19. Nema ljubljenja

758 40 0
                                    

Ksenija

Ulazim besna u kupatilo i lupim rukama o umivaonik. Pogledam se u ogledalo i vidim da su mi oči zasuzile.
Te proklete suze! Uvek su tu kad ih najmanje želim!

Neka starija žena je izašla iz jedne od kabina i odmerila me u čudu.
Teraj se baba!

Ispljuskam se hladnom vodom i spremim da krenem natrag. Moram da glumim posvećenu verenicu. Moram da glumim da me ništa ne dotiče. Moram da glumim da sam... Da sam srećna.
U tom trenu mi se sliju još dve suze izdajice, ali ih ubrzo obrišem i izađem iz toaleta.

Ni dva koraka nisam napravila kada se sudarim s nekim. Miris mente...
Šta?! Podignem pogled i susretnem se sa njegovim.
Najduže trepavice na svetu... Bože koliko je lep.

- Ksenija... - obrati mi se usporeno.

Protresem glavom i vratim masku srećne novopečene verenice na lice.

- Adrijane. - osmehnem mu se.

- Khm ja... Hteo sam...

Izdrži Ksenija, ne padaj na njegov šarm.

- Šta si hteo Adrijane? - kažem mu i nakrivim blago glavu.

Pogled mu padne na moje usne i već mogu da naslutim na šta misli.
U sledećem trenutku hvata me za ručni zglob i povuče do nekih vrata.

- Šta radiš to?! - sikćem kroz zube.

Ali nije mi odgovorio već nas je samo ugurao u neku mračnu prostoriju. Liči mi na ostavu.

- Adri... - zaustim, ali me prekine.

- Ššš... - spusti svoj kažiprst na moje usne i progutam knedlu, dok mi srce bije kao ludo.

Osećam njegov dah i toplinu njegove kože na svojoj, što mi izazove trnce duž celog tela.

- Želim te. - šapne mi na uvo i spusti lagano svoj dlan na moje rame, a zatim ga prošeta skroz do moje šake.

Istopila sam se od tih njegovih reči i više nikako ne mogu da smirim svoje disanje.
Ništa mu nisam odgovorila, pa me je uhvatio za oba ručna zgloba i podigao mi ih iznad glave, hvatajući ih svojom jednom šakom, a drugom mi je lagano klizio od vrata nadole.

- A ti mene? - upita me takođe šapatom i osetim da je stigao rukom do ruba moje mini suknje.

- I previše. - jedva izgovorim od ubrzanog pulsa.

- To mi reci. - izvije kut usne u đavolski smešak i obema rukama mi podigne suknju nagore, a usnama krene da mi osvaja vrat.

Moje ruke su sletele na njegov vrat i kosu, dok u zanosu dahćem bez prestanka. Uhvatim ga za obraze u želji da ga poljubim. Toliko mi fale te njegove usne na mojima. Ali mi se otme i zastane na tren da me pogleda.

- Želim da te ljubim Adrijane. Tako mi jebeno fali ukus tvojih usana... - kažem zadihano, na šta samo odmahne glavom.

- Ne. Nećeš imati moje usne dokle god tim svojim ljubiš onog kretena. - kaže mi hladno.

- Molim? Šta pričaš ti to? - bečim oči u neverici.

- Nema ljubljenja. Na seks možeš da dođeš kad god poželiš, zadovoljiću te bez problema. Ali moje usne nećeš imati.

- Koji si ti idiot Adrijane! Kako možeš biti takav? - odgurnem ga od sebe.

- Ako sam idiot, zašto si plakala one noći kada sam odbio da pričam s tobom?

- Šta? - gledam ga i pitam se odakle on zna da sam plakala.

A onda se setim da me je Kostadin video. Taj pičkopaćenik počinje užasno da mi ide na kurac.

- Zašto si plakala? - uporan je Adrijan.

- E neću ti priuštiti to zadovoljstvo da čuješ kako je to bilo zbog tebe! - brecnem mu se i pođem da otvorim vrata, ali me spreči u poslednjem trenu.

