Adrijan
Čim sam video na kamerama da je otišla prema toaletu znao sam da ću je pratiti. Jednostavno moram bar neki kontakt da ostvarim sa njom.
A onda sam je video uživo i divlja strana u meni se probudila.
Ta kratka, kožna, mini suknja samo je dodatno raspalila moju želju sa njom, te sam je povukao za mnom u ostavu i naterao je da mi kaže ono što želim da čujem.
A to je da me želi...Međutim, ona trunka ponosa koja mi je ostala nije mi dozvoljavala da njene usne osete moje. Ne, dok se u isto vreme ljubi sa nalickanim.
Malo teže je to podnela kad sam joj rekao, ali na kraju je ipak bilo šta je moralo biti.
Seksualna tenzija i privlačnost među nama je, čini mi se, bila vidljiva iz aviona.
I to mi se na neki način jako dopadalo...- Ti si u lud u svakom smislu te reči i samo ću to da ti kažem. - osmehuje se bezobrazno dok namešta suknju i kosu.
- Nisam inače. Samo sa tobom. - kažem joj ozbiljno.
- Hahaha ma sigurno. - zasmeje se i krene da otvori vrata.
- Znaš... Ozbiljno sam mislio ono za seks. Slobodno dođi kada god poželiš. - podignem jednu obrvu i odmerim je.
- Hm. Razmisliću o tome. Bye bye! - namigne mi i izađe iz ostave, a ja ostanem još koji trenutak da nas neko ne bi video, a i da sredim svoje misli bar malo.
Raspamećuje me načisto...
Ksenija
Žurim kod Gvozdena u nadi da će progutati priču o tome kako mi se slošilo, pa sam se zadržala u toaletu.
Priđem mu s leđa i spustim dlanove na njegova ramena. Na to okrene glavu napola ka meni i obrati mi se.- Mila, zadržala si se. Da li je sve u redu?
Bože kako mi se obraća u javnosti pomislili bi ljudi da je najbrižniji čovek na svetu.
- Ma nešto mi se slošilo, pa zato. Ali ništa strašno. - odgovorim umilnim glasom.
- Ako se ne osećaš najbolje neka te Pikolo odveze kući. Ja ću se ovde zadržati malo duže od planiranog. - poklopi jednu svoju ruku preko moje, dok u drugoj drži karte.
- Khm, u redu mili. Može i tako. Čekam te kući onda. - sagnem se da ga poljubim.
Užas. Ovaj čemer ne može ni da se uporedi sa Adrijanovim mednim usnama, koje su toliko meke i ukusne.
Hm, razumem zašto mi je zakinuo to zadovoljstvo, ali ne mirim se sa tim. Naći ću ja već način da opet osetim taj njegov ukus mentola...
Sedam sa Pikolom u džip i odvozimo se kući....
- Jesam li ti rekla da tamo nećeš imati vremena za zabavu? Vidiš da sam bila u pravu? - pitam svoju sestru sa kojom trenutno razgovaram preko kamere.
- Vidim. Baš je smor. A i grad je brate mili nekako depresivan. Ne razumem čemu tolika pomama među ljudima za njim. Ništa posebno.
- Hahaha ti bi više neki LA, je li? - smejem se.
- Ma daj šta daš, samo da se ratosiljam ove dosade. - uzdahne.
- Nego... Znaš šta ima novo? - grizem donju usnu iz straha šta će mi Kasija reći kada joj kažem za Adrijana.
- Ne znam, ali po tvojoj faci rekla bih da si bila nevaljala. - suzi pogled.
- Pojebala sam se sa Adrijanom malopre u kazinu. - prošapućem brzinski i prekrijem usta rukom.
- ŠTA?! Ali to znači da si prevarila... - otvori vilicu do poda i ne završi rečenicu.
- Ššš! - ućutkujem je. - To je naša mala tajna, ali bilo je fantastično. Kakva je on zver, pa to nije realno. - uzdišem.
- Čekaj, zar se niste ranije već jednom jebali? - pita me.
- Mmm jesmo. Kako ti to znaš? - mrštim se.
- Pa, ovaj... Rekao mi je Adrijan one večeri kada te je Gvozden zaprosio. - izbegava da me pogleda u oči.
- Aha. Misliš one večeri kada si ti njemu rekla za Kostadina i mene? - ljutnem se malo.
- Znači pročulo se? A bila sam pripita Ksenija, izvini... - sklopi ruke kao u molitvi. - Ali to nije sve. - obori pogled.
- Ima još? Šta si još mogla da mu kažeš? - sad me je već zaintrigirala.
- Pa, ovaj... Nemoj da misliš da sam ponosna na to, ali... - okoliše.
- Ali šta Kasija? - već pucam od znatiželje.
- Rekla sam mu ''ako je Ksenija mogla da spava sa tvojim bratom, možeš i ti sa njenom sestrom''. - zagrize obraze iznutra.
- Niste valjda? - gledam je u neverici.
- Ksenija, ja sam bila polupijana, a znaš da nikad ne pijem i da me brzo uhvati...
- Niste valjda?! - ponavljam pitanje samo glasnije.
- Plus, ti si mi rekla da treba da se izludujem pre nego što odem na seminar...
- Kasija. - opominjem je.
- A on je tako dobro mirisao i osećala sam njegov dah na svojim usnama i onda je on... - objašnjava mi uznemireno.
- Kasija!!! - proderem se.
- Spavali smo to veče! - pokrije lice od stida.
Na trenutak je zavladala tišina dok sam je ja samo posmatrala u neverici.
- Bravo. - zatapšem joj.
- Ali to sada nije bitno. Tebi on svakako ništa ne znači, je l' tako? Samo seks? - gleda me krupnim očima.
Čik sad kaži nešto dušo prodana. Ni samoj sebi ne želiš da priznaš kako se osećaš u vezi Adrijana. Da li ćeš onda sestri priznati?
- Tako je. Samo seks. - klimnem glavom potvrdno.
Ne priznajem nikom, pa makar crkla!
- Uh sad mi je lakše. - obriše Kasija nepostojeći znoj sa čela.
- Svejedno smatram da je bolesno da delimo seksualne partnere. - morala sam bar nešto da joj prebacim.
- Ma niko nikog neće da deli, ludice. Adrijan i ja smo se odmah nakon toga složili da je bilo greška i da je najbolje da ostanemo prijatelji, jer se ipak slažemo u mnogim stvarima. Eto to je sve.
- Divno. - odglumim osmeh. - Moram da idem sada, umorna sam, čujemo se, ljubim te. Bye bye. - prekinem poziv ni ne čekajući da mi Kasija odgovori.
Prijatelji malo morgen.
YOU ARE READING
ANĐEO ČUVAR
Romance➪ Prvi deo serijala ''Zlatna Kruna''. Život pronalazi različite načine da nas reši uverenja kojih se čvrsto držimo i dokaže nam da nismo baš uvek u pravu. Jednu veoma tvrdoglavu devojku, od roditelja diskriminisanu i neshvaćenu, život je na teži nač...