38. Žena u crnom

739 35 0
                                    

Adrijan

- Evo. Ovo je Kasija Andonov, Ksenijina sestra. - pokažem im Kasijin profil.

 - pokažem im Kasijin profil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Lepa je za farmaceuta. - komentariše Ognjen prvi, dok Kostadin skroluje nadole i ulazi u svaku fotografiju na kojoj se vidi cela.

- Pa kažem ti ja. Mada ne znam zašto farmaceuti ne bi bili lepi? - našalim se.

- U pravu si. A i ima nešto sa tim devojkama u beloj uniformi. - i dalje samo Ognjen razgovara sa mnom.

- Još kad bi znao šta joj je Ksenija rekla o tebi... - uhvatim se za koren nosa i zasmejem se.

- O meni? Šta je mogla da joj kaže o meni? - mršti se Ognjen.

- Pa recimo da bi ti bio idealan muškarac za nju.

- Zaista? A zbog čega? - osmehuje se.

- Pa verovatno jer ste oboje najstarije dete i imate urođenu tu odgovornost prema drugima. Oboje ste vredni i poslovni ljudi. Ima toga još, sto posto.

- Hm, moguće. Onda se još više radujem upoznavanju sa njom. - nastavi da se osmehuje.

- Idućeg meseca se vraća kući pa ću vas upoznati.

- Dakle ovako. Devojka je prosek. Prosečno lepa, prosečno zgodna. Nije neki avanturista, posvećena je poslu i voli životinje. - oglašava se Kostadin nakon što je detaljno pretresao Kasijin profil.

- A šta si ti? Neki stručnjak za procenjivanje ljudi na osnovu njihovog instagram profila? - upita ga Ognjen.

- Ne, ali sam stručnjak za žene. Ženskih profila sam se nagledao na svim mogućim društvenim mrežama. Evo neka Adrijan kaže da li sam u pravu pošto je on poznaje. - odgovori mu Kostadin i obojica pogledaju u mene.

- Paaa, šta ja znam. Otprilike si pogodio suštinu. Ali na slikama se ne vidi koliko ona srce ima. Ogromno srce i divnu dušu. Uostalom videćete već i sami. A ti se pripremi Ognjene, pošto me je već jednom pitala za tebe. - ćušnem ga u rame na šta se nasmeje.

- Dobro, jesmo li gotovi sa provodadžisanjem? Rekao si da ćeš je zvati da pitaš za Kseniju pa da vidimo šta ćemo dalje? - ozbiljan je Kostadin za živo čudo.

- Ne ljuti se brate, naći ćemo i tebi neku. - potapšem ga po ramenu uz osmeh.

- Samo ti nemoj da mi nalaziš, molim te. Vidim koliko si pametno za sebe izabrao. Neka hvala.

- Uuu nisko. - smeje nam se Ognjen.

- Dobro, zaslužio sam. Priznajem. Idem sada da se čujem sa Kasijom. - kažem im i krenem na sprat u svoju sobu.

...

- Znači oseća se poniženo zbog svega? - pitam Kasiju dok pričamo na video pozivu.

- Da... Plašim se da ne padne u depresiju jer je potpuno sama u ovome. Nema nikog svog osim mene koja sam daleko. Roditelji svakako ne mare za nju.

- Nisam razmišljao o tome. Mislio sam da joj je sada sve potaman kada ima novac.

- Pa u tome i jeste fora. Nema ga. Gvozden joj nije ni danar na raspolaganju dao. Za svaku sitnicu mora njega da pita. Ne znam zbog čega. Nije takav bio na početku. - čudi se Kasija, ali meni je sve jasnije da je on saznao za nas, pa je na suptilan način kažnjava.

Ljigavac namazani.

- U redu, ne brini. Moja braća i ja ćemo smisliti već nešto. Obavestiću te. Čujemo se.

- Hvala ti Adri. Ne znam šta bismo Ksenija i ja bez tebe.

- Nema na čemu. Za vas dve ću uvek biti tu.

Okej, sada kada znamo da se Ksenija raspada u toj prokletoj vili, jer ne sme nigde da mrdne zbog najezde novinara, možemo da krenemo u razvijanje plana kako da speremo ljagu sa njenog imena.

SUTRADAN

Sedim u kazinu za šankom i istražujem po netu novinare koji su pljuvali Kseniju. Kostadin se sastao sa svojom ekipom sa boksa da ih obavesti o našem planu, koji uključuje pretnje pomenutim novinarima. A Ognjen je otišao da se nađe sa tim dečkom hakerom. Nadam se da ćemo naš odlično iskonstruisan plan bez problema sprovesti u delo.

- Gospodine Adrijane, neko Vas traži. Na stražnjem ulazu kazina je. - obavesti me Šone iz obezbeđenja.

- Ko? - ustajem zbunjeno.

- Neka žena i muškarac u crnom.

- Molim? Žena i muškarac u crnom? U sred bela dana? - nastavljam da se čudim dok se zajedno krećemo ka izlazu.

- Odavde ću sam. Ti i Peđa budite u pripravnosti. - kažem mu, na šta klimne glavom i povuče se.

Otvorim vrata i oprezno pogledam ko je ispred njih. Zaista žena u crnom. Crna dugačka haljina, crna marama na glavi od koje joj se ne vidi kosa i crne sunčane naočare.

Šta je ovo sunce mu poljubim?

- Nećeš da pozdraviš staru poznanicu. - kaže mi sa polusmeškom.

Čekaj, taj glas... Miris trešanja... Šta?!

- Ksenija? - progovorim gutajući knedlu.

- Ššš. Unutra. - stavi kažiprst na svoje usne i pokaže mi glavom ka vratima.

Bacim pogled na čoveka iza nje i shvatim da je to njen telohranitelj Pikolo. Ali kakav je to auto? Ne verujem da nalickani poseduje nešto što nema veze sa luksuzom...

- Adrijane. Unutra. - opomene me Ksenija i klimnem glavom uvodeći je u kazino.

Otišla je pravo do lifta, tako da sam pretpostavio da ćemo u mom apartmanu razgovarati. Ili šta je već naumila.
Šta god da je u pitanju znam da ću je i ovog puta samo slediti bez pogovora, jer toliko snažno utiče na mene.

I toliko sam je se uželeo...

ANĐEO ČUVARWhere stories live. Discover now