayalim var. En büyüğü hangisi hiç bir zaman karar verememişimdir. Ama sanırım kendi ayakları üzerinde duran ve bütün hedeflerini yerine getirmiş biri olmak."
12-) Hobi ve fobileriniz neler?
"Yazmak, şiir yazmak, herhangi bir şey okumak, müzik dinlemek diyebilirim hobilerime. Fobilerim de, yalnız kalmak, böcekler ve başarısızlık. Bir de uçağın düşmesinden korkarım. Garip bir şekilde yüksekten değilde bindiğim uçakların düşmesinden endişe ederim hep."
13-) Son olarak bir kitap karakteri olsaydınız hangi karakter olmak isterdiniz?
"Cevap vermek için uzunca düşüneceğim bir soru. Ama ben çok sevilen herhangi bir kitap karakteri olmak isterdim. Hangisi olduğuna karar veremiyorum."
14-) Bu güzel ve eğlenceli röportaj için size teşekkür ederim <3
"Ben teşekkür ederim"
Gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir röportaj oldu tekrardan bu röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim 💝
11.07.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Yazarlarıyla Röportaj (Ara Verildi)
AcakWattpad yazarlarıyla röportaj yapıyorum 🌙 Röportaj yapmamı istediğiniz yazar isimlerini özelden yazmanızı rica ediyorum 🌿 İyi okumalar 💜