Adrijan
- Bratiću jesi li video najnovije vesti?! - Kostadin upada u moju sobu od ranog jutra.
- Lakše malo aman, nedelja je... - pokrivam lice prekrivačem.
- Brate ovo moraš da vidiš! - sklanja pokrivač sa mene i gura mi u ruke svoj telefon.
Nisam stigao ni kasvetno oči da otvorim kada me je zabljesnulo svetlo njegovog ekrana pojačano na najjače.
Gospode...- Čitaj, čitaj! - uporan je.
- Ao koliko si naporan. - rasvestim se načisto i sednem da vidim šta je toliko zapeo.
* ŠOKANTNO! Poznati srpski političar samo nedelju dana nakon povratka sa medenog meseca uhvaćen u preljubi! *
* Ko je misteriozna lepotica?! I šta će njegova novopečena supruga reći na sve ovo?! ŠOK ŠOK ŠOK! *
Gledam i ne verujem! Da li je moguće da je ovako javno ponizio Kseniju?!
- Šta misliš? Da li je fotošop? - pita me Kostadin.
- Ne verujem. Ovaj čovek je iskonsko zlo. Ne bi me čudilo da je zaista prevario Kseniju.
- Pa dobro, nije ni ona bila cvećka. A karma je čudo. Jebiga. - slegne ramenima i uzme svoj telefon nazad.
Kako li je ona sada? Ovo je baš veliko poniženje čak iako ga ne voli...
Ksenija
- GVOZDENE! - vičem na sav glas, upadajući u njegovu radnu sobu, noseći u rukama telefon sa najnovijim vestima koje su jutros izašle.
- Kako se usuđuješ takvim tonom da mi se obraćaš?! - zgrabi me za ručni zglob čim me ugleda.
- Usuđujem se! Šta je ovo?! - nabijem mu ekran telefona u lice.
Uzme mi telefon i odgurne me od sebe. Pročita šta piše i nasmeje se uglom usana.
- Šta je smešno? Šta sam ti ja učinila da me ovako poniziš?!
- Ne vuci me za jezik. - gurne mi telefon nazad u ruke.
- Šta to treba da znači?
- Znači da treba da mi se skloniš sa očiju sada i odmah ili ne odgovaram za svoje postupke! - zagrmi na mene.
Nisam luda da posle tako otvorene pretnje ostanem ovde, te se naglo okrenem i uz lupanje vratima izađem.
Kakav kreten majko mila.
Idem da pozovem Kasiju. Moram nekome da se izjadam.Adrijan nikada ovako nešto ne bi uradio...
Opet taj Adrijan! Znam da ne bi to uradio, on je oličenje dobrote. Za razliku od Gvozdena. Prokletnik političarski....
- Znam sve, videla sam danas na netu u našim novinama. Stvarno je debil, ali ne znam zašto tebe to dotiče kada ga ne voliš? - čudi se Kasija.
- Jao sestro moja naivna. Pa je l' ti znaš šta će mi novinari sada uraditi? Ispiraće usta sa mnom i izmišljati svakakve gluposti. Razvlačiće moje ime po novinama bar mesec dana. - već počinjem da se nerviram.
- Zar ne bi trebalo to njemu da urade?
- Pa on će im platiti da to ne rade, a odakle ja da im platim? Gvozden mi nije dao nikakav novac kojim bih raspolagala. Onu karticu koju mi je dao ranije uzeo je natrag na dan našeg venčanja. Tako da sada bukvalno zavisim od njega.
- Au, pa ti kao da si u zatvoru, a ne u braku Ksenija...
- Misliš da ja to ne znam? - uzdahnem i bacim pogled kroz prozor. - O ne... Već počinju da se skupljaju novinari oko vile. Sada ni u dvorište neću smeti da izađem od njih. - zacvilim.
- Smiri se. Proći će sve. Naići će novi trač i novinari će se skloniti od vas.
- Da, ali kada? Ubiću se.
- Nađi neku zanimaciju unutar vile i skreni misli. Tako će ti brže proći vreme.
- Uhh... Smisliću već nešto. Čujemo se kasnije. Ljubim te.
- Ljubim i ja tebe i ništa ne brini.
Taman što smo prekinule razgovor, Pikolo je pokucao na moja vrata.
- Gospođo Ksenija, gospodin Gvozden Vas očekuje u dnevnom boravku.
- Uhhh šta sad hoće paćenik? - promumlam sebi u bradu i otvorim vrata.
Stižem u dnevnu i vidim da je okupio svu poslugu.
- Dakle, jasno vam je sve u vezi novinara? - upita ih Gvozden, na šta mu svi klimnu glavom i nastave da gledaju u pod.
Zatim pogled preusmeri na mene.
- A ti se obuci kao da ideš na sud i budi spremna za 20 minuta. Idemo na konferenciju za štampu da odgovorimo diplomatski na ta pitanja i da se stvari stišaju. - kaže mi hladno i odmaršira u svoju sobu.
Snob na kvadrat. I šta dođavola znači ''obući se kao za sud''? Moraću da kontaktiram Filipa.
Moram priznati da me je malo opustilo što idemo na tu konferenciju. Znam da će ih Gvozden optužiti da je fotošop, jer nijedan političar ne voli skandale takve vrste. A da li je to stvarno uradio ili ne, ne zanima me. Bitno mi je samo da se to demantuje u javnosti.
Stigli smo prilično brzo na to mesto gde se održava konferencija. Nosim puder roze zvonaste pantalone i sako u kompletu sa njima, a ispod njega crnu klasičnu majicu. Tako mi je Filipo rekao da se obučem i da sakupim kosu u nizak rep. Sve sam ga poslušala i sada se osećam kao neka poslovna žena.
Čim smo seli blicevi fotoaparata su počeli da sevaju sa svih strana i počelo je takmičenje između novinara ko će pre da postavi pitanje.
Užas.
- Gospodine Gardaševiću, ko je devojka sa slike u čijem ste zagrljaju uhvaćeni?
- Da li se znate od ranije?
- Da li to traje dugo ili je tek počelo?
- Gospođo Gardašević kako se nosite sa preljubom?
- Da li se isplati biti sponzoruša u današnje vreme?
Molim? Da li je realno da pitaju ovako nešto?
Pogledam brzo u Gvozdena koji se samo razervisano smeška. Šta je njemu? Kao da uživa u svemu ovome?Jedino ako je saznao da sam mu pre venčanja nabijala rogove sa Adrijanom... Ali u tom slučaju oboje bismo do sada bili 2 metra pod zemljom.
Ko zna šta taj muti. Kreten ledeni.
ESTÁS LEYENDO
ANĐEO ČUVAR
Romance➪ Prvi deo serijala ''Zlatna Kruna''. Život pronalazi različite načine da nas reši uverenja kojih se čvrsto držimo i dokaže nam da nismo baš uvek u pravu. Jednu veoma tvrdoglavu devojku, od roditelja diskriminisanu i neshvaćenu, život je na teži nač...