Ksenija
Okej, nisam uspela da zakuvam čorbu onom idiotu, ali sam zato upoznala vlasnike ovog luksuznog kazina. I to svu trojicu. A pošto ovaj najmlađi jedini pokazuje interesovanje za mene, probaću kod njega da probijem led.
Možda ovo bude i bolja investicija nego ona matora drtina. Posebno što je Adrijan toliko lep i tako dobro miriše... Postajem zavisna od tog njegovog mirisa.
Ulazimo u njegov apartman i krenem malo bolje da ga razgledam. Juče sam bila mamurna, pa nisam mogla tome da se posvetim.
- Imaš li neku muziku ovde? - upitam ga.
Možda ima nešto seksi ili romantično, pa uspem još večeras da ga smotam.
- Imam na laptopu. - pokaže mi pogledom ka crnom stočiću. - Kisela? - upita me krećući se ka frižideru sa pićem.
- Ma kakva kisela? Mislim da je sada bolja prilika da oboje uzmemo nešto žešće. - trudim se da zvučim koketno, ali izazovem samo njegovo podizanje obrva.
- Ne konzumiram alkohol.
- Molim? - nasmejem se.
- Otac nam je umro od ciroze jetre. Bio je težak alkoholičar. Tako da ja ne pijem. - reče i zapali cigaretu.
- Ali zato pušiš? - upitam ga sa osmehom.
- Da, pa? - odmeri me. - Ti ne?
- I ja. Samo ne cigarete... - pođem lagano ka njemu i vidim da šeta pogled od svog međunožja do mojih usana.
Tako je lepi. Shvatio si na šta mislim.
- Khm. Koju muziku voliš da slušaš? - upita me i skloni se od mene brzinom svetlosti.
- Nešto seksi i provokativno... - ne odustajem ja tako lako gospodine vlasniče kazina.
- Ti si baš uporna? - pita me dubokim tonom, kao da je shvatio da ne može pobeći od mene.
- Samo volim da uvek dobijem ono što želim. - nasmejem se perverzno, grizući donju usnu.
- Mhm. Tako dakle. - izlupka nešto po tastaturi i pesma počne dok se on kreće ka meni.
Ride it, we're all alone
Ride it, just lose control
Ride it, ride it, come touch my soul
Ride it, ride it, let me feel you
Ride it, turn the lights down low
Ride it, from head to toe
Ride it, ride it, come touch my soul
Ride it, ride it, let me feel you...Zaustavi se na milimetar od mene i otpuhne poslednji dim se strane.
Zašto mi se uvek stvara ovaj osećaj kada mi je blizu licem?
Stojim naslonjena leđima na šank i gledam ga nagore, jer je viši od mene. Ne prekidam naš kontakt očiju u iščekivanju kada će preduzeti prvi korak.
Bože te njegove dugačke trepavice...
I te usne... Uhh... Tako želim da ih probam.Utom osetim da je svojom rukom okrznuo moju kad je krenuo da je osloni na šank iza mene. Uhh... Ne pamtim da sam nekada osetila ovoliku hemiju sa nekim. Uvek je bio samo čist seks.
Šta je ovo sada?
Adrijan
Da sam lep i da dobro mirišem. To je sinoć ponavljala dokle god se nije uspavala. O čemu li razmišlja sada kada je trezna?
Da li samo planira da me smota zbog bogatstva?Toliko je pitanja na koja nemam odgovore, ali osećam da me snažno privlači. Nestvarno je lepa i takođe veoma zanosno miriše... A tek te njene usne... Čista perverzija.
- I šta sada? Samo ćemo ovako da se gledamo? - upita me tiho, zagrizavši svoju donju usnu.
Jasno je da zna sve trikove zavođenja. Ali znam ih i ja. Očigledno je da sve ovo planski radi. E sada je pitanje da li ću se ja praviti da to ne vidim i iskoristiti priliku koja mi se pruža, ili ću joj u lice reći da ta njena mala gluma kod mene ne prolazi.
Lupkam prstima po šanku iza nje i gledam je u oči, pa u usne. Neka se krčka još malo u neizvesnosti.
Ali onda ja rešila da ona prekine napetu situaciju kad već nisam ja.- Nema ništa od tebe koliko ja vidim. Možda bi neki od tvoje braće znao bolje šta sa mnom da radi. - kaže mi bezobrazno i blago me odgurne kako bi prošla do vrata.
Pogled mi padne na njenu zadnjicu i osetim da će mi pantalone pući od pritiska u preponama. Zagrizem stisnutu pesnicu i pomislim...
Ma neka ide sve dođavola!
Ksenija
E vala neće mene niko da zavitlava. Ako nećeš ti da me jebeš ima milion drugih koji hoće!
Besno hodam ka vratima kada osetim da me Adrijan hvata za ruku, okreće ka sebi i pribija uza zid.- Nemoj da te je palo na pamet da se nabacuješ mojoj braći. - zareži zadihano tik ispred mojih usana.
- Zašto? - jedva izustim od ubrzanog disanja, jer me je totalno zatekao ovim potezom.
- Zato što te želim samo za sebe. - kaže mi dubokim glasom i već u sledećoj sekundi osetim na svojim usnama ukus mente pomešan sa duvanskim dimom.
YOU ARE READING
ANĐEO ČUVAR
Romance➪ Prvi deo serijala ''Zlatna Kruna''. Život pronalazi različite načine da nas reši uverenja kojih se čvrsto držimo i dokaže nam da nismo baš uvek u pravu. Jednu veoma tvrdoglavu devojku, od roditelja diskriminisanu i neshvaćenu, život je na teži nač...