- Ne misliš valjda da mi tvoje suze pričinjavaju zadovoljstvo? - pita me nekako setno.

Ne znam šta sada da mu odgovorim. Totalno sam nemoćna kada je ovakav, ranjiv. Na kraju krajeva ja sam njega mnogo više puta povredila nego on mene.

- Khm, ne. Ne mislim. - odmahnem blago glavom i on mi oslobodi vrata da izađem.

Ali ja sada ne želim da izađem... Želim da me drži u tim svojim rukama, želim... Zagrljaj. Samo jedan jebeni zagrljaj. Zar puno tražim?

Gleda me začuđeno, jer još uvek nisam izašla. A onda se u sekundi okrenem ka njemu i zagrlim ga snažno. Jedva sam zadržala suze da mi ne kanu. Posebno kada sam osetila da polako obavija svoje ruke oko mene. Uzvratio mi je zagrljaj, a ja sam upijala njegov zanosni miris što sam više mogla.

Stajali smo tako nekoliko trenutaka, a onda sam se ja pomerila malo od njega i pogledala ga pravo u oči.

- A sada hoću da izjebeš svu ovu frustraciju iz mene. - kažem mu zapovedničkim tonom i uhvati me za vrat, pribijajući me uz zid.

- Zar nalickani ne obavlja dobro svoj posao? - zareži mi u vrat i krene opet da mi diže suknju.

- Ako želiš da pričamo o njemu, samo reci. - pogledam ga bezobrazno i krenem da mu otkopčavam šlic.

- Ne. Želim da te jebem. I to jako... - dahće mi iza uveta i osećam da sam se cela naježila.

U sledećih par trenutaka svukao je bokserice, navukao kondom, pomerio mi tange na stranu i stavio ga. Taj osećaj savršenstva ne može rečima da se opiše. Toliko sam ga priželjkivala još od one noći kada smo prvi put imali seks.

- Aaah savršen si... - dahćem dok lagano ubrzava tempo.

- Znam. - uhvati me za vrat i zabije mi ga naglo, od čega poželim da vrisnem ali se ugrizem za usne, setivši se gde se nalazimo.

- I nadmen. - nastavljam da dahćem i grebem ga po leđima ispod majice.

- Pa? - podigne mi jednu nogu na svoj bok kako bi produbio penetraciju i stisne me jako za zadnjicu.

- Ahh... Ludaku! - zastenjem prigušeno i uhvatim ga za kosu, nabijajući mu glavu što više u svoj vrat.

- Tako si vrela i sočna... - zareži dok mi ljubi gladno svaki milimetar vrata i ključne kosti.

- Znam. - uzvratim mu zadihano.

Utom me je uhvatio za vilicu i zagledao mi se u usne.
I ti želiš mene da ljubiš nesrećo, znam to!

- Okreni se. - naredi mi.

- Šta? - upitam zbunjeno, kada osetim da se izvlači iz mene i okrene me brzinski tako da mi lice prisloni uza zid, a guzu pripije uz sebe.

- Ovo. - kaže i zabije mi ga opet otpozadi, držeći me snažno za kukove.

- Ah! To si uradio jer ne možeš da odoliš mojim usnama. - stenjem kroz smeh dok me sve brže ispunjava.

- Tako je. A sada da svršimo. - kaže dubokim glasom i blago me ugrize za rame.

O Bože koliko me pali kada mi se ovako obraća. Toliko je jebozovan da gubim kontakt sa realnošću.

Ubrzao je tempo maksimalno, dok me je jednom rukom držao za grudi, a drugu mi je stavio napred između nogu i dodatno me stimulisao prstima.
Ovo je nerealno koliko je dobro...

- Izluđuješ me Adrijaneee aaah! - vrisnem prigušeno i prepustim se blaženom osećaju savršenstva, uvijajući telo i grčeći mišiće oko njegovog polnog organa.

- Ti mene izluđuješ Ksenija! - dohvati me za kosu i osetim njegove trzaje tela dok je povlači ka sebi.

Gotovo je.
Bilo je savršeno...

ANĐEO ČUVARTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang