Ksenija
Prošlo je 5 dana otkako je Filipo tu, a već mi se smučio. Prvo što usta ne zatvara, drugo što me izluđuje njegov naglasak i treće što ću se ubiti ako budem zaista morala da nosim one gluposti koje su po njegovom mišljenju ''trendy, chic & must have''.
- Ksenija, mila. - obrati mi se Gvozden u toku večere. - Ja sutra putujem za Boston. Imamo nekog hitnog posla tamo, pa svi koji smo na čelu stranke moramo da budemo prisutni.
- U redu mili. Koliko ćete ostati? - pitam ponizno, a u sebi već slavim što ga neću videti bar nekoliko dana.
- Najverovatnije nedelju dana. Bićemo u kontaktu, pa ću ti javiti ako dođe do nekih promena. - poklopi svoju šaku preko moje i osmehne mi se.
Glumi finoću jer i Filipo večera s nama. Kreten. U svakom slučaju nedelju dana bez Gvozdena zvuči kao odmor na Bahamima za mene. Jes!
Kad smo već kod Bahama, moram da proverim sa Gustavom gde ćemo Gvozden i ja ići na medeni mesec. Nisam se do sada to zapitala...
Možda zbog toga što još uvek vagam da li da se udam za sve ovo ili da prosto batalim.Hmm, ne bi bilo loše da posetim Adrijana ovih dana. Što više mislim o njemu, njegova ponuda o seksu mi postaje sve više primamljiva.
Ma pristaću!SUTRADAN
Adrijan
- Je li sve spremno za majčinu godišnjicu? - upitam Ognjena.
- Jeste. Održaće se naredne subote. Ništa ne brini, sve sam organizovao. Je l' ideš u kazino sada sa mnom?
- Neću odmah. Idi ti, ja stižem za sat vremena.
- Imaš neke obaveze? - pogleda me namršteno.
- Mm da, imam. Recimo.
- Ma da li se to moj mali brat konačno dao u promet? - smeje se.
- Ha-ha. - iskreveljim mu se. - Nije nikakav promet, samo najobičniji brzinski seks. - odgovaram mu dok se gledam u ogledalu i nameštam kragnu na košulji.
- Samo mi nemoj reći da je mala sponzoruša u pitanju? - uozbilji se.
- Ako misliš na Kseniju odgovor je ne. Nije ona. Ovo je neka sa Tindera, pojma nemam.
- Sa Tindera? Ahahahaha! - zasmeje se gromoglasno.
- Da, što? Kostadin mi je instalirao tu aplikaciju i objasnio mi kako funkcioniše.
- Kostadin? - još jače se zasmeje.
- Šta Kostadin? - upravo pomenuti ulazi u dnevni boravak gde Ognjen i ja trenutno razgovaramo.
- Smeje se što si mi instalirao Tinder. - objašnjavam mu.
- Što? Šta je tu smešno? Znaš kakve sve pičke ima da se nađu? - zazviždi Kostadin.
- Hej! Jesam li ti rekao da smanjiš te jebačine? - okrene se Ognjen Kostadinu.
- Ma ja sam smanjio, ali sam preneo svoje znanje na našeg bratića. - smeška se Kostadin i potapše me po leđima.
- E pa, upravo zbog toga, ja vas sada napuštam. Uživajte u poslu dok se ja malo zabavljam. Vidimo se kasnije! - pozdravim ih i izađem iz kuće.
Baš da vidim kakva je ta Viki sa Tindera.
...
Bože dragi, ovo je bio blagi užas. Niti ova Viki izgleda uživo kao na slici, niti ume da radi bilo šta od onoga što mi je pisala. I plus sada moram da teram auto na dubinsko pranje i čišćenje, jer ga je usmrdela svojim jeftinim parfemom i umazala bespotrebnim balavljenjem po mom polnom organu. Sačuvaj Bože!
Ognjen i Kostadin su popadali od smeha kada sam im ispričao zašto dolazim u kazino taksijem.
- E vala da si toliki baksuz, ne mogu da verujem. - komentariše Kostadin, brišući suze iz uglova očiju.
- Da da, samo vi dolivajte ulje na vatru. Šta vam teško? - kažem im ironično dok sva trojica sedimo za šankom u kazinu.
Odjednom Ognjenu zazvoni telefon i iste sekunde skoči sa barske stolice i ode u kancelariju.
- Ma šta je to više sa njim i tim silnim obavezama i tajnim pozivima? - upita me Kostadin.
- Nemam pojma, ali čini mi se da je neka devojka u pitanju. - slegnem ramenima.
- Hm, kad smo već kod devojaka, vidi ko nam dolazi. I to samostalno, bez sponzora. - kaže tiho i pokaže mi glavom ka vratima.
Ksenija.
Bože koliko je lepa...
Ali čudi me da je sama.- Ja te ovde napuštam. Nije baš kao da sam u dobrim odnosima sa dotičnom. - potapše me Kostadin po ramenu i ode pre nego što mi Ksenija priđe.
Siđem sa stolice i napravim par koraka kako bih se susreo sa njom.
- Zdravo. - kaže mi sa smeškom.
- Zdravo i tebi. - odgovorim joj, ne mogavši da zadržim svoje oči na njenim.
Odmerio sam je totalno providno od glave do pete i nije mi žao.
- Došla sam da ti kažem da prihvatam tvoju ponudu od prethodnog puta. - zagrize donju usnu i već osećam napon u preponama.
- Khm, je l' da? A gde ti je verenik? - upitam gledajući joj usne i dekolte naizmenično.
- U Bostonu. I biće tamo nedelju dana ili više. Znaš, politika i tako to. - nakrivi glavu i pogledi nam se sretnu.
- Mhm, da. Okej, izvoli onda. - pokažem joj rukom ka liftu i nasmeje se bezobrazno.
- Hvala. - pođe ispred mene i zavrcka dupetom, na šta obližem usne i nesvesno se uhvatim za međunožje.
Kako meša tim kukovima tako se meni mozak pretvara u kašu. Jednostavno je najbolja od svih koje sam imao i čisto sumnjam da će je neka nadmašiti.
Bar ne ove sa Tindera.Kako su se vrata lifta zatvorila za nama tako smo se mi međusobno skenirali pogledima.
Bože koliko je želim... Šta mi je to uradila sa mozgom? Načisto me je omađijala.
DU LIEST GERADE
ANĐEO ČUVAR
Romantik➪ Prvi deo serijala ''Zlatna Kruna''. Život pronalazi različite načine da nas reši uverenja kojih se čvrsto držimo i dokaže nam da nismo baš uvek u pravu. Jednu veoma tvrdoglavu devojku, od roditelja diskriminisanu i neshvaćenu, život je na teži nač...